Strona 1 z 1

szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 21:41
przez ZajacTeam
Siemka, wiem, że temat nie raz się już przewijał, czytałem nie jeden post, ale dalej jestem w jednym miejscu. Wiadomo, że porządna szpera do CRX d-serii to koszt ok 4 tyś złotych.

I tu pojawia się moje pytanie, ktoś próbował jakiś tańszych wyjść. Kiedyś ktoś pisał, że jakiś "magik" dorabia szpery do naszych skrzyń.
Chciałbym się jednak oprzeć na waszych doświadczeniach, żeby ponownie nie przepłacać za niezbyt pomocne doświadczenia.

Pozdrawiam ;)

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 21:59
przez Badzian
na tarnów civic sqad ktos cos tam oferował

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 22:02
przez Maniek93
jak Ci sie w dobrej kasie uda dorwać..
http://www.d-series.org/forums/transmis ... ranny.html :)

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 22:47
przez ZajacTeam
Maniek93 napisał(a):jak Ci sie w dobrej kasie uda dorwać..
http://www.d-series.org/forums/transmis ... ranny.html :)


jak dla mnie czarna magia :O

no i chyba wyjdzie dość drooogo :D

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 22:52
przez atom1
najtaniej chyba wyjdzie od tego d15 jdm co w solce ale nie wiem co to za szpera:D

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 22:58
przez ZajacTeam
a solka miała jakąś szpere w serii?

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-07, 23:15
przez atom1
tak jest nawet w sprzedam na forum teraz gloszenie

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-09, 08:11
przez Iron man
Ale to chcesz torsen czy płytkową? Ta seryjna z solki, to torsen. Za 200-300 zł możesz ewentualnie kupić phantom grip, ale nie wiem jak się jeździ na tym wynalazku.

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-10, 00:15
przez atom1
raczej wcale, na becie pokazywali zdjecia to zmielilo moment, takze chyba szkoda kasy

Re: szpera

PostNapisane: 2014-12-10, 11:08
przez Maniek93
A jakby do tego dolozyc jakies okladziny? :)

Re: szpera

PostNapisane: 2015-03-15, 21:05
przez letek
Niestety nie da porównywać szper jak phantom, torsen z plytkami. Pytanie do czego chcesz, do sportu tylko płytka tylko ze zakup samej szpery to jedno a później jej serwis wymiana płytek, ustawienie, specjalny olej to drugie. Jak na drogę to starczy torsen ale przy cieciu zakrętu może dziwnie nie ciągnąć. Mam teraz audi quattro złożone na dwóch torsenach i jednym otwartym i tu jest fajnie, auto nie jest tak czułe na zmianę przyczepności.