Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 18 z 19   •   1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Avatar użytkownika
krzysiek127
 
Posty: 149
Dołączył(a): 2013-04-07, 10:03
Lokalizacja: Łódź
Samochód: CRX Del Sol

przez krzysiek127 » 2014-05-11, 23:54

Ile trzeba zostawić mechanikowi za wymianę uszczelniaczy w B18C4?
Orientacyjnie.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-05-12, 21:16

to zalezy czy bedzie chcial sciagac glowice czy nie ;P ale pewnie z 2-3 miliony
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
krzysiek127
 
Posty: 149
Dołączył(a): 2013-04-07, 10:03
Lokalizacja: Łódź
Samochód: CRX Del Sol

przez krzysiek127 » 2014-05-12, 21:51

dzieki. pomogłes bardzo.
Moja delSol --> viewtopic.php?t=62809

Kokor
 
Posty: 275
Dołączył(a): 2007-10-22, 11:19
Lokalizacja: Warszawa

przez Kokor » 2014-06-03, 22:50

A więc tak zacząłem walczyć z poborem oleju przez silnik. Zdjąłem kiedyś kolektor dolotowy i na ściankach było pełno oleju(do kolektora jest tylko odma skrzyni korbowej)dodatkowo kopcił przy hamowaniu biegami. Z powyższego wywnioskowałem że problem leży raczej w głowicy niż dole i najpierw wymieniłem same uszczelniacze, nie pomogło to nic :). pomyślałem że może prowadnice mają luz a więc rozebrałem silnik zawiozłem głowice do szlifierza , ten pomierzył i wyszło że prowadnice są OK natomiast mam pogięte zawory ale to inna bajka. No więc myślę sobie jak nie góra to dół zdjąłem tłoki i sprawdziłem luzy na zamkach pierścieni, wyszły w normie, jutro pomierzę jeszcze owal cylindrów.
Jakieś sugestie którędy ten silnik bierze olej?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-03, 22:54

poczekaj na owal :-)
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Kokor
 
Posty: 275
Dołączył(a): 2007-10-22, 11:19
Lokalizacja: Warszawa

przez Kokor » 2014-06-04, 20:17

Co jeszcze ciekawe to wydaje mi się charakterystyczny kształt nagaru na tłoku. Na denku tłoka nagar zgromadził się na środku tłoka nie dochodząc do jego ścianek po za tym na ściankach tłoka nie ma śladów przypalonego oleju. Ogólnie tłoki są zaprzeczeniem tych widocznych na tej stronie http://www.spalacz.pl/spo...ontowa-ipartspl

pomierzyłem i tak:
pierwszy cylinder x:6,5;5;3,5 y:3,5;5;5
drugi cylinder x:10;7;5 y:1;4;5
trzeci cylinder x:9;6;5 y:2;5;5
czwarty cylinder x: 7;5;5 y:3;5;4
pomiar w "setkach" od góry do dołu
Ktoś potrafi z doświadczenia zinterpretować te wyniki? jak by co silnik to b18c4

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-06-04, 22:25

niebardzo widze te cyfry ale widze ze nie przekraczaja 5 setek- jak tak to luzik malina,
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
nonVtec
 
Posty: 80
Dołączył(a): 2013-10-20, 17:52
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Honda CRX ED9 B18C4

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez nonVtec » 2014-12-28, 22:46

Sprawdz odme z tego co piszesz to odma. Olej w kolektorze ssacym, kopcenie przy hamowaniu silnikiem wtedy kiedy jest najwieksze podcisnienie przy niesprawnym separat. olej wpada do kolektora a dalej do komory. Najprosciej umyc ssacy, odpiac odme, zaslepic kolektor i sie przejechac.

lapeno
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-07-31, 14:22

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez lapeno » 2015-07-13, 21:21

Może komuś pomorze moje doświadczenie :)
Moja hondzina brała mi olej tak około 1l na 400km i tak w planach silnik był do remontu ( moje własne widzi mi się :P ) Głowica oddana do roboty łącznie koszt około 600-700 zł ze wszystkim( sprawdzenie szczelności, planowanie, gniazda zaworów dopasowane oraz nowe uszczelniacze które też już były dobrze zużyte) Blok silnika ( sprawdzenie mikropęknięć + planowanie) ceny nie pamiętam ale około 200-300 zł. Teraz wszystko śmiga, nawet przez pierwsze 1000km na docieraniu nie zabrało mi nic oleju.

filipek91
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2015-08-28, 16:33
Samochód: bmw

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez filipek91 » 2015-09-01, 14:53

lapeno napisał(a):Może komuś pomorze moje doświadczenie :)
Moja hondzina brała mi olej tak około 1l na 400km i tak w planach silnik był do remontu ( moje własne widzi mi się :P ) Głowica oddana do roboty łącznie koszt około 600-700 zł ze wszystkim( sprawdzenie szczelności, planowanie, gniazda zaworów dopasowane oraz nowe uszczelniacze które też już były dobrze zużyte) Blok silnika ( sprawdzenie mikropęknięć + planowanie) ceny nie pamiętam ale około 200-300 zł. Teraz wszystko śmiga, nawet przez pierwsze 1000km na docieraniu nie zabrało mi nic oleju.

dzieki, twoja wiedza z pewnoscia sie przyda.

Avatar użytkownika
kaswer21
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2015-08-31, 16:46
Samochód: Opel

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez kaswer21 » 2015-09-01, 14:55

filipek91 napisał(a):
lapeno napisał(a):Może komuś pomorze moje doświadczenie :)
Moja hondzina brała mi olej tak około 1l na 400km i tak w planach silnik był do remontu ( moje własne widzi mi się :P ) Głowica oddana do roboty łącznie koszt około 600-700 zł ze wszystkim( sprawdzenie szczelności, planowanie, gniazda zaworów dopasowane oraz nowe uszczelniacze które też już były dobrze zużyte) Blok silnika ( sprawdzenie mikropęknięć + planowanie) ceny nie pamiętam ale około 200-300 zł. Teraz wszystko śmiga, nawet przez pierwsze 1000km na docieraniu nie zabrało mi nic oleju.

dzieki, twoja wiedza z pewnoscia sie przyda.

miałam bardzo podobną sytuację.

marioDelSol
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2015-03-05, 21:11
Samochód: Honda Del Sol '92

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez marioDelSol » 2015-12-18, 18:34

ludziska odebrałem hondę od mechanika głowica była robiona uszczelka pod głowicą i te wszystkie duperele związane z wymianą uszczelki pod głowicą autko było zagrzane i podejrzewam że pierscienie złapało ponieważ teraz wcina olej przedtem w ogole nie brał, i to 1l na 200km mam pytanie czy mogę takim samochodem jeździć? dopiero w styczniu mogę oddać auto mechanikowi

Avatar użytkownika
newuser
 
Posty: 949
Dołączył(a): 2009-10-25, 13:39
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez newuser » 2015-12-18, 18:54

Jeździć smialo do remontu możesz, tylko pilnuj oleju bo nie bedzie co remontować ;-)

tapatalknięte
No ABS, no ESP - PURE DRIVE

Resztka rzeczy po Civie 4!

marioDelSol
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2015-03-05, 21:11
Samochód: Honda Del Sol '92

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez marioDelSol » 2015-12-18, 19:23

a jak go tak szybko zjada to jest jakaś różnica bede wlewal jakiegoś lotosa tanszego czy mobil 1 taki który teraz pije ?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylemat

przez atom1 » 2015-12-18, 22:05

no tak bywa, raczej pierscienie olejowe zapieczone i zaczelo wdupiac jak uszczelniles gore
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 18 z 19   •   1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2017-11-19, 15:56