WYKRESY Z HAMOWNI NASZYCH CRXÓW
Tu opisujemy nasze Hondy CRX

Posty: 97   •   Strona 5 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Avatar użytkownika
rogalike
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2010-09-02, 11:26
Lokalizacja: Warszawa

przez rogalike » 2012-05-09, 14:20

D16A9 N/A bez ruszania głowicy
UKLAD DOLOTOWY: cai Simoty + przepustnica h23@64mm i ssący 64mm
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, średnica wydechu 2.25 cala, końcowy poprzeczny PROEX
ELEKTRONIKA: cewka, kopułka, kable zapłonowe MSD, strojenie Niuton
UKLAD NAPĘDOWY: krótka skrzynia - 4.25 i długa piątka, dyfer z del sola, półośki z 4g

Obrazek
91" Honda CRX ED9 D16Z6 SOHC

ziombel
 
Posty: 468
Dołączył(a): 2008-01-19, 14:31
Lokalizacja: poznań

przez ziombel » 2012-05-11, 00:15

b18c6 - ssak skunk2 69mm,przepustnica 65mm,CAI i stozek z allegro,kolektor wydechowy tri-Y przelot 2,5 cala jeszcze niestrojony


Obrazek


b18c6- ssak skunk2 69mm przepustnica 65mm cai i stozek z allegro kolektor wydechowy 4-2-1 z b16b przelot 2,5 cala niestrojiny

Obrazek

b18c6- ssak skunk2 69mm przepustnica 65mm kolektor weydechowy b16b 4-2-1 przelot 2,5 cala i extreme dolot powietrza

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

teraz na tri-y podejrzewam ze jest o te 10 koni wiecej :)
ed9 b16a1->ed9 b16a1->ed9 b16a1->ed9 B18c6+->egk20+

http://www.youtube.com/watch?v=ewbgWMaYBA8&feature=youtu.be
ustawka??:)

Avatar użytkownika
bociekpl
 
Posty: 174
Dołączył(a): 2009-01-21, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk

przez bociekpl » 2012-10-03, 19:06

A u mnie obecnie jest tak: D16Z6 doładowany kompresorem eaton m62 kręcący się w lewo, w peaku 0,65bara, kolektor wydechowy 4-2-1 - przerobiona końcówka na 2,36cala, wydech na dwóch tłumikach przelotowych Proex 2,36 cala.

Obrazek

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-10-04, 00:14

bardzo optymistyczny wynik ;) szczególnie niutków sporo...

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 823
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2012-10-04, 08:51

Bo tylko Ty możesz mieć 250km i góóóóóre NM :ok:

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-10-04, 12:31

czingis, hamowałem moje auto na 3 różnych hamowniach i wiem że tyle NM na takim doładowaniu jest nie osiągalne :P

bors
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2010-11-30, 20:11

przez bors » 2012-10-04, 16:03

Ostatnia same wykresy na życzenie się pojawiają, a ja powiedziałem ze chce 300 to mi 214 narysowali eh :(

KickIn
 
Posty: 181
Dołączył(a): 2011-04-10, 18:36
Lokalizacja: Opole

przez KickIn » 2012-10-04, 17:16

No widzisz, dlatego moje "gówno" jechało bardzo podobnie do Twoich 300KM ;)

Avatar użytkownika
bociekpl
 
Posty: 174
Dołączył(a): 2009-01-21, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk

przez bociekpl » 2012-10-04, 19:52

sebas, spoko będzie więcej :P A tu wykres na seryjnej średnicy wydechu (czyli chyba mniej jak 2 cale) z końcowym meganracing z włożonym sailenserem. Sola wystrojona na 0,75bara. Po strojeniu padło łożysko w kompresorze i został on podmieniony na inny dmuchał trochę słabiej jakieś 0,7 i sola nie była już strojona tylko pojechała na hamownie czyli rozumiem że była zalana :

1. z kompresorem
2. bez kompresora
Obrazek

ps. sebas ma d16z6 ale nasze silniki nie są takie same.

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2012-10-04, 21:28

bociekpl, nie była zalana bo to nie działa w ten sposób jak rozumujesz. Ten wykres co teraz wstawiłeś już jest ok ale ten pierwszy jest mocno optymistyczny.

Avatar użytkownika
bociekpl
 
Posty: 174
Dołączył(a): 2009-01-21, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk

przez bociekpl » 2012-10-04, 22:07

sebas, po zimie będą zmiany to się zweryfikuje.
Wstaw Swój wykres na obecnym doładowaniu bo jestem ciekaw jak on wygląda a nie moge go nigdzie znaleźć.

Avatar użytkownika
matirex
 
Posty: 522
Dołączył(a): 2008-08-16, 23:15
Lokalizacja: swiebodzin

przez matirex » 2012-10-19, 22:27

to i ja dodam
dolot parówa ale nie odgrodzony od komory i bez nawiewu
wydech z ed9 seria
silnik b16a1
przerobiony komp
Obrazek

Avatar użytkownika
Michau
 
Posty: 169
Dołączył(a): 2010-11-17, 22:48
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

przez Michau » 2012-11-17, 17:01

Teraz coś ode mnie, d16z6, przelot na ori średnicy, przepustnica H22, podlana mapa paliwa, dolot stożek fujita, nadmuch powietrza na stożek, uszczelki termiczne pod ssaka i przepustnicę, kolektor 4-2-1, silnik kopci na Vtecu jak cholera...

139Kunia, 157 Niutków...

Obrazek

Cieszyć się czy płakać? komenty proszę na PW ;)
CRX ED8, D15B2... był, D16Z6+ jest ;)

Elpajac
 
Posty: 81
Dołączył(a): 2004-04-19, 12:45
Lokalizacja: Katowice

przez Elpajac » 2013-02-03, 18:24

Komplet Supersprinta - (od kolektora do samego końca).
Zimny dolot K&N
podstawowe regulacje silnika: zapłon, zawory i podobne...


Obrazek

Obrazek

Dzidokok
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2013-03-11, 12:36

przez Dzidokok » 2013-03-15, 12:41

Mam tylko nagranie niestety, silnik po remoncie u Chojnackiego, obecnie 138kM
przy masie 935 (ale już niedługo wybebeszam środek i będzie mała rajdóweczka :D )
http://www.youtube.com/watch?v=766uLB0Fk0w
Zapraszam na pojeżdżawki organizowane przez Rally Events

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 97   •   Strona 5 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości

Teraz jest 2017-11-22, 14:41