EE8 B20VTEC by Miniol
Tu opisujemy nasze Hondy CRX

Posty: 249   •   Strona 16 z 17   •   1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Avatar użytkownika
Miniol
 
Posty: 564
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Miniol » 2016-07-05, 23:12

Tak jak Krzysiu napisał, miałem na myśli hoskovice na które ostatecznie nie pojechałem.

Kilka miesięcy temu umówiłem się z Zieliną_89 że pojedziemy na tor nurburgring zrobić honorowe okrążenie jako spełnienie dziecięcych marzeń.
Mieliśmy jechać na dwa auta, on Swoim EE9 a ja EE8. Niestety bessa w pracy oraz brak chęci do grzebania przy rexie celem ucywilizowania go sprawiło że ostatecznie pojechaliśmy na jedno auto. Jedyny dogodny termin jaki pasował to 1lipca, więc na urodziny sprawiłem sobie taki wypad.

Dojechaliśmy na TOR, pierwsze kółko ogarnięte wspólnie na rozeznanie terenu, drugie przejechał Zielina a po 1,5h na ochłonięcie z emocji i przeczekaniu wypadku który się wydarzył wystartowałem ja :)

Tor Znany z Gran Turismo 3 oraz filmików na YT
Zrobiłem tylko jedno okrążenie ale że auto wyczułem dość szybko, udało się osiągnąć czas 10:01, jestem z Siebie zadowolony. Kozaki w EE8'kach którzy mają już po 50okrążeń w dupach robią po 8:20-8:30 więc nie tak źle, dla potwierdzenia. Wrzucam Filmik z przejazdu oraz parę zdjęć. Polecam Wszystkim :ok: :ok: :ok:

https://www.youtube.com/watch?v=UitaBPrkVxw


Oraz parę zdjęć z wypadu:
Muhadżedin z Brodą to Zielina ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Łukasz, jeszcze raz Wielkie dzięki za wypad :ok:

Setup tego civiczka to:

MODEL: EE9 91'
SILNIK: B16A1+po pełnym serwisie
UKŁAD DOLOTOWY: seria z wkładką K&N
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor seria ,dalej przelot 2,25 + końcowy MTECH 2,25
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria z nowym sprzęgłem Exedy OEM
ZAWIESZENIE: gwint KW ,przednia górna rozpórka Wiechers, regulowane wahacze + ustawione kąty
UKŁAD HAMULCOWY: seria + wężyki w oplocie Black Diamond
ŚRODEK: seria
KOŁA: OZ ULTRALEGGERA5,5kg + Yokohama Parada Spec2
BODY KIT: seria + OEM owiewka szyberdachu
MOC: 173KM 166Nm

Temat prowadzony na c4g dla chętnych link:
http://civic4g.com.pl/viewtopic.php?f=13&t=39073
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

TomTom
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2015-12-06, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Honda CRX Del Sol

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez TomTom » 2016-07-06, 08:49

Gratuluję prezentu urodzinowego ;) Super sprawa

Avatar użytkownika
Damian crx
 
Posty: 872
Dołączył(a): 2007-02-03, 18:05
Lokalizacja: Żywiec

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Damian crx » 2016-07-06, 08:55

Bajka!!! pozazdrościć, super sprawa taki wypad:) jeszcze takim egzemplarzem EE9'ki-miodzio:) Gratulacje i Wszystkiego Najlepszego!! :)

Avatar użytkownika
Ptasior
 
Posty: 1792
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WZ
Samochód: BB9, ED6, EP1

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Ptasior » 2016-07-13, 19:02

Nordschleife super sprawa! tez mam gdzies w planach zaliczyc te mekke scigania chociaz podroz tylko laweta bo na kolach taki dystans jaki mam by mnie zniszczyl w moim aucie. Jakie wrazenia z petli?:)
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> GF8 -> ED6 + BB9
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Miniol
 
Posty: 564
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Miniol » 2016-07-17, 11:11

Ptasior napisał(a):Nordschleife super sprawa! tez mam gdzies w planach zaliczyc te mekke scigania chociaz podroz tylko laweta bo na kolach taki dystans jaki mam by mnie zniszczyl w moim aucie. Jakie wrazenia z petli?:)



Wrażenia Takie Ptasior że Chcę tam wracać jak najszybciej ;) nie ma się co zastanawiać, tylko organizować $ oraz kompana/kompanów do podróży i wybrać się w to miejsce :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Zastanawiam się, czy aby czasem CRX'a nie przygotować do zakrętów bo na chwile obecną to on tylko przyspiesza i hamuje ;) aczkolwiek to EE8...
Była też opcja kupna drugiego auta już przygotowanego pod tamtą pętle i jeżdżenia nim przy każdej wolnej gotówce na ten cel ;)
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
Miniol
 
Posty: 564
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Miniol » 2017-10-05, 11:12

Obrazek

Tym zdjęciem zapowiem większego up'a którego ogarnę w przeciągu tygodnia ;)

Zdjęcie z Wypadu do Hoskovic na zawody 1/4 mili
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
mały91
 
Posty: 274
Dołączył(a): 2010-07-08, 22:36
Lokalizacja: Poznań
Samochód: EE8 B20VTEC

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez mały91 » 2017-10-20, 17:41

I gdzie ten up Panie? :-D
Mój CRX:
https://www.facebook.com/ee8b20vtec

Avatar użytkownika
Miniol
 
Posty: 564
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Miniol » 2017-10-21, 11:14

Jak w końcu porządnie go wyczyszczę ;) niewykluczone że ten weekend
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
Berbo
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 2008-07-16, 20:18
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Cyber ED9

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Berbo » 2017-10-24, 13:19

Siemia Miniol :) co jakaś super sesyjka sie szykuje :D ?
pozdro!
http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=37274
http://empireracing.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=254&p=1440&hilit=berbo#p1440

Avatar użytkownika
Miniol
 
Posty: 564
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

Re: EE8 B20VTEC by Miniol. Duży Up Czas Start :D

przez Miniol » 2017-12-05, 19:28

No to Czas na Up'a

Na Jesień 2016, zakupiłem słupek B20Vtec od kolegi, który składał go rok wcześniej. Znany z forum C4g oraz jest temat na jdm-option
Obrazek

Specyfikacja:
Blok b20b3 po szlifie,polerowaniu wału i szkiełkowaniu,
-spinka wału Golden Eagle
-Korby Golden Eagle
-Tłoki Wiseco 84,5mm CR 12.5:1
-Nowa OEM pompa Oleju
-Panewki główne i korbowodowe King Racing
-Wspawane przegrody w miske
-Wszystko skręcone śrubami ARP

Głowica B16A2 po pełnym remoncie bez cięcia oraz większego obrabiania
-wszystkie uszczelki OEM,
-uszczelniacze zaworowe i kasowniki OEM
-Wałki Brian Crower 3
-talerzyki i sprężynki Brian Crower


Jako że kupiłem słupek bez kolektorów, zamówiłem u Jarusa Kolektor ssący Skunk2 Ultra Street oraz przepustnice Skunk2 PRO 74mm

Następnie w Lutym 2017 oddałem auto do chłopaków z TUNE4RACE gdyż po malutku zacząłem realizować plan przywracania rexa stanu sensownej używalnośći. Więc zostały wymienione wszystkie POLIURETANOWE gumki na takie o seryjnej twardośći. Dodatkowo wszystko zostało pomalowane proszkowo na Czarno oraz zostały zamontowane długie szpilki i zamontowany został tylny stabilizator o którym wcześniej przy składaniu rexa do kupy zwyczajnie zapomniałem (haha). Okazało się że przedni jeden amorek wylał więc zamówiłem u dystrybutora KW w Warszawie nowe wkłady i owe również zostały wymienione w przednim zawieszeniu.

Obrazek

Rex został poskładany, została zrobiona zbieżność odsykałem rexa na pare chwil celem przetestowania nowego setupu ulicznego.

Jako że współpraca bardzo się spodobała, postanowiłem rozpocząć kolejny etap z chłopakami jakim była wymiana sinika oraz przygotowanie auta na sezon 1/4 mili. Plan był na zejście poniżej 13sek oraz pokonanie forumowego kolegi, przezajebistego zioma Mały91 ;) który posiada bliźniaczy projekt. Jako że chłop ma bagiety większe jak w Piotrze i Pawle to sezon na siłowni też był intensywny żeby moja łapa nie była mniejsza od Krzyśkowej :D. W celu osiągnięcia mojego małego planu, udało mi się wyrwać Oryginalne Desmondy Regamaster, które wcześniej posiadał Sleepy w swoim anorektyku a następnie wyjechały gdzieś w góry. Felgi zostały odrestaurowane oraz pomalowane na srebrno.


Obrazek

Stare Roty Slipstream też przemalowałem na Srebrno
Ostatnio doszedłem do wniosku że auto ma wyglądać old school'owo więc żadnych pstrokatych kolorów na aucie, tylko srebro i czerń ma dominować. Powstał plan że auto na zawodach ma startować tylko na Regamasterach ze względu na niską masę więc na codzień rex porusza się na zestawie 2x Rota 15/7 na przodzie oraz Regamaster 15/6,5 Tył a na zawody przekładam Desmondy.

Do Felg na 1/4 po namowie właściciela T4R kupiłem Opony firmy AVON przystosowane do wyścigów górskich mieszanka super miękka.
Felga z Oponą prezentuje się tak:
Obrazek

A do felg udało się ogarnąć naklejki które kolega mojego tunera ogarnął za co bardzo dziękuję bo efekt końcowy baaardzo mi się podoba:
Ciekawostka, Felga z Oponą 11KG!!!
Obrazek

W Między czasie Chłopaki rozpoczęli etap Podmiany silnika. Jako że każdy projekt od chłopaków z T4R nie wychodzi szablonowo, w moim przypadku było podobnie. Po wspólnych konsultacjach oraz propozycjach, zdecydowałem się na zaproponowany kolor na jaki zostanie pomalowany sinlk oraz zdecydowałem się na Wire Tuck'a w ich wykonaniu . Auto pojechało do lakierników którzy pomalowali tylną przestrzeń bagażową oraz komore silnika i ogarneli pare baboli które powstały od ostatniego lakierowania a bardzo mnie drażniły (np. widoczny ślad na tylnym nadkolu po uderzeniu przez stalową bramę garażową z mojej winy... kurw..... jprdl.... )

Kilka fotek z przebiegu prac:

Obrazek
w oczekiwaniu na swoją kolej

Obrazek
nowy kolor bloku

Obrazek
nowy ssący oraz przepustnica na pokładzie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
na wszystkie przewody zostały zamontowane takie o to peszle.

Obrazek
przewodom hamulcowym również się dostało

Obrazek
Szczegóły szczególiki :D

Obrazek
Obrazek
Tak ostatecznie siadło


Kilka Fotek rexa na nowym setupie z seryjną maską oraz klapą laminatową od Wróbla

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Następnie wybrałem się na strojenie do Niutona, więc wycieczka do WWA na lawecie

Obrazek
Obrazek

Oraz Nagranie ze strojenia

https://www.youtube.com/edit?video_refe ... LkrMMs6u0Y

Ostateczny Wynik

Obrazek

Liczyłem dzięki ssącemu oraz większej przepustnicy i wtryskom 550 na Przełamanie 260KM
Udało się osiągnąć 252KM max ale kosztem średnich obrotów więc poprosiłem Niutona o zoptymalizowanie mapy, więc musiałem pocieszyć się wynikiem 248KM i 231NM. Ogólnie wracałem do Poznania wkurwiony...

Ale plus był taki że auto po wielu miesiącach stało się gotowe na starty w 1/4mili

jako że troszkę w sezonie było pod górkę i większość zawodów uciekła przed nosem, udało mi się załapać na ostatnie zawody w Czeskich Hoskoviach na które wybrałem się z Kolegą Małym ;) Na auto wleciała maska laminat oraz klapa tył, felgi zapakowane do rexa i jedziemy po upragnione 12,9.

Obrazek

Jechaliśmy w nocy, dojechaliśmy na miejsce o godz 4tej więc był czas na 2h snu. O 6tej pobudka z takim widokiem
Obrazek

więc postanowiłem cyknąć pare fotek dla tunera oraz rexia przy wschodzie słońca :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie Przygotowania do Startów Oraz Pare filmików

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=zL7SUOH6rKY <--- Przegrany bieg eliminacyjny z Krzysiem bieg mega wyrównany przegrałem w zasadzie o długość błotnika :D

https://www.youtube.com/watch?v=VuVmY2XAHac <--- Bieg Eliminacyjny z Życiówką 12.79!!!

https://www.youtube.com/watch?v=cUex2AA6JnQ <--- Półfinał z 400kg i 300km Peugeotem 205 :D czasy podane w filmiku

https://www.youtube.com/watch?v=p6Xl39X5r2A <----- Wygrany bieg z Krzysiem o 3 miejsce. Małemu w tym biegu nie weszła dwójka. gdyby nie to, bieg mógłby być mega wyrównany ;)

Także zawody ukończyłem na 3cim miejscu zdobywając Pucharek z czego byłem mega szczęśliwy a co najważniejsze czas był lepszy o 0.2sek lepszy niż zakładałem.. Krzysiu co prawda przegrał przez feralną dwójkę ale równie zadowolony wracał do Poznania po zajęciu trzeciego miejsca w generalce oraz zrobieniu życiówki 12,77 Gratulacje Stary!!!


Obrazek

Obrazek
Wymienianie się uprzejmościami z Małym tuż przed Biegiem Finałowym ;) :D

Obrazek
Obrazek
Mały po Lewej no i moja zadowolona Gęba :D

Jeszcze raz Wielkie Dzięki Krzysiu za ten wypad. Świetna Impreza, Czesi mega wyluzowani i bardzo uprzejmi. Zamiast robić pod górkę szybko szukali rozwiązań, nie było problemem że nie wymieniłem złotówek na korony o czym zapomniałem. Świetna impreza, na pewno pojawię się tam ponownie.

W Zeszły weekend kolega zadzwonił żebym przywiózł do jego studia CRX'a na wypieszczenie. Więc zabrałem się za montaż seryjnej maski oraz klapy (Dzięki Zielina_89 za pomoc)

Obrazek
Obrazek

Jako że rex ani razu od 1.5roku nie był porządnie myty i malowane było ponownie kilka elementów aby wyglądało perfekcyjnie, auto wybrało się na Małe SPA do kolegi. Plan pełna korekta + Ceramika oraz pare zdjęć którymi się pochwalę za kilka dni.

Obrazek
Obrazek

Podsumowując,auto z zewnątrz różni się tylko kolorem felg w stosunku do zeszłego roku, a w zasadzie została tylko buda wydech hamulce. Cała reszta wyleciała i wleciała na nowo. Na Przyszły sezon planuje startować jeszcze na 1/4 mili a na 2019 rok Rex zostanie złożony do kupy by cieszyć oko jako 100% EE8.

Mam nadzieje że się podobało.
Na Dniach Pare Fotek z sesji podetailngowej wrzucę .
Dzisiaj Pełna Specyfikacja wyląduje na pierwszej stronie.

Pozdro
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3638
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx ed9 b18c

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez wrobellos » 2017-12-05, 20:41

O panie chyba najdluzszy post na forum, ladnie suke ogarnales:)
czesci ee8ed9
lekkie laminaty-maski klapy dokladki ed9ee8ed7ee9
budowa hybryd skrzyn biegow
tarcze pod swap 282mm
swap hamulca big brake przod tyl
regeneracja zaciskow
swapy hkbd
montaz turbo kompresor
custom wydechy doloty kwas
reperaturki progow nadkoli

Avatar użytkownika
eithray
 
Posty: 1045
Dołączył(a): 2011-10-13, 15:53
Lokalizacja: Okolice ZG/Gliwice
Samochód: EE8 1.8i-VT

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez eithray » 2017-12-05, 22:08

Dobre zmiany! Wszystko na plus, moc, wygląd :)

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9797
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez atom1 » 2017-12-05, 23:16

no i ja poczytalem :-))) tez moglbym takiego posta strzelic bo dawno nic nie pisalem..tyle tylko ze u mnie niewiele sie dzieje ;( a i jezdzic nie mam kiedy
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
orzech007
 
Posty: 662
Dołączył(a): 2011-05-06, 23:17
Lokalizacja: Warmia Mazury
Samochód: CRX EE8

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez orzech007 » 2017-12-06, 11:09

I to jest Up. Tak to sie wlasnie robi.
Nie dość ze szybkie to jeszcze dopracowane.Gratuluje wyników i czekam na foty z detailingu.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Części EE8/EE9

Avatar użytkownika
Miniol
 
Posty: 564
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

Re: EE8 B20VTEC by Miniol

przez Miniol » 2017-12-06, 11:39

Dodatkowo zdradzę, ze do końca tygodnia, odbieram fotele które pojechały na kompleksowa renowacje ;) kupiłem Podłokietnik oryginalny, oraz wyciągnąłem ze strychu pełne wnętrze. Będzie przegląd co trzeba dokupić/wymienić na takie w idealnym stanie. :D także szykowanie do składania wnętrza do kupy po mału zaczyna się realizować ;)
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 249   •   Strona 16 z 17   •   1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2017-12-16, 20:33