Cobar (del sol d16z6)
Tu opisujemy nasze Hondy CRX

Posty: 48   •   Strona 2 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
Karol Trelka
 
Posty: 759
Dołączył(a): 2011-12-13, 14:10
Lokalizacja: Kłonów/Japonia
Samochód: ED9 turbo

przez Karol Trelka » 2013-05-10, 23:12

Adamus84 x2 :rotfl2:

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-05-11, 00:16

Jak ktoś nie ma pojęcia o co chodzi to maska jest niespasowana lol ;) Dlatego u siebie nie robiłem tego dodatkowego chłodzenia :rotfl:

Avatar użytkownika
Adamus84
 
Posty: 940
Dołączył(a): 2007-12-11, 20:00
Lokalizacja: Śląsk - Silesia
Samochód: PRELUDE BB8

przez Adamus84 » 2013-05-11, 00:26

Sebas...Dokladnie...To tak jak z OEM DOHC NA TYLNEJ SZYBIE ktos powie ze to fajny "DOCZ" :rotfl2: :rotfl2: No i [meski członek] opada

PS: Widzimy sie w Wieruszowie?
Always Outnumbered Never Outgunned....CZARNA DAMA... forum/viewtopic.php?t=33116

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-05-11, 00:56

Ja będę jak co roku :)

robraf
 
Posty: 1208
Dołączył(a): 2012-07-21, 00:29
Lokalizacja: Bolesławiec

przez robraf » 2013-05-11, 09:55

aaa wczesniej niezakminilem. poprost dla mnie to troszke dziwnie wyglada, ale ok

Avatar użytkownika
Warsiawiak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2009-10-21, 10:11

przez Warsiawiak » 2013-05-13, 19:17

sebas napisał(a):Pewnie że białe :rotfl:

Obrazek


Białe felgi mi nie bardzo podchodzą, a poza tym żona jest zdecydowanie na nie dla takiej opcji :)
Warsiawiak

Avatar użytkownika
Adamus84
 
Posty: 940
Dołączył(a): 2007-12-11, 20:00
Lokalizacja: Śląsk - Silesia
Samochód: PRELUDE BB8

przez Adamus84 » 2013-05-14, 21:19

BIAŁE ZAWSZE NAJLEPSZE W KOŃCU PRZY ZIELONYCH TAKANE TO DRUGA OPCJA JDM
Always Outnumbered Never Outgunned....CZARNA DAMA... forum/viewtopic.php?t=33116

Avatar użytkownika
Warsiawiak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2009-10-21, 10:11

przez Warsiawiak » 2013-05-17, 16:03

JDM swoją drogą a co się podoba swoją :P.

Po długich bojach odzyskałem od Przema72 moje blowoffy - niestety nie miał czasu naprawić. Tu nasuwa się pytanie: ktoś jest wstanie naprawić skutecznie i szybko blowoffy pod kompresor? Podobno są zatarte a w jednym trzeba wymienić jakąś membranę... taka wstępna diagnoza Przema72. Ogólnie rzecz biorąc nie trzymają ciśnienia i przy 0,3-0,4 idzie w dół. Zaraz po montażu i wystrojeniu sięgało 0,55 i wszystko śmigało aż miło...
Warsiawiak

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-05-17, 18:00

Warsiawiak, wysyłaj pan do mnie, już Ci pisałem :) membramę mam w domu. U mnie też wymieniałem.

Avatar użytkownika
Warsiawiak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2009-10-21, 10:11

przez Warsiawiak » 2013-05-17, 18:48

sebas napisał(a):Warsiawiak, wysyłaj pan do mnie, już Ci pisałem :) membramę mam w domu. U mnie też wymieniałem.


Tylko żebym znowu nie musiał czekać kilka miesięcy jak u Przema72 - w grudniu mu wysłałem blowoffy. To jeden z argumentów, żeby szukać kogoś na miejscu co by w razie czego osobiście siłą z gardła wyrwać nierzetelnemu majstrowi... :D

Kiedy będziesz miał czas to zrobić i jak szybko mogę spodziewać się zaworów z powrotem? Na pw podaj dane do wysyłki i ile będzie mnie ta przyjemność kosztować :).
Warsiawiak

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-05-17, 19:29

Warsiawiak, Robiłem Ci lampy i chyba wiesz że termin był dokładnie taki jak powiedziałem ;) Zresztą możesz zobaczyć mój feedback... Myślę że zrobię to w góra 2 dni i odeślę. Adres na PW.

Avatar użytkownika
Warsiawiak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2009-10-21, 10:11

przez Warsiawiak » 2013-05-17, 20:37

Sebas poszło PW.

Teraz zrobiłem pierwszą dłuższą jazdę i ciekawa rzecz: z nadmuchów waliło gorące powietrze i silnik był mocno ciepły po otwarciu maski. Wskaźnik temp spalin i silnika nie wykazywał zbyt wysokiej temp. Oczywiście wiatrak też się nie włączył... Chyba potrzebny mi przegląd przez kogoś kto ma pojęcie o doładowanych silnikach...
Warsiawiak

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-05-17, 21:13

Jak już Ci pisałem... wszystko ok. Jest gorąco na dworze a samochód musi się grzać :) Fizyki nie oszukasz.

Avatar użytkownika
Warsiawiak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 2009-10-21, 10:11

przez Warsiawiak » 2013-05-17, 22:35

To chyba trzeba będzie porzeźbić w masce i błotnikach dla lepszej wentylacji i odprowadzania ciepła z okolic silnika. IC też nie jest bez winy w pogorszeniu przepływu powietrza przez komorę silnika ale tego akurat się nie ruszy. Autentycznie mocno się wystraszyłem tym uderzeniem ciepła w kabinie.

Inna sprawa jaka mnie martwi to czasami przy przyśpieszaniu słychać dźwięk - powiedziałbym, że jakby pasek klinowy przeskakiwał ząbki? (taki zgrzyt)http://www.honda-crx.info/forum/images/smiles/AA-szok.gif
Nie znam się na mechanice i tych wszystkich sprawach w silniku ;) ale niepokojące są te efekty dźwiękowe
Warsiawiak

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8187
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-05-18, 01:41

Może Ci się pasek ślizga od kompresora i dlatego masz takie słabe doładowanie :P A z tym ciepłem to nic nie kombinuj - nic nie poradzisz... jedynie przydałaby się chłodnica oleju zewnętrzna z podkładką pod filtr z termostatem jakbyś chciał dłużej poupalać i nie obrócić panewki ;)

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 48   •   Strona 2 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2018-01-19, 15:08