luzy zaworowe

Posty: 97   •   Strona 2 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 7
Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-06-24, 15:45

Eee. Jesli a byc jak w Z5 i A9 a pewnie ma to jest za mało...
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

Avatar użytkownika
mariusz123
Forumowicz
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 2005-05-30, 20:31
Lokalizacja: Szczerbice(Rybnik)

przez mariusz123 » 2007-06-24, 18:24

jak pisze ze moze byc 0.13 to moze byc,,nic sie nie stanie,,,ludziska,,serwwisowo ma byc od 0.13 ssacy /0.15 wydech,to jak tak ktos da ,,bedzie dobrze,,,,, :diabeleknie: ile razy to idzie walkowac......0,13/0,15........................

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-06-24, 19:36

Damn, my bad. Rzeczywiscie jest 0,13. Nie wiem czemu przyjmowałem dane od SOHC...
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

Sniker
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2007-07-06, 13:30
Lokalizacja: Warszawa-Ursus

silnik Z6

przez Sniker » 2007-07-06, 13:39

Witam, jestem tu nowy i jeszcze średnio sie orientuje w silnikach, więc chciałbym sie upewnić. Mam silnik 1.6 SOHC 125KM w CRX delsol 92 czy luzy zaworowe maja byc 0.20 lub 0.25 czy inne oraz czy rózne na dolocie i wylocie?? Pozdrawiam.

Avatar użytkownika
mariusz123
Forumowicz
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 2005-05-30, 20:31
Lokalizacja: Szczerbice(Rybnik)

przez mariusz123 » 2007-07-06, 14:33

tak jak piszesz,chyba ssacy 0.20 min a wydech 0.25 min,,,,to sohc,ale dokladnie ci zaraz lukas.elk,pewnie da linka do manuala bo ja nie kumam angielszczyzny :rotfl:

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2007-08-12, 11:03

może to jest troszke śmieszne co napisze teraz albo poprostu mam coś pokopane z samochodem ale ostatnio regulowałem zawory i mi klekotał ssący 0.13 itd. tak jak pisane wyżej. wczoraj przestawiłem rozrząd (wyprzedziłem ) ssący o 1 ząbek i jak nigdy zamochod chodzi jak cód miód !! ma kopa nie faluje... troszke to dziwne ale mam chory samochod :P zapłon opóźniłem nieco. Ale teraz nic nie klekocze nie stuka... CZEMU :P ?
Obrazek

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2007-08-12, 12:23

M!R@S napisał(a):. Ale teraz nic nie klekocze nie stuka... CZEMU


bo może wkońcu ustawiłeś rozrząd dobrze.
a to ze masz chory samochód to się nie dziwie po tych Twoich chorych pomysłach między innymi z :przestawianiem rozrządu,chipami,magnetyzerami :razz:
sory za ot.
zaznaczam że nie chce nikogo urazić tylko taka sugestja mi się wysuneła ;)

ateem
Forumowicz
 
Posty: 406
Dołączył(a): 2006-05-16, 17:18
Lokalizacja: Ełk

przez ateem » 2007-08-12, 14:13

M!R@S napisał(a):Ale teraz nic nie klekocze nie stuka... CZEMU

na pewno nie od przestawienia rozrzadu. luz miedzy krzywka a popychaczem jest zawsze taki sam, bez wzgledu jak ustawisz rozrzad. moze ci zawory o tloki delikatnie stukaly?

Junior
Forumowicz
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2007-01-28, 23:22
Lokalizacja: Rybnik

przez Junior » 2007-09-17, 10:26

też mam szczelinomierz 0,01 0,02 0,03 itd itp a byłem w 3 sklepach i takich niemieli mieli tylko puźniej co 0,5 :/ wię niewiemczy takie teraz produkują...
Zadna obciągara nie da Ci tyle co 1.5 bara !! :D

Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie...

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-09-17, 11:22

Nie produkuja innych. Trzeba patrzec zeby jakis bliski rozmiarem listek był luzny lub ciasny.
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

saper72
Forumowicz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 2007-06-27, 06:02

przez saper72 » 2007-09-17, 12:07

też mam szczelinomierz 0,01 0,02 0,03 itd itp a byłem w 3 sklepach i takich niemieli mieli tylko puźniej co 0,5 :/ wię niewiemczy takie teraz produkują


Ale jak masz 0,10 i 0,03 to chyba gra razem to 0,13 i to lepsze niż luźna 0,10 lub ciasna 0,15

Avatar użytkownika
bomert
Forumowicz
 
Posty: 154
Dołączył(a): 2006-06-18, 20:50
Lokalizacja: Warszawa

przez bomert » 2007-10-13, 00:37

mam prawie 250k przebiegu wyregulowałem zawory a mimo to słychać stuki nadal. Zauważyłem, że dzwigienki mi sie majtają pod palcem (nie siedzą sztywno) czy to objaw ich zużycia?

PS. Jak coś to mam taki szczelinomierz tylko umiejętności nie mam bo jakbym tego nie wyregulował to klekot i tak jest(przy dokręcaniu nakrętki coś się musi rozregulowywać i nie daje z tym rady)
[glow=red]1.6i-16V D16Z5[/glow]

Pozdro [you]

Avatar użytkownika
grzesZ
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2007-08-03, 23:44

przez grzesZ » 2007-10-26, 22:07

Moze ktos z wawy za cos do "picia" lub jakas oplata niewielka wyregulowal by mi zawory?

Avatar użytkownika
NAZGUL
Forumowicz
 
Posty: 1377
Dołączył(a): 2007-07-19, 16:11

przez NAZGUL » 2007-10-26, 23:32

SWtary 50zł kosztuje w serwise hondy!!!!!!!!!!!!!
Nie rób scen 5 dych nie majątek a masz papier i jak ci nie spasi to jedziesz i gadasz że źle i ci robią aż będzie dobrze.
Masz honde to jedź do hondy :D
proste jak budowa cepa ;)

Avatar użytkownika
grzesZ
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2007-08-03, 23:44

przez grzesZ » 2007-10-26, 23:58

no ja wlasnie slyszalem ze 150 w hondzie:> bo za 50 dych to spoko jakby bylo.

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 97   •   Strona 2 z 7   •   1, 2, 3, 4, 5 ... 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Teraz jest 2024-04-18, 09:59