Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez chadziaa » 2013-04-09, 11:51
przez wosiu » 2013-04-09, 14:49
przez chadziaa » 2013-04-09, 15:18
przez wosiu » 2013-04-09, 16:14
przez AWEK » 2013-04-09, 21:40
przez damian1986 » 2013-04-15, 13:03
przez chadziaa » 2013-04-17, 14:50
przez bobs1 » 2013-04-17, 19:24
przez Karol Trelka » 2013-04-17, 19:35
przez damian1986 » 2013-04-17, 21:05
przez chadziaa » 2013-04-18, 21:21
przez damian1986 » 2013-04-22, 15:52
przez chadziaa » 2013-04-23, 01:11
przez damian1986 » 2013-04-24, 13:27
przez chadziaa » 2013-04-25, 16:25
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości