M!R@S napisał(a):O JA PETOLE :O ale kotleta dokopałeś
Przyklejony jest, miałem coś do napisania, to odkopałem...[/quote]
M!R@S napisał(a):O ECU już każdy wie chyba wszystko
Najwidoczniej nie...
M!R@S napisał(a):kiedyś każdy myślał o tym resetowaniu itd. Przerabiałem to setki razy i nic to nie daje
Ja robiłem to do tej pory kilka razy, ale widać, że daje. Głupi przykład to falujące jałowe obroty, probem ustaje po zresetowaniu ECU...
M!R@S napisał(a): Po co sie zmienia mapy w autku ? BY były inne, nasz ECU nie ma zapisu więc niepoprzerabia se przez te resetowania nic PROSTE...
Gdyby nie miał zapisu, to by nie miał zapisu, a jakoś sobie jednak czasy wtrysków wydłuża i skraca. Po co zmienia sie mapy? Bo komputer ma możliwośc takiej adaptacji tylko w pewnym zakresie i nie zawsze robi to idealnie, czasami głupieje wychodzą cpoza zakres możliwości korekty.
M!R@S napisał(a):ja testowałem i zawsze te same spalania i osiągi wiec to bezsensu i szkoda marnować paliwo 30min ;p
Ja siedziałem dosyć długo z laptopem na kolanach, wypaliłem dziesiątki litrów paliwa żeby dojść do czegoś. Najwyżej nasze wnioski i odczucia są inne.
Sebas napisał(a):Ecu ma stałą mapę w której sam sobie nic nie zmieni koniec i kropka!
No tak, czyli te zmieniające się czasy wtrysków to moje porno-sny?
Vermilion napisał(a):Dzida twoja teoria może co najwyżej dotyczyć jakiegoś silnika Eco - Hybrydo - Kosmicznego, np. tego z Hondy CR-Z. Silniki typu D16 i inne z CRX'ów/Prelude/Civic to kontrukcje obmyślane w latach 80'tych gdy 8mb pamięci RAM to był szczyt techniki.
Wszystko co napisałem było przeze mnie walczone na silniku D16Z2 w Civicu 4 generacji.