Honda CRX del Sol ESI - D16Z6 SUPERCHARGED by SebaS
Tu opisujemy nasze Hondy CRX

Posty: 1732   •   Strona 114 z 116   •   1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116
Avatar użytkownika
M!R@S
 
Posty: 7755
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-03-01, 00:32

eeeetam 15" są za małe, a przy takiej mocy nie odczujesz :P
Obrazek

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-03-01, 00:35

No ja jeżdżę na 16' ale mam slicki 15' i zimówki 15' ;) Dużo tańsze są 15' opony i do upalania przeważnie takie zakładałem... szkoda trochę :P Chyba że kupię jakieś kosmiczne felgi 15' mieszczące ten hebel bo są takie ;)

fatboy
 
Posty: 364
Dołączył(a): 2010-04-05, 18:24
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

przez fatboy » 2014-03-01, 00:40

13" intry mieszczą 262, więc pewnie jakieś 15" na 300 by się znalazło.
Obrazek

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-03-01, 01:51

Są takie felgi nawet sam kiedyś miałem... tylko następny właściciel jednej zrobił ale urwał :rotfl:

fatboy
 
Posty: 364
Dołączył(a): 2010-04-05, 18:24
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

przez fatboy » 2014-03-01, 15:06

To się ciesz lepiej :P
Obrazek

Avatar użytkownika
piciek2206
 
Posty: 245
Dołączył(a): 2012-05-28, 18:02
Lokalizacja: Włocławek Sin City

przez piciek2206 » 2014-03-02, 15:47

Wiatraki mieszcza 300
www.facebook.com/PiciekLFC

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-03-02, 18:45

piciek2206, oo nie... na pewno nie bo miałem. 282 wchodziło na żyletki. Płaskie odważniki trzeba było kleić na środku felgi.

Avatar użytkownika
eithray
 
Posty: 1045
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

przez eithray » 2014-03-02, 19:19

http://www.jdm-option.pl/blog/publikacj ... uto-Kuznia

Tutaj niby jest 300mm w OEM wiatrakach. Nie wiem jak to zmieścili, ale najwidoczniej da się. Mack111 w swoim CRX turbo również miał 300mm w 15". Kwestia felgi. U mnie niestety w TE37 nie ma miejsca na 300mm :(

Avatar użytkownika
Ptasior
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WZ
Samochód: BB9, ED6, EP1

przez Ptasior » 2014-03-02, 22:59

Bo to większość zależy od zacisku. W felgi 15-tki idzie nawet i 310mm zmieścić jak jest zacisk o odpowiedniej konstrukcji. Przykład:

http://www.wilwood.com/BrakeKits/BrakeK ... ase&whl=15

Obrazek

Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> GF8 -> ED6 + BB9
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-04-10, 14:08

Obrazek

Już można wrzucać na auto ;) Odnowione zwrotnice, piasty z dłuższymi szpilkami, nowe sworznie 555.
Zaciski rozebrane, przesmarowane, pomalowane itp... Adaptery zrobione samodzielnie pasują idealnie. Zestaw z tarczą 302mm wchodzi bez problemu na felge nawet 15'. Myślę że nawet z tarczą 320mm spokojnie wszedłby na 15' które ja mam bo sporo miejsca jest. Jak złożę to zrobię fotki. Jedyny minus a zarazem plus to że musiałem zrobić 18mm dystans - będzie się lepiej prowadził w zakrętach ;)

Avatar użytkownika
Dawca44
 
Posty: 2469
Dołączył(a): 2006-08-06, 12:05
Lokalizacja: Góra (SPS)

przez Dawca44 » 2014-04-10, 23:46

Skąd masz dłuższe szpilki? Bo znajomy szukał i nie znalazł :D
SPRZEDAM TANIO RESZTĘ CZĘŚCI Z ED9:

forum/viewtopic.php?t=45295

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-04-10, 23:53

Kupiłem u mnie w mieście i mimo że wszystkie wymiary radełka itp się zgadzały to bałem się że będzie je obracało bo były luźniejsze niż oem i przyspawałem je delikatnie do piast i jest pewnie :)

Avatar użytkownika
Ptasior
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WZ
Samochód: BB9, ED6, EP1

przez Ptasior » 2014-04-14, 21:42

sebas, mógłbyś podrzucić jakiś aktualny wykres? I przy okazji mam dwa pytania:

1. MSD dawałeś bo pojawił się problem z iskrą?
2. Pompę paliwową masz seryjną?
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> GF8 -> ED6 + BB9
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-04-14, 23:26

Nie byłem na hamowni od 3 lat bo przez ten czas nic nie było zmieniane mechanicznie w silniku więc nie mam aktualnego wykresu.
MSD dawałem bo przy 0,8 bara był słaby zapłon. Zdmuchiwało i przerywał.
Pompa paliwowa i regulator jest seria.

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2014-08-13, 23:19

Dawno nie było żadnego UP. Trochę się zmieniło ale nie wszystko pamiętam...

Wpadły większe hamulce na przód. Nacinane tarcze 302 mm i 4 tłoczkowe zaciski Brembo z klockami oem od AMG. Adaptery do zacisków zrobiłem sam z 10mm nierdzewki. Przejechałem na nich już jakieś 2000km i wszystko sprawuje się ok.
Wraz z nowym heblem potrzebne były dłuższe szpilki i 18mm dystanse do felg.

Obrazek

Niestety kiedyś felga przetarła mi przewód hamulcowy i musiałem kupić nowe, znowu HEL.

Obrazek

Odnowiłem już mocno przetartą kierownicę :) (syf w aucie był chwilowy)

Obrazek

Wymieniłem też wydech końcowy bo w chińskim twin loopie wypaliło się wytłumienie. Wpadł komorowy oem look z Mtechu.

Obrazek
Obrazek

Zmieniłem też tylną blendę na jdm i tak jak w poprzedniej zaspawałem zamek (bagażnik otwiera się pilotem).
Byliśmy też we Wrocławiu na Japfest.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 1732   •   Strona 114 z 116   •   1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Teraz jest 2017-12-11, 02:11