Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez chadziaa » 2013-05-03, 11:48
przez Abaddon » 2013-05-03, 11:52
przez Daniel's » 2013-05-03, 12:30
przez chadziaa » 2013-05-08, 14:37
przez Daniel's » 2013-07-17, 15:39
przez Abaddon » 2013-07-17, 15:46
przez sebas » 2013-07-18, 15:35
przez Daniel's » 2013-07-18, 15:36
przez sebas » 2013-07-18, 15:40
przez Daniel's » 2013-07-19, 17:07
przez polkar » 2013-07-19, 19:33
przez Daniel's » 2013-07-19, 21:29
przez sebas » 2013-07-19, 21:36
przez Daniel's » 2013-07-19, 21:47
przez chadziaa » 2013-07-19, 22:05
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości