Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 5 z 19   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19
Avatar użytkownika
doman
Forumowicz
 
Posty: 327
Dołączył(a): 2005-02-16, 15:00
Lokalizacja: Siedlce

przez doman » 2007-08-06, 15:14

ja też bym się podłączył do zapytania kolegi o tanie orginały
pozdro

Avatar użytkownika
wonski
Forumowicz
 
Posty: 353
Dołączył(a): 2005-08-25, 15:17
Lokalizacja: Rodem z Ingolstadt

przez wonski » 2007-08-09, 14:30

a powiedzcie mi jeszcze czy miasto jest dobrym miejscem na docieranie??
bo obawiam się tego ciągłego odpalania,gaszenia i tak w kółko :(
POWRÓT DO KORZENI CHCĘ 1 GEN!!! :)
SPRZEDAM CZĘŚCI DO CIVIC V GEN
blok i głowica d16z5
SZYMANY
et 15.527s
było mokro :/

Avatar użytkownika
Pat-106
 
Posty: 598
Dołączył(a): 2005-08-20, 18:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

przez Pat-106 » 2007-08-09, 15:01

generalnie miasto jest lepsze niz trasa..
musisz unikac wkrecania na zbyt wysokie obroty (ja jezdzilem do 4000obr/min), ale tez i nie zamulac silnika - jazda na wysokim biegu i niskich obrotach odpada.

czeste gaszenie i odpalanie moze nie jest zbyt zdrowe, ale przy docieraniu duzo gorzej jest jesli jezdzisz ze stala predkoscia obrotowa (trasa)

to tyle.
i nie dmuchaj zbyt na silnik - jezdzij normalnie poza wkrecaniem i zamulaniem :)

gorzki
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2006-03-19, 12:22

uszczelniacze tansze a rownie dobre

przez gorzki » 2007-08-15, 13:00

kiba napisał(a):Kto wie gdzie można kupic dobre uszczelniacze zaworów? :(


Nie wiem czy znasz taka firme ellring jest bardzo dobra firma zaczyna teraz wprowadzac uszczelki do hondy :) tego typu jak uszczelki glowicy uszczelniacze zaworowe jezeli chcesz moge podac ci nr katalogowe tej firmy wiem ze ma taniej niz orginal hondy (aha uszczelniacze zmienisz bez zdjecia glowicy :)) ;) jednak jezeli birtze ci taka ilosc jak napisales to napewno nie zkonczy sie to na uszczelniaczach

Avatar użytkownika
Konrad_86
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2007-08-03, 09:35
Lokalizacja: W-wa Bemowo

przez Konrad_86 » 2007-09-08, 11:24

Witam...moja Ceerka bierze mi bardzo duzo oleju po czym zostawia za sobą zasłone dymną, uszczelniacze są wymienione na nowe bo dopiero co zrobiłem remont silnika. Zapewne są to pierscienie wiec jesli ktos ma mozliwosc załatwienia dobrych i wmiare przystępnej cenie to bede bardzo wdzieczny...pozdrawiam

Miaziu
Forumowicz
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2007-08-05, 11:32
Lokalizacja: Stalowa Wola

przez Miaziu » 2007-09-08, 12:00

dużo to znaczy ile ? w przeliczeniu na 1000km
czarny VTEC

Avatar użytkownika
Konrad_86
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2007-08-03, 09:35
Lokalizacja: W-wa Bemowo

przez Konrad_86 » 2007-09-08, 12:02

po remoncie wlałem full oleju....pojezdziłem kilka dni zrobiłem ze 300 kilometrów i prawie nibyło oleju w silniku

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-09-08, 12:19

Konrad_86 napisał(a):po remoncie wlałem full oleju

full, czyli ile?? tyle ile ma być, czyli pomiędzi znaczkami, czy po górną kreskę lub więcej?
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
Konrad_86
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 2007-08-03, 09:35
Lokalizacja: W-wa Bemowo

przez Konrad_86 » 2007-09-08, 12:21

pomiedzy znaczkami

Avatar użytkownika
inny R6
Forumowicz
 
Posty: 370
Dołączył(a): 2007-01-06, 20:49
Lokalizacja: górny sląsk

przez inny R6 » 2007-09-09, 10:46

hejka
moja del sola ma jakies problemy

opis wydarzen
ubywa mi plynu chlodzacego zniknal moze z 1 mm oleju na bagnecie

najgorsze jest jednak to ze auto puszcza dymka delikatnego wg mnie wyglada to tak jak by auto bylo nierozgrzane i kopci jak zimny poldek - ale jak sie juz rozgrzeje to jest to samo - jak sie da w palnik powyzej 5,5 to daje grubo bialo , puszczajac pedal auto utrzymuje delikatne kopcenie o wiekszej intensywnosci niz wczesniej na wolnym

co zauwazylem niemam kata - ale nie wiem czy takpowinno byc ale moje spaliny sa zimne dosc ;/ u kolegi jest cieply dmuch z wydechu u mnie jakos tak chlodno

mialem szlif glowicy [podobno dozwolone jest 0,025 u mnie 0,03 czyliduzo niewiem czy dobrze pisze cos na te kierunki mi mechanior mowil] , uszczelke ;/ i do tego mam nowy termostat wrzucony i zalana woda bo auto wczesniej wyrzucalo plyn do zbiorniczka wyrownawczego - teraz tego nierobi wiec plyn chce zalac w poniedzialek juz tylko co z tego skoro teraz ubywa z wyrownawczego [auto ladnie grzeje w srodku etc - tylko wskazowke mam minimalnie ponizej srodka skali zawsze moze to cos pomoze] niemowcie mi tylko ze glowica jest jebxxeta ;/

auto smiga spoko , jestem bardzo zadowolony etc tylko co z tym dymieniem zrobic

pierscienie i uszczelniacze?? do mechanika w tym tygodniu mam jechac na regulacje luzów zaworowych i zmiane wody na plyn chlodzacy , dol silnika bardzo chetnie itak rozbierze bo ma mi zmienic miske olejowa na taka ktora jest niezagnieciona

moze ktos jakies przyblizone koszty tego dzialania w crx sohc podac ?? bo w temacie glownie 1 i 2 gen krolują


POMOCY :cry:
the END

mudziol
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2007-08-17, 13:49

przez mudziol » 2007-10-05, 16:59

Ja mam podobny problem w swoej del solce. Bylem juz u kilku mechaników i kazdy mowi inaczej. Choc wiekszosc odrazu każe pierscienie wymieniać = mały remont silnika.
daj znac co zrobiles, ja poki co zagęscilem olej doktorem :-)

Czapa del sol
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2007-11-03, 16:05

przez Czapa del sol » 2007-11-03, 16:20

Witam mam pytanie silnik pobiera zbyt duzo oleju a dokładnie 1 L-400 km z tego co wiem przyczyna jest prawdopodobnie uszczelniacze i co najlepiej jeszcze sprawdzic poniewaz nie mam pojecia o Hondzie CRX <del sol> tym bardziej ze auto kupiłem nie cały miesiac temu :/ pozdrawiam all

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2007-11-03, 16:59

a u mnie sprawa wygląda tak ze kopci na niebiesciusio i po odkreceniu korka wlewu oleju obroty spadaja na 600rpm :nieok: i strasznie z tamt,ad wieje!
myslalem ze to uszczelka pog glowica,ale bąbelkow nie widze w chlodnicy i korek wlewu oleju czysciusi.
silnik kupilem jakis rok temu i lezal,taki numer wywinąl po 600 kilometrach! :zaskoczony:
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

saper72
Forumowicz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 2007-06-27, 06:02

przez saper72 » 2007-11-03, 21:49

Czapa del sol
Witam mam pytanie silnik pobiera zbyt duzo oleju a dokładnie 1 L-400 km z tego co wiem przyczyna jest prawdopodobnie uszczelniacze


Obawiam się że to nie tylko uszczelniacze ale i pierścienie chyba się skończyły. Mierz ciśnienie w cylindrach na sucho i po oleju i będzie wiadomo, chociaż wydaje mi się że już jest wiadomo. (stawiam na pierścienie i ewentualnie zawory)

Avatar użytkownika
kiba
Forumowicz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2006-09-01, 20:01
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

przez kiba » 2007-11-03, 22:09

kolego pirscionki masz do wymiany uszczelniaczami tyle by ci nie uciekło,ja też wymieniłem najpierw same uszczelniacze zaworów i nic to nie zmieniło dopiero po wymianie pierscionków była francja elegancja :rotfl:
Podstawa to nie dać się złapać;)

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 5 z 19   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Teraz jest 2024-03-28, 17:35