praca,praca,praca
Grupa Krakowskich CRX-maniaków

Posty: 38   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Paco
Forumowicz
 
Posty: 269
Dołączył(a): 2007-05-16, 11:45
Lokalizacja: Gorzyce/Tarnobrzeg

praca,praca,praca

przez Paco » 2008-11-18, 19:23

Nie wiem czy to odpowiedni dział.
Nie wiem czy temat się przyjmie(a nóż widelec) ale nic nie ryzykuję...więc:
Szukam pracy na terenie Krakowa od miesiąca i nic(no może nie tak dosłownie).
Jestem studentem zaocznym ekonomii,spec. transport i logistyka(II rok). Wcześniej studiowałem rok na WSZiB informatykę.
Podejmę pracę fizyczną(np. magazyn,warsztat samochodowy,na produkcji), biurową, przy obsłudze klienta.Gastronomia czy rozdawanie ulotek odpadają.
Angielski znam bardzo dobrze. Obsługa komputera(pakiet ms office) i internetu nie sprawia mi żadnych problemów.
Pracowałem w IKEA na magazynie samoobsługowym(obsługa klienta,prace magazynowe-pół roku),w Irlandii przy usuwaniu płytek PCV(3 miesiące) oraz ostatnio w warsztacie samochodowym Q-service(rozrządów może jeszcze nie trzaskam ale wymiana płynów,klocków,tarcz,zawieszenia,diagnostyka komputerowa,klimatyzacja i wulkanizacja to żaden problem) i w tej branży bym się najbardziej widział...
Więc jeśli ktoś ma dla mnie jakąś ciekawą ofertę pracy(czy to prowadzi własną działalność,czy zna kogoś kto się tym zajmuje) i szuka dobrego pracownika to proszę o informację.
Warunek jest jeden( a w sumie to dwa):
Płaca-minimum 1200zł , wymiar godzin 8h dziennie pn-pt + 2 soboty w miesiącu.
Dla tych co chcą powiedzieć : "przecież jest tyle ogłoszeń o pracę w różnych portalach...." odpowiadam : codziennie wysyłam po kilka CV i aktywnie poszukuję pracy. Naprawdę nie wiem co się dzieje na rynku pracy. W lipcu pracę znalazłem w 3 dni! Może zrobiłem się wybredny...przecież 1200zl to jakaś fanaberia...
Pracy szukam na stałe!

Mam nadzieję, że temat się przyjmie i nie tylko mi pomoże w znalezieniu pracy.

Juster
Forumowicz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 2007-04-04, 23:03
Lokalizacja: Kraków