Przelot 2" czy 2,25"??

Posty: 210   •   Strona 3 z 14   •   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14
Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-06-16, 21:47

Przy 180-190KM 2,5" już pasuje mieć
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Juster
Forumowicz
 
Posty: 294
Dołączył(a): 2007-04-04, 23:03
Lokalizacja: Kraków

przez Juster » 2009-06-16, 22:02

no to pomyslimy w przyszlosci. tak z ciekawostek w silniku D16Y2 ( odpowiednik Z6/Y8 ) zostal zalozony kompresor i na wydechu 50 mm wyplul 212 KM/ 247 Nm ( nick carlose )
Krakow - Honda CRX Del Sol ESi Transtop 140KM 1996 rocznik ( czerwona ) - Sprzedana
Koeln - Ford Focus Titanium 1.6 Ecoboost 182KM 2012 rocznik ( candy red )
Koeln - Ford Fiesta ST2 1.6 Ecoboost 182KM 2014 rocznik ( molten orange ) - 2014

Avatar użytkownika
MateX
Forumowicz
 
Posty: 156
Dołączył(a): 2009-06-18, 00:09
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

przez MateX » 2009-06-28, 00:05

Siemanko, mieliście może jakiś kontakt z tłumikami końcowymi KM Malon ? Interesuje mnie taki : http://www.allegro.pl/item671727858_tlu ... ratis.html Obawiam się tylko że to będzie taka pusta pucha ala'Mugen. Jeszcze zastanawiam się nad końcowym Ulterem ale też nie jestem do końca przekonany, pomóżcie ;) Z góry dzieki :poklony:

Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2009-06-28, 00:19

jest cichszy ale nadal na trasie bas ryje beret

Avatar użytkownika
MateX
Forumowicz
 
Posty: 156
Dołączył(a): 2009-06-18, 00:09
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

przez MateX » 2009-08-10, 11:37

Znowu mam dylemat. Zakupiłem już końcowy Ultera siedzi w edku juz prawie miesiac, ale wczoraj zobaczylem na stacji szarego rexa z koncowym (wm sport-strumienica). O dziwo nie chodzil aż tak głośno. I teraz nie wiem czy kupowac wm sporta czy zostawic ulterka.... pomóżcie interesują mnie wszystkie informacje na temat tego tłumika:http://www.allegro.pl/item707970211_tlumik_maly_wm_sport_mugen_strumienica.html
Pozdrawiam
Mój czarnuch - forum/viewtopic.php?t=36548&start=0
JDM AS FUCK !!

Avatar użytkownika
sniper
Forumowicz
 
Posty: 594
Dołączył(a): 2006-02-27, 18:37
Lokalizacja: Białystok
Samochód: CRX ED9

przez sniper » 2009-08-10, 12:05

Mam taki, ale jeszcze nie zalozylem. Mam nadzieje, ze w przeciagu 2 tygodni bedzie juz u mnie w autku. Jak zaloze to napisze jak sie na tym jezdzi.

Avatar użytkownika
MateX
Forumowicz
 
Posty: 156
Dołączył(a): 2009-06-18, 00:09
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

przez MateX » 2009-08-11, 00:19

A jeśli zostawie środkowy normalnie bez przelotu to bedzie fest głośno? Gdzies dzis się doczytałem na forum ( już nie pamiętam jaki to był temat), że jeśli zostawię kata to z silencerem czy bez nie ma znacznej różnicy... help :) :poklony:
Mój czarnuch - forum/viewtopic.php?t=36548&start=0
JDM AS FUCK !!

Avatar użytkownika
at04pietas
Forumowicz
 
Posty: 440
Dołączył(a): 2009-05-31, 09:58

przez at04pietas » 2009-08-11, 05:40

wejdz sobie na mój temat ja mam pzelot 2cale i nie jest bardzo głosny do 4tyś, w weekend zrobiłem 200km i nie straciłem słuchu, dobra metoda to dać srodkową puszke jak najdalej kolektora
Mój edek forum/viewtopic.php?t=34216

140,7 KM 156,7 NM

Avatar użytkownika
Cień696
Forumowicz
 
Posty: 2054
Dołączył(a): 2006-05-12, 15:06
Lokalizacja: Zamość

przez Cień696 » 2009-08-11, 12:59

jakby ktos chcial przelot 2'' do 2 gena to mam w dobrej cenie :razz:
SPRZEDAM!
Części z CRX / ITR / CTR - Swapy b18 / k20 /
mozemy wstawic takze w rozne budy
potrzebujesz czegos to smialo pytaj ;)
784-933-899

wilek
Forumowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2006-05-28, 15:57

przez wilek » 2009-09-10, 21:05

a jakiej grubosci scianka jest najlepsza? bo dzis oglądałem kwasówke o sciance 2.5mm to cały układ by wazył jak lufo armatnia.

Avatar użytkownika
Lemens
Forumowicz
 
Posty: 787
Dołączył(a): 2005-11-03, 21:54
Lokalizacja: Wejherowo

przez Lemens » 2009-09-10, 21:14

a wiesz jaki ciężki jest seryjny układ ? łoomatko :szok: sam kolektor seryjny to z 30 kilo chyba waży :rotfl:

wilek
Forumowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2006-05-28, 15:57

przez wilek » 2009-09-10, 21:16

ja o jednym ty o .... ;)

Avatar użytkownika
ZiG HRC
Forumowicz
 
Posty: 593
Dołączył(a): 2004-03-21, 21:34
Lokalizacja: Szczecin

przez ZiG HRC » 2009-09-10, 23:26

wilek napisał(a):a jakiej grubosci scianka jest najlepsza? bo dzis oglądałem kwasówke o sciance 2.5mm to cały układ by wazył jak lufo armatnia.


Seryjnie jest około 1,5 mm i tyle to optimum. Wiecej nie ma sensu ze wzgeldu na wage i ciensza scianka bedzie podatna na wgniecenie.

wilek
Forumowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2006-05-28, 15:57

przez wilek » 2009-09-11, 22:23

ok a mam jeszcze jedno pytanko poszukałem rure z kwasówki scianka 1,6 ale nie mam kolan o tej sciance na miejscu... czy wpływ bedzie miało na oporność wydechu itp jak kolana bedą miały scianke 3mm? wszystko 2,25 cala... (ze srednice sie mierzy zewnetrzną rury nie musze chyba pisać) wiec zewnatrz srednica kolan i rur jest taka sama

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-09-11, 23:36

no wlasnie z zewnatrz, a wewnatrz bedziesz mial progi o ile z 3 na 2mm scianki bedzie lecialo "z pradem" to z 2 na 3 juz bedzie zadzior- i kto wie moze ubedzie ci pol konia
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 210   •   Strona 3 z 14   •   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Teraz jest 2024-03-28, 11:24