Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez mario41 » 2012-05-13, 09:58
przez tyfus » 2012-05-13, 12:50
przez mario41 » 2012-05-13, 13:37
przez tyfus » 2012-05-13, 13:51
przez mario41 » 2012-05-13, 14:39
przez tyfus » 2012-05-19, 14:45
przez mario41 » 2012-05-19, 15:31
przez tyfus » 2012-05-19, 18:31
przez jg52 » 2012-05-28, 17:14
przez mario41 » 2012-05-28, 18:54
przez jg52 » 2012-07-04, 10:28
przez mario41 » 2012-07-04, 21:39
jg52 napisał(a):ludzie czy znowu musze was rozruszac??ciepło jest trzeba sie spotkac:) jak chwyce za tel do was to bedzie ostro:):)
przez Damian crx » 2012-07-04, 22:03
przez baza » 2012-07-05, 00:24
przez Ervin9216 » 2012-07-05, 10:49
Damian crx napisał(a):To co może niedziela nad jeziorem??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości