Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez giscrx » 2007-03-23, 11:08
przez tomex » 2007-03-23, 11:10
przez Gość » 2007-03-23, 11:47
przez W I Ś N I A » 2007-03-23, 11:50
przez Avia » 2007-03-23, 12:29
przez wonski » 2007-03-23, 12:41
przez Dice » 2007-03-23, 13:13
przez yotuze » 2007-03-23, 13:40
przez grom » 2007-03-23, 14:03
przez baza » 2007-03-23, 15:56
przez Chomik18 » 2007-03-23, 16:47
przez sarek » 2007-03-23, 17:19
przez Gość » 2007-03-23, 18:24
przez kubot87 » 2007-03-23, 18:25
przez edos22 » 2007-03-23, 18:26
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości