Strona 2 z 4

PostNapisane: 2007-06-23, 00:18
przez xi0nc
To powiedzcie mi w jaki sposob komputer przestawia odcinke wyzej jak dostanie po dupie za preproszeniem ????

PostNapisane: 2007-06-23, 11:54
przez /\/\|/\/(-_-)$
xi0nc, pewnie się czuy że jak dostaje po dupie to znaczy że ma się wyżj kręcić :P ale jest granica nie?? kręci się albo do 7200 w d16z5 albo do 7800 z tego co pamiętam tak ?? i wyżej się nie pokręci bo ma odcięcie, także nie może się uczyć

PostNapisane: 2007-06-23, 12:08
przez HUN_ter
Sporo sie naczytalem swego czasu o ustawianiu kompa, ale moje doswiadczenia potwierdzaja ze jest to mit. Otoz ja odlanczam aku zawsze, bo nie za czesto jezdze i zdazalo sie ze po 2 tygodniach stania na parkingu aku bylo martwe. Dlatego odlanczam, a ze aku mam w bagazniku to nie stanowi to u mnie problemu. Ale nie o tym.
Na poczatku maja odwiedzila mnie siostra i duzo zaczelismy jezdzic. Wiadomo, turystyka. No i pewnego pieknego dnia pobilem rekord spalania moim vteckiem - 6.2 litra :diabelek: i to bez zadnych kalibracji itd. Podlaczylem rano aku, odpalilem, podlaczylem TomToma, wlaczylem nawiew bo goraco bylo i ruszylem w trase.
Moim zdaniem (odpowiadajac na pytanie DZEJKU) duze roznice w spalaniu roznych crxow zaleza glownie od tego ze jezdza nimi rozni ludzie. No i pewnie w jakims stopniu od tego w jakim stanie technicznym jest auto.

PostNapisane: 2007-06-23, 17:10
przez grom
przestawia wyżej jak jest wypełni dogrzany taka prawda.....jak masz ciepły ale niedogrzany silnik odetnie na 7200
poprostu jak go pogonisz kilka razy to sie dogrzeje i przestawi:)

PostNapisane: 2007-06-23, 17:24
przez SOPEL
Nie chcę robić za dużego OT ,ale poruszony został temat spalania w ceerce,no panowie,nie oszukujmy się samochód z silnikiem 1.6 i mocy 130km nie może spalać 8 litrów w mieście !!!!a nie raz słyszałem tutaj takie opinie i wypowiedzi,i nawet reset przeprowadzony z nauką kompa tego faktu nie zmieni ;) bo czego tego kompa nauczyć?podawać mieszanke nie stechiometryczną?
Normalne spalanie jest w granicach 10 litrów,i jest to norma przy spokojnej eksploatacji w takim mieście jak Poznań ,no chyba że ktoś mieszka w małym mieśćie gdzie na jego ulicy jest 5 carów i mówi że jego wóż ma spalanie 8litrów bo jakoś dziwnie nigdy nie trafia na korki :rotfl:

PostNapisane: 2007-06-23, 17:48
przez grom
sopel ale żeś teraz wyleciał :P
mieszkam w Poznaniu i i spalam przy normalnej jeździe 7,5 do 8,5 litra

PostNapisane: 2007-06-23, 17:53
przez gabeczka
SOPEL napisał(a):Normalne spalanie jest w granicach 10 litrów,i jest to norma przy spokojnej eksploatacji


chyba 10 litrow gazu ;) bo jak masz wsyztsko ok to niepowinien ci przekroczyc 10 litow wachy nawet przy palowaniu

PostNapisane: 2007-06-23, 18:58
przez rudzinski
prosze trzymac sie tematu :diabeleknie:

PostNapisane: 2007-06-23, 19:14
przez APOL
//|//(-_-)$ napisał(a):xi0nc, pewnie się czuy że jak dostaje po dupie to znaczy że ma się wyżj kręcić ale jest granica nie?? kręci się albo do 7200 w d16z5 albo do 7800 z tego co pamiętam tak ?? i wyżej się nie pokręci bo ma odcięcie, także nie może się uczyć


chłopaki z ZG dali mi krótką lekcję:
przytrzymaj obroty na około 6 tys powyżej 5 sekund a bedziesz miał odcięcie na 7800
bez rozgrzewania

PostNapisane: 2007-06-23, 19:29
przez baza
Tak i nie ma to jak na niedogrzanym silniku ciągnąć do odcinki ;)

PostNapisane: 2007-08-11, 04:23
przez HIO
SOPEL napisał(a):Nie chcę robić za dużego OT ,ale poruszony został temat spalania w ceerce,no panowie,nie oszukujmy się samochód z silnikiem 1.6 i mocy 130km nie może spalać 8 litrów w mieście !!!!


hehehe- to ja ci moge pokazac civica 1,5 o mocy okolo 130 KM ktore w miescie ma rekord spalania na poziomie 6,5 litra. zazwyczaj jednak srednie mam okolo 7-7,3 przy normalnej jezdzie (czyli musze byc pierwszy i czasami go nawet przykatuje ).

no ale to bylo OT.


Temat ciekawy.

jezlei chodzi o odciecie to u mnie jak jest niedogrzany jest 7200 a pozniej 7500. komputer od silnika d16z2(d16a6).

w zasadzie ostatnio jakos nie przprowadzam "nauki" komputera i jakos nie zauwazylem zebym mial wyzsze spalanie czy cos... wiec rzeczywiscie moze to byc jakis mit.

PostNapisane: 2007-08-11, 17:08
przez Mambus
Prawda jest taka ze te RESETY to o dupe potluc


Zepsula mi sie sonda lambda to zaczal mi palic 12-14 a jak juz ja wymienilem to jezdzi jak przedtem czyli okolo 11-12 jak paluje i normalnie okolo 7-8 w trasie . silnik niby wszystko w nim OK smiga i zapierdziela a ze mam ciezka noge to leje i leje i caly czas na dnie waszka.

Jak mialem Ed9 to mi sie udalo na 6 litrow na trasie zejsc i jakies 6,5-7 w miescie i to w zimie nie wiem jakim cudem ale bardzo spokojnie sobie jezdzilem i nigdy nie zresetowalem KOMPA :)

ale jak orałem 7500 o biegu 1-5 to palil jakies 11 hehe :)

Zalezy co wy nazywacie pałowanie bo u mnie to takie cos ze niewazne do jakiego samochodu wsiadam czy ma 3 lata czy 10 .

po mojej jezdzie ubywa oleju na bagnecie i tak z kazdym samochodem nawet z TOYOTA moich rodzicow co nie bierze oleju .

Jak jej kata zapodalem to poziom sie zmniejszył

PostNapisane: 2007-09-10, 07:32
przez saper72
Z obserwacji stwierdzam że to jednak mit.
Ale po resecie kompa (zdjęcie klemy na ok 20 min) producent w swojej książce zaleca zostawić samochód na biegu jałowym przez ok 10 min a następnie pośmigać w różnych zakresach obrotów na różnych biegach.
Zastanawiające jest tylko że skoro to mit to po jaką cholerę te kombinacje.

PostNapisane: 2007-09-11, 20:27
przez rafisz
masz instrukcje obslugi do crx ???? jak tak to co tam jest rzeczywiscie napisane?

PostNapisane: 2007-09-11, 20:45
przez saper72
Cytat:
Reset całkowity - wyłączyć zapłon i odłączyć ujemny biegun akumulatora na dłuższą chwile (20 minut). Ta metoda powoduje całkowite zresetowanie komputera. Po ponownym podłączeniu, trzeba zostawić samochód włączony na biegu jałowym przez jakieś 10 minut, a później nim pojeździć z różnymi prędkościami, żeby zaadoptował się do obecnego stanu silnika. Przy okazji zresetujemy wszelkie nastawienia radia i zegara :)

Reset błędów - ze skrzynki bezpieczników wyciągnąć na parę sekund (ponad 10) bezpiecznika odpowiadającego światła awaryjne (HAZARD). W tym przypadku skasujemy tylko błędy w komputerze. 0