Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 3 z 19   •   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19
Avatar użytkownika
Pat-106
 
Posty: 598
Dołączył(a): 2005-08-20, 18:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

przez Pat-106 » 2007-07-23, 22:10

jak dla mnie pierscienie.. tez tak mialem ;)
wymiana uszczelniaczy nie pomogla, a doprezenie glowicy pogorszylo ;)

Avatar użytkownika
mariusz123
Forumowicz
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 2005-05-30, 20:31
Lokalizacja: Szczerbice(Rybnik)

przez mariusz123 » 2007-07-23, 22:29

wonski-a jak hamujesz biegami daje na niebiesko po dodadniu gazu???czy tylko po gwaltownym wcisnieciu gazu???

Avatar użytkownika
kiba
Forumowicz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2006-09-01, 20:01
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

przez kiba » 2007-07-30, 23:47

Chciałbym się wtrącic.Ja zaczęłem ten temat i musze powiedzieć że auto brało mi dużo oleju,wymieniłem uszelniacze i nie zauważyłem żadnej poprawy tak więc wymieniłem też pierścienie.Nie odczułem że po wymianie pierścieni furka zyskała na mocy,bo kopa miała cały czas,ale naprawiłem to co chciałem czyli przestała puszczać dyma i na 500km wzieła mi około 100ml oleju.Chciałbym oficjalnie podziękować mariuszowi który bezinteresownie załatwił mi częśći i pomógł mi je wymienić chociaż mieszka na drugim końcu polski,Jeszcze raz wielkie dzięki dla mariusz123.Oby wszyscy byli tak życzliwi i pomocni :D pozdro
Podstawa to nie dać się złapać;)

Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-07-31, 11:32

Ja mam teraz u siebie problem z braniem oleju. Przy spokojnej jeździe tak do 3-3,5 tyś. obr. oleju praktycznie nie ubywa. Przy kręceniu pod czerwone potrafi wciągnąć ok 1l na 300km. Zaznaczam ze zostawiam przy takiej jeździe białą chmurę za sobą - kata nie mam. Silnik suchy, wycieków brak. Uszczelniacze czy pierścienie? Czy może coś innego? Help

Avatar użytkownika
kruku85
Forumowicz
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 2006-07-13, 20:34
Lokalizacja: Kielce

przez kruku85 » 2007-07-31, 11:42

jesli to biala chmura to nie olej tylko uszcelka pod glowica

Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-07-31, 11:47

Pytałem się paru mechaników i mówili że jak trzyma ciśnienie w cylindrach to na bank to uszczelniacze. Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. W przeciwnym wypadku to pierścienie :( Prawda to?

saper72
Forumowicz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 2007-06-27, 06:02

przez saper72 » 2007-07-31, 13:19

Kruku mówi dobrze biała chmura to uszczelka pod głowicą. Z oleju to daym raczej pod niebieski by podchodził.
A jak tam olej nie zapieniony, i czy borygo nie ubywa.
Mój brał olej tak jak piszesz i wymiana uszczelniaczy nie pomogła więc zrobiłem pierścienie, szlif głowicy, zawory i prowadnice i sam nie wiem co jeszcze (koszt remontu to ok 2 sprawne silniki z osprzętem) a i tak 200ml na ok 1000 pije.

[ Dodano: 2007-07-31, 13:27 ]
A tak swoją drogą.
Pewnie zaraz posypie się na mnie grad jobów, ale nieźle te nasze crki zaje.bane są, ja w swoją sypnąłem już ok 3koła a to dopiero silnik, a gdzie jakiś lift zewnętrzny?
Panowie proszę się nie wkur... ale statystyki postów mówią za siebie, ile jest postów na + a ile szukam coś tam bo padło.

Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-07-31, 13:44

Da się stwierdzić po rozebraniu głowicy czy pierścienie są do wymiany?

saper72
Forumowicz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 2007-06-27, 06:02

przez saper72 » 2007-07-31, 14:25

I przygotuj się na zdjęcie miski olejowej.

[ Dodano: 2007-07-31, 14:25 ]
Tak

Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-07-31, 14:50

Jak myślicie przejść od razu na mineralny czy dalej zalać półsyntetykiem (230tys na osi) ?

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2007-07-31, 14:53

doman napisał(a):Jak myślicie przejść od razu na mineralny czy dalej zalać półsyntetykiem (230tys na osi


na mineralu to można sobie traktorem jezdzić bo tam jest 3tys obr.... ja tak robie :razz:

a cerka to pół syntetyk a jak by był syntetyk to jeszcze lepiej.
a to że taki przebieg to nie ma nic do rzeczy u mnie jest 245000 i śmiga na pół syntetyku motul i na 10tys łyka około 0,4l a dymka za nic nie puści dodam że JEZDZE NA LPG :razz: :rotfl2: :rotfl2:

Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-07-31, 15:07

W tamtym miesiącu wymieniałem olej. Da się go zlać, a potem ponownie nim zalać silnik, czy muszę już go na nowy wymienić?

Avatar użytkownika
Pat-106
 
Posty: 598
Dołączył(a): 2005-08-20, 18:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

przez Pat-106 » 2007-07-31, 15:31

chcesz remontowac motor i przyoszczedzic 80zl na nowym oleju na docierke?
jak robic to porzadnie..

mi po remoncie.. dzisiejszy stan kilometrow to 980.. nie wziela ani grama oleju :)

Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-07-31, 15:46

150 - Motul :)

Avatar użytkownika
Pat-106
 
Posty: 598
Dołączył(a): 2005-08-20, 18:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

przez Pat-106 » 2007-07-31, 16:05

ja mowilem o docierce w przypadku nowych pierscieni i panewek ;)
wlasnie teraz jezdze na mobilu 1 super s za ktory dalem 72zl.. no i na dniach przesiadka na motula

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 3 z 19   •   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-03-29, 04:26