Strona 2 z 3

PostNapisane: 2014-01-14, 22:14
przez Adamekz91
No dobra, Leszno niby niedaleko, ale są jakieś warunki? Przynależność do ak czy coś? :)
ZajacTeam a co z tym Poznaniem i Walimem? Masz jakieś info?

Pozdr :)

PostNapisane: 2014-01-14, 22:19
przez Rafaelo
nie musisz być w żadnym Automobilklubie wymagania ważny przegląd ubezpieczenie apteczka oraz kaski z homologacją. to jest potrzebne po co chcecie jechać na Walim jak macie impreze pod nosem. Jeśli na Walim chcecie jechać i jechać po patelniach Walimskich to bez klatki nie macie co jechać bo was nie dopuszczą. W poznaniu macie superoesy na torze poznań i to wszystko w ramach informacji. Pozdro

[ Dodano: 2014-01-14, 21:21 ]
http://walimrajdowy.pl/wp-content/uploa ... PRAWKA.pdf

Tu taj macie regulamin na Zimówkę walimską ;)
poczytajcie dokładnie

PostNapisane: 2014-01-14, 22:49
przez Adamekz91
Rafaelo, kiedy można sie spodziewac wiecej info o Lesznie?

PostNapisane: 2014-01-15, 00:06
przez ZajacTeam
ja na walim bym się załapał, ale mój portfel już na samą myśl płacze.

a poznań jest w sobote, ale ja też nie jade.

http://aw.poznan.pl/imprezy2014/2014011 ... index.html

PostNapisane: 2014-01-15, 00:13
przez Rafaelo
ZającTeam masz klatkę w rexie ?? Dawaj foto bo ja się przymierzam do niej. Dam wam znać jak ruszy lista zgłoszeń :) Ale w ciągu tygodnia powinno się coś już pojawić.

PostNapisane: 2014-01-15, 21:01
przez Adamekz91
Oks. Daj znać co i jak :)

PostNapisane: 2014-01-16, 15:18
przez ZajacTeam
Mam klatke, zdjecia moge doslac, ale jutro :D

PostNapisane: 2014-01-17, 23:18
przez Adamekz91
2 Luty rajd, a tu żadnych konkretnych info...?

PostNapisane: 2014-01-17, 23:46
przez aderro
Poznań za drogi jak dla mnie a b seria shamowana na 198km i krutka z integry ze szperą gripera i czułem jak bym stał w miejscu więcej frajdy i emocji było u was w Zielonej jak dla mnie no i sporo w kieszeni zostało.

Musze się ogarnąć i wyserwisować moje rajdowe ed9 po ostatnim sezonie no i ogarnąć treningówke którą wpadłem do was rozsypała się różnicówkai rozerwała obudowe skrzyni.

Maciek jaką masz skrzynie l3 czy coś innego jak różnicówka ci się sprawuje u mnie to już 3 przypadek :cry: a szkoda troche do d seri szpere mfactory za 3 tysie pakować.

PostNapisane: 2014-01-18, 19:55
przez ZajacTeam
ja mam u siebie ori różnicówke, kupiłem ostatnio z całą skrzynią, która była ponądź była serwisowana w tym roku ;)

mam l3, fd4.4 + długa piątka ( chociaż wolałbym krótką ) ;)

PostNapisane: 2014-01-19, 17:02
przez aderro
ok dzęki za info może to poprostu pech , czekam na obudowe i zakładam sprawną różnicówkę zobaczymy.

PostNapisane: 2014-01-19, 17:39
przez Rafaelo
ja już dwie różnicówki zajechałem a skrzynie mam od civica wiec teraz załadowałem różnicówkę od 6gen i jest spokój teraz :D

PostNapisane: 2014-01-19, 20:41
przez aderro
tak właśnie planowałem na początku ale po taniości znalazłem skrzynie l3 z 4.25 po tem dokupiłem 4.4 za grosze .Rafaelo, wiesz może jakie skrzynie podchodzą do D16Z5 zależy mi tylko na mocowaniu do silnika hydro czy linka nie ma znaczenia sam wyspawam sobie konwerter :rotfl: no i najlepiej taka żeby LSD podpasowało z y21 albo s9b więc jakaś z civica ale b seria

PostNapisane: 2014-01-21, 02:26
przez Rafaelo
Aderro niestety z B serri nic nie założysz do D serii :/ Jedyna skrzynia z d serii która miała szperę występowała w silniku D15B ale dorwać tą skrzynię to prawie jak 6 w totka wygrać. A jeśli chodzi o skrzynie do z5 to wszystkie ci podejdą z civica do 2000 roku. tylko oprócz zamocowania wysprzęglnika czeka cię jeszcze miana półosi bo rex ma grube i łaczone a civic ma w całości i cienkie ;) Ja już mam też 4,4 wsadzone i fajnie się zbiera n a KJS zobaczymy jak się na torze będzie sprawować ;)

PostNapisane: 2014-01-21, 08:44
przez aderro
Rafaelo, dzięki za krótka i konkretną podpowiedź :ok: