poliuretany
Tutaj zamieszczajcie linki do ogłoszeń z internetu - może ktoś coś wie na temat danego samochodu...

Posty: 28   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

Re: poliuretany

przez Vincent » 2016-08-01, 01:34

Spox , pierwszy żółty z AKR Performance .nl założyłem do złotego CRX-a 11 lat temu i lata po Wrocławiu do dzisiaj . bez bólu i skarg . Olkusz też zakładałem i musiałem rozebrać , zamówić smar z AKR , żeby ratować inwestycję . Tulejki były tragiczne po 2 latach , słaba oksydacja . Na razie śmiga po kompletnym rozebraniu zawiasu oczyszczeniu tulejek z rudy i przesmarowaniu smarem z AKR , ale pracy jest sporo jak trzeba zwalić cały zawias . Pytam po co? Nie lepiej raz , a porządnie . Ja mam luz a koledzy więcej kasy na mody . Ktoś jak ma warsztat , to kuma , że lepiej zrobić nową tłustą furę za porządną kasę niż rzeżbić w starym złomie . W MMG robimy albo porządnie , albo wcale . Fura ma zapierdalac i nie wracać , bo coś piszczy lub stuka . CRX-a mogę rozebrać i poskładać na ulicy z latarką . Lubię ten model i lubię nim gnoić BMW , CLK i mam z tego radochę . Pzdr

vit
 

Re: poliuretany

przez vit » 2016-08-01, 20:45

Vincent napisał(a):. Fura ma zapierdalac i nie wracać , bo coś piszczy lub stuka . . Pzdr


I niech te słowa staną sie mottem życiowym innych mechaników :)

hajos798
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2016-01-31, 23:06
Samochód: CRX III D16Y8

Re: poliuretany

przez hajos798 » 2016-08-04, 08:26

Mam zestaw z Energy suspension Hyper flex (czyli to co jak wyżej napisał Vincent sprzedają w AKR). Porównywałem mając w jednej ręce drogiego Strongflexa i w drugiej hyper flexa i rożnice widać na pierwszy rzut oka. Lepszy materiał.
Cena zestawu po zniżkach to niecałe 180euro + 29 euro przesyłka UPS-em. Jedyne minusy tego są takie że nie ma dużych cukierków w zestawie, małych cukierków, małych tulejek z tego samego wahacza, w którym jest mały cukierek oraz tulejek tylnego stabilizatora (czy jak to sie zwie, takie małe gówno ;))
Duże cukierki kupiłem z olkusza (150zł)
Tulejki tylnych stabilizatorów ze stongflexa (150zł)
Zamiast małego cukierka i tulejki wziełem cambery (wachacze i tak były do śmieci)
Cambery 98euro
Zestaw Poli 179euro~
Przesyłka 29euro
Sumując w tej kasie dostałem całkiem dobre poli, bo pierwsze wrażenia z jazdy są niesamowite. Nie wiem jak to się ma do olkusza bo nigdy go nie testowałem ale wyrazam tylko swoją opinie na temat amerykańskiego Poli i jak na razie jestem bardzo zadowolony :)
Żywotność według licznych opinii w internecie też jest bardzo długa, i dają Ci do tego dobry smar , który się nie wypłukuje tak jak grafitowy.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Avatar użytkownika
akMe
Administrator
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Irl

Re: poliuretany

przez akMe » 2016-08-04, 15:38

Jarus czesto posiada energy suspension za 700 zl chyba.
Tez mam u siebie- nie ma tuleji na maly wahacz i duzych cukierkow ale wszyscy mowia, ze cukierki to najlepiej pakowac OEM bo w ED/EE/EF tył wtedy nie jest nerwowy- tak wiec tez i ja zrobilem. :D

hajos798
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2016-01-31, 23:06
Samochód: CRX III D16Y8

Re: poliuretany

przez hajos798 » 2016-08-04, 18:08

U Jarusa jeszcze nie widziałem, wiem ze miał Olkusz u siebie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

Re: poliuretany

przez Vincent » 2016-08-07, 03:56

Czerwone poli z AKR -a montuję już chyba w 12-tym CRX-ie . Nie urywa potylicy , rex trzyma się jezdni , "słucha kierowcy" a w zakrętach można cisnąć i nie ma opcji odjazdu dupy . Żółte też zakładałem z górną półką koni , też akr . Tu czapka spada , ale radocha z jazdy po równym asfalcie jest. Robi się z CRX-a maszyna do zabijania , na codzienną jazdę nie polecam. Jazda po kostce to koszmar , ale równy asfalt do końca blatu .

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: poliuretany

przez dj-napster » 2016-08-17, 19:59

czerwony z Olkusza miałem w Prelude, syf a nie element zawieszenia,
jak ma się ładnie prowadzić przy normalnej jeździe a nie na torze to tylko ładować gumy OEM, miałem na przodzie nówki i auto prowadziło się pieknie

do rexa 2 gen jest w ogóle jeszcze coś dostępne w oryginale?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: poliuretany

przez atom1 » 2016-08-17, 21:31

gieneralnei to duzo ludzi sie skarzy na te poli z polszy... lepiej chyba zainwestowac w USA
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
orzech007
Forumowicz
 
Posty: 640
Dołączył(a): 2011-05-06, 23:17
Lokalizacja: Warmia Mazury
Samochód: CRX EE8

Re: poliuretany

przez orzech007 » 2016-08-17, 22:28

dj-napster napisał(a):czerwony z Olkusza miałem w Prelude, syf a nie element zawieszenia,
jak ma się ładnie prowadzić przy normalnej jeździe a nie na torze to tylko ładować gumy OEM, miałem na przodzie nówki i auto prowadziło się pieknie

do rexa 2 gen jest w ogóle jeszcze coś dostępne w oryginale?

Tuleje wahaczy i cukierki są dostępne OEM, gorzej z gumami do reakcyjnych przod do EE bo nie ma przednich. Wrażenia hmm, ten kto ma to wie jak się jeździ ;)
Części EE8/EE9

mrcrx
Forumowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2015-01-25, 12:02
Lokalizacja: Tarnów
Samochód: ED9

Re: poliuretany

przez mrcrx » 2016-12-25, 22:36

Vincent napisał(a):Czerwone poli z AKR -a montuję już chyba w 12-tym CRX-ie . Nie urywa potylicy , rex trzyma się jezdni , "słucha kierowcy" a w zakrętach można cisnąć i nie ma opcji odjazdu dupy . Żółte też zakładałem z górną półką koni , też akr . Tu czapka spada , ale radocha z jazdy po równym asfalcie jest. Robi się z CRX-a maszyna do zabijania , na codzienną jazdę nie polecam. Jazda po kostce to koszmar , ale równy asfalt do końca blatu .


Sorry że odkopie, ale może wiesz jaka jest różnica między czerwonymi a czarnymi poli od Energy Suspension? Lub ktokolwiek z forum?

Avatar użytkownika
yoyek
Forumowicz
 
Posty: 190
Dołączył(a): 2014-02-23, 21:27
Lokalizacja: Sopot/Jelenia Góra
Samochód: ED9 D16Z6

Re: poliuretany

przez yoyek » 2016-12-26, 10:33

No zapewne twardoscia

mrcrx
Forumowicz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 2015-01-25, 12:02
Lokalizacja: Tarnów
Samochód: ED9

Re: poliuretany

przez mrcrx » 2016-12-26, 10:44

yoyek napisał(a):No zapewne twardoscia


Dużo ta wypowiedź nie wnosi, bo nadal nie wiadomo w którą strone. . .

hajos798
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2016-01-31, 23:06
Samochód: CRX III D16Y8

poliuretany

przez hajos798 » 2016-12-26, 17:01

Z tego co pamiętam czarne Poliuretany z Energy Suspension są bliskie twardości OEM, jednak różnica nadal będzie znaczna i żywotność też. Jeśli planujesz zmontować czarne do Daily Car'a to polecam, tym bardziej na nasze dziurawe drogi :D

Ps. Najlepiej się upewnić co do twardości pisząc maila do sprzedawcy tych części. Nie chce tutaj wprowadzać w błąd

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  Poprzednia strona
Posty: 28   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości