Strona 1 z 2

pomoc

PostNapisane: 2012-10-05, 10:43
przez RychuRych
kto mi w lodzi wymieni pompe i serwo w edku, TANIO? :D

PostNapisane: 2012-10-05, 21:33
przez atom1
a sam nie mozesz tego zrobic przeciez to proste jak Jeb** (jak to mawia moj kolega) 2 pzrewody hamulcowe, 4 srubki od serwa i jedna zalweczka od pedala hamulca (wszystko pod kierownica, najlepiej jeszcze odkrecic pudelko bezpiecznikow)

na koniec skrecic i wszystkie kola odpowietrzyc- ale z tym to juz mysle kazdy sobie poradzi

PostNapisane: 2012-10-05, 22:07
przez RychuRych
wiem jak sie wymienia, tylko mam taki problem bo nie mam absolutnie zadnych narzedzi..

PostNapisane: 2012-10-05, 22:12
przez atom1
to tylko trzeba klucz 10 12 i 14, oraz kobinerki ;-0, serwo moze byc ciezko odkrecic, przydalby sie komplet nasadek

PostNapisane: 2012-10-05, 22:17
przez RychuRych
no komplet nasadek i dluuuuuga przetyczka do klucza. wszystko juz obczailem.

PostNapisane: 2012-10-09, 13:31
przez Inoris
Witam. Pozwolicie że podepnę się pod temat bo mam pytanie. Czy linka ręcznego może się rozciągnąć ? Bo bardzo słabo łapie mi ręczny w zasadzie wcale a byłem u mechanika i własnie mi powiedział że linki do wymiany bo rozciągnięte a koszt 1 to 100+ zł i nie chał bym aby mnie naciągnęli na niepotrzebną wymianę.
Może to być jakaś inna przyczyna ?

PostNapisane: 2012-10-09, 15:42
przez -venom-
Dlaczego jeździsz po jakiś mechanikach zamiast korzystać z forumowiczów robiących to z pasją i znających się na rzeczy? W dodatku mają oni części dostępne od ręki za dużo niższe pieniądze.

PostNapisane: 2012-10-09, 16:47
przez Inoris
gdybym znał ludzi z forum co się tym zajmują i robią to na pewno dużo lepiej niż mechanicy do których ja jeżdżę to nawet bym się nie zastanawiał

PostNapisane: 2012-10-09, 20:06
przez M!R@S
zmień fuchmena :P jeśli nie łapie ręczny to wyregulować trzeba na tłoczkach z tyłu lub przy ręcznym pod zaślepką w plastiku tam jest na kluczyk 11 z tego co pamiętam

PostNapisane: 2012-10-09, 20:08
przez matirex
M!R@S napisał(a):zmień fuchmena :P jeśli nie łapie ręczny to wyregulować trzeba na tłoczkach z tyłu lub przy ręcznym pod zaślepką w plastiku tam jest na kluczyk 11 z tego co pamiętam

12 tam jest ;) :razz:

PostNapisane: 2012-10-09, 20:14
przez Tasiem
Po tym zabiegu ręczny powinien być brzytwa ak ci linka sie nigdzie nie przycina :)

PostNapisane: 2012-10-09, 22:56
przez Kaczmar
Inoris, pw :)

PostNapisane: 2012-10-09, 23:02
przez atom1
naj sam pierw trzeba sprawdzic czy linki w ogole pracuja, i czy pracuja luzno

dwa ze trzeba linke przy recznym popuscic na max, a wyregulowac tloczkami, a na koniec dopiero w kabinie

linki kup lepiej uzywki od kogos- bedzie znacznie taniej

PostNapisane: 2012-10-10, 00:09
przez Inoris
Dzięki za info wydaje mi się że linki są w porządku bo ta sprężyna koło zacisku ładnie chodzi wiec pewnie coś z tłoczkami. Jutro mam więcej czasu to popatrzę a jak nie dam rady to mam już się do kogo odezwać :rotfl:

PostNapisane: 2012-10-11, 18:27
przez RychuRych
wracajac do mojego problemu okazalo sie ze zeby wlozyc pompe i serwo z atr'a trzeba zdjac ssacy wiec sam bym z tym nie dal rady raczej :)