ja czekam na kase kupie rurki i na kolankach zrobie uklad a wogole to go miezylem ostatnio to mam 43mm rure cos cienko, jak mi robili uklad prawie 3 lata temu, nie mialem neta i wiedzy a tacy sa fachowcy w polsce w 2 cerce mam 46 i w 3 co mam na czesci tez seryjny uklad ma 46mm w sumie cerka zamiata bo jechalem nia 225km/h ale wydaje mi sie ze na srednicy okolo 56mm bedzie lepiej
davids no nie bedzie ona idealnie gladka ale przetop bedzie ostawal z milimetr poltora, wiec bedzie ladnie.
Aluminium wam tymbardziej nie wygna bo nikt tego w polsce nie robi (no chyba ze ktos zaczal od niedawna) bo sie gorzej trzeba bawic niz z kwasiakiem, alu przy gieciu peka
gruby126p1 napisał(a):Aluminium wam tymbardziej nie wygna bo nikt tego w polsce nie robi (no chyba ze ktos zaczal od niedawna) bo sie gorzej trzeba bawic niz z kwasiakiem, alu przy gieciu peka
wydech zrobie z kwasowki 55mm i odrazu kolektorem 4-2-1 jak bedzie kasa a narazie wstawiam rure seryjna tyle ze wyrzucam kata i daje rurke i wyrzucam tlumik srodkowy i tez daje rurke albo tlumik przelotowy i tu dylemat czy rurka czy przelot co dac zeby nie moc nie spadla ??
no wlasnie czy wypowie sie ktos konkretny na temat wydechu do crx?? oprocz tego ze bedzie sie wydzierac niech tez lepiej jedzie wiec co robic??? mam zamiar kupic kolektor 421 on ma wlasnie w srodku 5cm ale co dalej ??? do konca wolny i jakas fajna koncowka ??? oczywiscie razem z wydechem bedzie robiony zimny dolot + power rura z grzybkiem ale to na marginesie
koniu jak sie nazywa ten zakład na Rzemieślniczej ? :/ chodze tam do szkoły i szerze mówiąc nie wiem gdzie tam coś takiego jest ale być może całkiem prawdopodobne...