pomoc
Łódzkie CRXowe okolice...

Posty: 17   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

pomoc

przez RychuRych » 2012-10-05, 10:43

kto mi w lodzi wymieni pompe i serwo w edku, TANIO? :D

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-10-05, 21:33

a sam nie mozesz tego zrobic przeciez to proste jak Jeb** (jak to mawia moj kolega) 2 pzrewody hamulcowe, 4 srubki od serwa i jedna zalweczka od pedala hamulca (wszystko pod kierownica, najlepiej jeszcze odkrecic pudelko bezpiecznikow)

na koniec skrecic i wszystkie kola odpowietrzyc- ale z tym to juz mysle kazdy sobie poradzi
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2012-10-05, 22:07

wiem jak sie wymienia, tylko mam taki problem bo nie mam absolutnie zadnych narzedzi..

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-10-05, 22:12

to tylko trzeba klucz 10 12 i 14, oraz kobinerki ;-0, serwo moze byc ciezko odkrecic, przydalby sie komplet nasadek
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2012-10-05, 22:17

no komplet nasadek i dluuuuuga przetyczka do klucza. wszystko juz obczailem.

Avatar użytkownika
Inoris
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2011-08-01, 15:06
Lokalizacja: Zgierz

przez Inoris » 2012-10-09, 13:31

Witam. Pozwolicie że podepnę się pod temat bo mam pytanie. Czy linka ręcznego może się rozciągnąć ? Bo bardzo słabo łapie mi ręczny w zasadzie wcale a byłem u mechanika i własnie mi powiedział że linki do wymiany bo rozciągnięte a koszt 1 to 100+ zł i nie chał bym aby mnie naciągnęli na niepotrzebną wymianę.
Może to być jakaś inna przyczyna ?

Avatar użytkownika
-venom-
Moderator
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 2008-09-24, 19:46
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ED9 B16A1

przez -venom- » 2012-10-09, 15:42

Dlaczego jeździsz po jakiś mechanikach zamiast korzystać z forumowiczów robiących to z pasją i znających się na rzeczy? W dodatku mają oni części dostępne od ręki za dużo niższe pieniądze.
DOHC VTEC

Avatar użytkownika
Inoris
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2011-08-01, 15:06
Lokalizacja: Zgierz

przez Inoris » 2012-10-09, 16:47

gdybym znał ludzi z forum co się tym zajmują i robią to na pewno dużo lepiej niż mechanicy do których ja jeżdżę to nawet bym się nie zastanawiał

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2012-10-09, 20:06

zmień fuchmena :P jeśli nie łapie ręczny to wyregulować trzeba na tłoczkach z tyłu lub przy ręcznym pod zaślepką w plastiku tam jest na kluczyk 11 z tego co pamiętam
Obrazek

Avatar użytkownika
matirex
Forumowicz
 
Posty: 510
Dołączył(a): 2008-08-16, 23:15
Lokalizacja: swiebodzin

przez matirex » 2012-10-09, 20:08

M!R@S napisał(a):zmień fuchmena :P jeśli nie łapie ręczny to wyregulować trzeba na tłoczkach z tyłu lub przy ręcznym pod zaślepką w plastiku tam jest na kluczyk 11 z tego co pamiętam

12 tam jest ;) :razz:

Tasiem
Forumowicz
 
Posty: 153
Dołączył(a): 2012-04-20, 23:35

przez Tasiem » 2012-10-09, 20:14

Po tym zabiegu ręczny powinien być brzytwa ak ci linka sie nigdzie nie przycina :)

Avatar użytkownika
Kaczmar
Forumowicz
 
Posty: 167
Dołączył(a): 2007-10-15, 21:49
Lokalizacja: Zgierz

przez Kaczmar » 2012-10-09, 22:56

Inoris, pw :)
sie skacze, sie plywa... Honde tez mam zajebista :D

było ED9, jest CG2 :D

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-10-09, 23:02

naj sam pierw trzeba sprawdzic czy linki w ogole pracuja, i czy pracuja luzno

dwa ze trzeba linke przy recznym popuscic na max, a wyregulowac tloczkami, a na koniec dopiero w kabinie

linki kup lepiej uzywki od kogos- bedzie znacznie taniej
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
Inoris
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2011-08-01, 15:06
Lokalizacja: Zgierz

przez Inoris » 2012-10-10, 00:09

Dzięki za info wydaje mi się że linki są w porządku bo ta sprężyna koło zacisku ładnie chodzi wiec pewnie coś z tłoczkami. Jutro mam więcej czasu to popatrzę a jak nie dam rady to mam już się do kogo odezwać :rotfl:

Avatar użytkownika
RychuRych
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 2011-04-27, 15:01

przez RychuRych » 2012-10-11, 18:27

wracajac do mojego problemu okazalo sie ze zeby wlozyc pompe i serwo z atr'a trzeba zdjac ssacy wiec sam bym z tym nie dal rady raczej :)

  Następna strona
Posty: 17   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2024-03-28, 21:18