Strona 3 z 19

PostNapisane: 2007-07-23, 22:10
przez Pat-106
jak dla mnie pierscienie.. tez tak mialem ;)
wymiana uszczelniaczy nie pomogla, a doprezenie glowicy pogorszylo ;)

PostNapisane: 2007-07-23, 22:29
przez mariusz123
wonski-a jak hamujesz biegami daje na niebiesko po dodadniu gazu???czy tylko po gwaltownym wcisnieciu gazu???

PostNapisane: 2007-07-30, 23:47
przez kiba
Chciałbym się wtrącic.Ja zaczęłem ten temat i musze powiedzieć że auto brało mi dużo oleju,wymieniłem uszelniacze i nie zauważyłem żadnej poprawy tak więc wymieniłem też pierścienie.Nie odczułem że po wymianie pierścieni furka zyskała na mocy,bo kopa miała cały czas,ale naprawiłem to co chciałem czyli przestała puszczać dyma i na 500km wzieła mi około 100ml oleju.Chciałbym oficjalnie podziękować mariuszowi który bezinteresownie załatwił mi częśći i pomógł mi je wymienić chociaż mieszka na drugim końcu polski,Jeszcze raz wielkie dzięki dla mariusz123.Oby wszyscy byli tak życzliwi i pomocni :D pozdro

PostNapisane: 2007-07-31, 11:32
przez doman
Ja mam teraz u siebie problem z braniem oleju. Przy spokojnej jeździe tak do 3-3,5 tyś. obr. oleju praktycznie nie ubywa. Przy kręceniu pod czerwone potrafi wciągnąć ok 1l na 300km. Zaznaczam ze zostawiam przy takiej jeździe białą chmurę za sobą - kata nie mam. Silnik suchy, wycieków brak. Uszczelniacze czy pierścienie? Czy może coś innego? Help

PostNapisane: 2007-07-31, 11:42
przez kruku85
jesli to biala chmura to nie olej tylko uszcelka pod glowica

PostNapisane: 2007-07-31, 11:47
przez doman
Pytałem się paru mechaników i mówili że jak trzyma ciśnienie w cylindrach to na bank to uszczelniacze. Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. W przeciwnym wypadku to pierścienie :( Prawda to?

PostNapisane: 2007-07-31, 13:19
przez saper72
Kruku mówi dobrze biała chmura to uszczelka pod głowicą. Z oleju to daym raczej pod niebieski by podchodził.
A jak tam olej nie zapieniony, i czy borygo nie ubywa.
Mój brał olej tak jak piszesz i wymiana uszczelniaczy nie pomogła więc zrobiłem pierścienie, szlif głowicy, zawory i prowadnice i sam nie wiem co jeszcze (koszt remontu to ok 2 sprawne silniki z osprzętem) a i tak 200ml na ok 1000 pije.

[ Dodano: 2007-07-31, 13:27 ]
A tak swoją drogą.
Pewnie zaraz posypie się na mnie grad jobów, ale nieźle te nasze crki zaje.bane są, ja w swoją sypnąłem już ok 3koła a to dopiero silnik, a gdzie jakiś lift zewnętrzny?
Panowie proszę się nie wkur... ale statystyki postów mówią za siebie, ile jest postów na + a ile szukam coś tam bo padło.

PostNapisane: 2007-07-31, 13:44
przez doman
Da się stwierdzić po rozebraniu głowicy czy pierścienie są do wymiany?

PostNapisane: 2007-07-31, 14:25
przez saper72
I przygotuj się na zdjęcie miski olejowej.

[ Dodano: 2007-07-31, 14:25 ]
Tak

PostNapisane: 2007-07-31, 14:50
przez doman
Jak myślicie przejść od razu na mineralny czy dalej zalać półsyntetykiem (230tys na osi) ?

PostNapisane: 2007-07-31, 14:53
przez piotrwicha
doman napisał(a):Jak myślicie przejść od razu na mineralny czy dalej zalać półsyntetykiem (230tys na osi


na mineralu to można sobie traktorem jezdzić bo tam jest 3tys obr.... ja tak robie :razz:

a cerka to pół syntetyk a jak by był syntetyk to jeszcze lepiej.
a to że taki przebieg to nie ma nic do rzeczy u mnie jest 245000 i śmiga na pół syntetyku motul i na 10tys łyka około 0,4l a dymka za nic nie puści dodam że JEZDZE NA LPG :razz: :rotfl2: :rotfl2:

PostNapisane: 2007-07-31, 15:07
przez doman
W tamtym miesiącu wymieniałem olej. Da się go zlać, a potem ponownie nim zalać silnik, czy muszę już go na nowy wymienić?

PostNapisane: 2007-07-31, 15:31
przez Pat-106
chcesz remontowac motor i przyoszczedzic 80zl na nowym oleju na docierke?
jak robic to porzadnie..

mi po remoncie.. dzisiejszy stan kilometrow to 980.. nie wziela ani grama oleju :)

PostNapisane: 2007-07-31, 15:46
przez doman
150 - Motul :)

PostNapisane: 2007-07-31, 16:05
przez Pat-106
ja mowilem o docierce w przypadku nowych pierscieni i panewek ;)
wlasnie teraz jezdze na mobilu 1 super s za ktory dalem 72zl.. no i na dniach przesiadka na motula