EE8 by Tobiaro
Tu opisujemy nasze Hondy CRX

Posty: 154   •   Strona 9 z 11   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Avatar użytkownika
dawidcrx2
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 2007-09-30, 22:05
Lokalizacja: ZGY!

Re: EE8 by Tobiaro

przez dawidcrx2 » 2016-12-04, 17:27

ptyk05 napisał(a):Niby czemu?


bo wału w hondzie się nie szlifuje, chyba ze ktoś utwardzi czopy walu to ok, ale praktycznie nikt tego nie robi dlatego każdy szuka walu który trzyma nominał.
CRX B18C T

https://www.facebook.com/Dawidcrx2-Garage-418968548231652/

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3628
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx ed9 b18c

Re: EE8 by Tobiaro

przez wrobellos » 2016-12-04, 20:49

a co z walem bo nie widze zadnych panewek ani informacji, i czy zostal utwardzony po ewentualnym szlifie, bo ostanio rozbieralem silnik(b seria) po kolejnym madrym mechaniku - po szlifie i pasowaniu pawek silnik zrobil uwaga : 20km i po imprezie... takze mam nadzieje ze nikt ci tego nie spierniczyl leniwstwem w postaci braku checi przewietrzenia sie do hartowni :)
czesci ee8ed9
lekkie laminaty-maski klapy dokladki ed9ee8ed7ee9
budowa hybryd skrzyn biegow
tarcze pod swap 282mm
swap hamulca big brake przod tyl
regeneracja zaciskow
swapy hkbd
montaz turbo kompresor
custom wydechy doloty kwas
reperaturki progow nadkoli

Avatar użytkownika
Damian crx
 
Posty: 867
Dołączył(a): 2007-02-03, 18:05
Lokalizacja: Żywiec

Re: EE8 by Tobiaro

przez Damian crx » 2016-12-04, 22:17

powinno być oki, bo Tobiasz ma już zrobione chyba ponad 2 k, i ost. razem jechaliśmy na 2 rexy na Częstochowę poźńiej do Baroo i w jeden dzień my zrobili ok 450 km. i wszytko elegancko:)

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: EE8 by Tobiaro

przez atom1 » 2016-12-04, 23:52

szlif "dziur" jest spoko, walu raczej niedopuszczalny, polsyn na docieranie spoko, potem mozesz zalac pelny, ale ja tez zostalem na pol 10w60
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Tobiaro_delsol
 
Posty: 270
Dołączył(a): 2009-04-08, 20:36
Lokalizacja: Żywiec
Samochód: EE8

Re: EE8 by Tobiaro

przez Tobiaro_delsol » 2016-12-05, 18:51

Teraz widze, że zapomniałem napisać iż wał był na szlifie. Wiem, że nie powinno się tego robić ale już zabrnąłem w ten remont daleko i postanowiłem zaryzykować. Wiem dobrze, że wał do b16a1 to "biały kruk" i musiałbym szukać zdrowego silnika, nie po panewce, a już naprawde miałem zszargane nerwy, że to wszystko się przeciąga. To nie był pierszy poważny remont znajomego mechanika i postanowiłem mu zaufać, tak więc mam nadzieję, że wszystko zostało łącznie z wałem zrobione na najwyższym poziomie. Póki co nie zaobserwowałem niepokojących objawów. EE kręciłem najpierw przez pierwszy 1000 km tak do 2 tyś. i jeździłem jak emeryt powoli się rozpędzając bez gwałtownego startowania, a od 1000 - 2500 km tak do 3,5 tyś. i wszystko jest ok.

Mam do was właśnie pytania :D:
- czy zostać przy półsyntetyku, czy może przejść teraz po tych 2500 km na syntetyk i jaki konkretnie polecacie? Chciałbym zalać serducho mojego crxa najwyższej jakości olejem,
- po ilu km od remontu można bez obaw odpalic vtec'a?

Avatar użytkownika
dawidcrx2
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 2007-09-30, 22:05
Lokalizacja: ZGY!

Re: EE8 by Tobiaro

przez dawidcrx2 » 2016-12-05, 19:50

zalewaj syntetyk, co do docierania to każdy silnik docierałem na mineralnym i na ostro tzn, po osiągnięciu odpowiedniej temp oleju normalna jazda nawet i na wysokich obrotach i wszystkie silniki żyją i nie biorą oleju , ostatnio składałem wolno ssącą k serie 340km i procedura taka sama, zalany mineralny do 1 odpalenia , zmiana oleju wraz z filtrem, po 100km następna wymiana i po 1000 zalany docelowy olej, jazda normalna na wysokich obrotach też .
CRX B18C T

https://www.facebook.com/Dawidcrx2-Garage-418968548231652/

Avatar użytkownika
Tobiaro_delsol
 
Posty: 270
Dołączył(a): 2009-04-08, 20:36
Lokalizacja: Żywiec
Samochód: EE8

Re: EE8 by Tobiaro

przez Tobiaro_delsol » 2016-12-05, 20:19

dawidcrx2 napisał(a):zalewaj syntetyk, co do docierania to każdy silnik docierałem na mineralnym i na ostro tzn, po osiągnięciu odpowiedniej temp oleju normalna jazda nawet i na wysokich obrotach i wszystkie silniki żyją i nie biorą oleju , ostatnio składałem wolno ssącą k serie 340km i procedura taka sama, zalany mineralny do 1 odpalenia , zmiana oleju wraz z filtrem, po 100km następna wymiana i po 1000 zalany docelowy olej, jazda normalna na wysokich obrotach też .


Dzięki za wyjaśnienie tematu :D a jaki konkretnie olej polecasz???

Avatar użytkownika
ptyk05
 
Posty: 937
Dołączył(a): 2013-08-01, 15:23
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec
Samochód: Honda CRX ED9

Re: EE8 by Tobiaro

przez ptyk05 » 2016-12-05, 20:34

Ja też już trochę się naczytałem o silnikach i podobno na dotarciu silnik powinien pracować w całym zakresie obrotów :) ze jazda na niskich obrotach w trybie ciągłym jest niewskazana nawet na dotarciu, ale znawcą nie jestem :)

Avatar użytkownika
dawidcrx2
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 2007-09-30, 22:05
Lokalizacja: ZGY!

Re: EE8 by Tobiaro

przez dawidcrx2 » 2016-12-05, 21:39

Tobiaro_delsol napisał(a):
dawidcrx2 napisał(a):zalewaj syntetyk, co do docierania to każdy silnik docierałem na mineralnym i na ostro tzn, po osiągnięciu odpowiedniej temp oleju normalna jazda nawet i na wysokich obrotach i wszystkie silniki żyją i nie biorą oleju , ostatnio składałem wolno ssącą k serie 340km i procedura taka sama, zalany mineralny do 1 odpalenia , zmiana oleju wraz z filtrem, po 100km następna wymiana i po 1000 zalany docelowy olej, jazda normalna na wysokich obrotach też .


Dzięki za wyjaśnienie tematu :D a jaki konkretnie olej polecasz???


ogólnie leje oleje millersa , wiec coś możesz sobie wybrac do swojego stylu jazdy
CRX B18C T

https://www.facebook.com/Dawidcrx2-Garage-418968548231652/

Avatar użytkownika
Tobiaro_delsol
 
Posty: 270
Dołączył(a): 2009-04-08, 20:36
Lokalizacja: Żywiec
Samochód: EE8

Re: EE8 by Tobiaro

przez Tobiaro_delsol » 2016-12-08, 22:31

ptyk05 napisał(a):Ja też już trochę się naczytałem o silnikach i podobno na dotarciu silnik powinien pracować w całym zakresie obrotów :) ze jazda na niskich obrotach w trybie ciągłym jest niewskazana nawet na dotarciu, ale znawcą nie jestem :)


Tzn. słuchałem się mechanika i robiłem tak jak mi mówił. On specjalizuje się w bmw i podobno jak nowe auta wyjeżdżają z fabryki producent zaleca pierwsze kilka baków zrobić tak do 2 tyś. obrotów, żeby silnik się odpowiednio dotarł. Po 1000 kazał mi już jeździć do tych 3500 obrotów, a teraz już jak mam ponad 2500 km zrobione będe jeździł tak jak dawidcrx2 pisze, czyli po nagrzaniu oleju w całym zakresie obrotów :)

Avatar użytkownika
ptyk05
 
Posty: 937
Dołączył(a): 2013-08-01, 15:23
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec
Samochód: Honda CRX ED9

Re: EE8 by Tobiaro

przez ptyk05 » 2016-12-08, 23:33

Do 2000 obrotów to ja Cie podziwiam jak ty to objeździłeś :D

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3628
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx ed9 b18c

Re: EE8 by Tobiaro

przez wrobellos » 2016-12-09, 09:14

2 nissany 200sx remontowalismy w ciagu ostatnich miesiecy, oba silniki od pierwszej jazdy uzytkowane w pelnym zakresie obrotow i wszystko chodzi jak trzeba, takze ja nie uwazam docierania w postaci takie jazdy, bo pierscionki nie maja mozliwosci prawidlowego ulozenia do warunkow w jakich beda exploatowane
czesci ee8ed9
lekkie laminaty-maski klapy dokladki ed9ee8ed7ee9
budowa hybryd skrzyn biegow
tarcze pod swap 282mm
swap hamulca big brake przod tyl
regeneracja zaciskow
swapy hkbd
montaz turbo kompresor
custom wydechy doloty kwas
reperaturki progow nadkoli

Avatar użytkownika
Tobiaro_delsol
 
Posty: 270
Dołączył(a): 2009-04-08, 20:36
Lokalizacja: Żywiec
Samochód: EE8

Re: EE8 by Tobiaro

przez Tobiaro_delsol » 2017-06-29, 20:45

Ale zapuściłem swój temat :D Poniżej pare fotek z spotu w Czechach, na którym byłem ze śląską ekipą :D Na szybko wrzuciłem dysze spryskiwaczy lamp w zderzak, a kompletną instalację połóżę jak tylko znajdę czas, o który u mnie ostatnio ciężko.
EE ma już ponad 4 tyś. po remoncie, vtec zapinany nie raz na dogrzanym silniku i żadnych niepokojących oznak nie widać, słychać :D Za niedługo będzie zalany docelowym olejem Millersa - pełnym lub półsyntetykiem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Avatar użytkownika
Damian crx
 
Posty: 867
Dołączył(a): 2007-02-03, 18:05
Lokalizacja: Żywiec

Re: EE8 by Tobiaro

przez Damian crx » 2017-06-29, 21:08

Foty sie nielicza bez fotek wnetrza: D poza tym nie lubie tego auta :D bo ładniejsze od mojego na wiosce:p ale sie świeca jak psu jajca:)

Avatar użytkownika
Tobiaro_delsol
 
Posty: 270
Dołączył(a): 2009-04-08, 20:36
Lokalizacja: Żywiec
Samochód: EE8

Re: EE8 by Tobiaro

przez Tobiaro_delsol » 2017-06-29, 21:19

Akurat nie mam ani jednego zdjęcia środka :D A tam nie przesadzaj oba nasze są na równym poziomie :D

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 154   •   Strona 9 z 11   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości

Teraz jest 2017-11-18, 13:53