Mam wolnossacy seryjny D16Z5, aktualnie jest tam klektor wydechowy 4-1 a potem jakies takie rury posmarkane az na koncowym jest jakis Ulter.
Pytając ogólnie i konkretnie:
Jaki zalozyc przelot do tego silnika i kolektora zeby chodziło to optymalnie, czyli zeby tez nie bylo za glosno, bo ja sie boje niebieskich. Nie lubie byc straszony, bo mam troche na sumieniu .
Czy kolektor 4-2-1 taki z allegro. Aktualnie nie widze takiego, ale ja są to w cenie ok 450zl. Do tego kolektora też reszta układu z przelotem.
Jak nie planujesz zmiany silnika to 2" wystarczy, kolektor 421 z allegro poprawia nieco osiągi, jak zrobisz na 2 tłumnikach przelotowych i końcowym komorowym to nie powinno być głośno.
niech moderator to przyklei gdzies, a nie co tydzien takie samo pytanie
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam: - lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam: - lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k
ja mam 2,25" znajomy ten sam motor w jajku i 2" pociagnal, mieszalem go dosc mocno kilka dlugosci, teraz skrocil sobie skrzynie i dalej mu odskakuję dosc mocno.
ja mam d16z5. Robiłem wydech w 2" (4-2-1 + przelotowy środkowy + L + przelotowy poprzeczny końcowy). Z dolotem ze zderzaka własnej konstrukcji + wkładce k&N na totalnej serii na hamowni wypluło 140,3Hp i 158,4Nm
Przeczytałem wszystkie posty odnośnie układu wydechowego. Cały wydech ma być 2.25 z nierdzewki bez kata kolektor 4-2-1 podobno dobrze jest dać za kolektorem puszke odpręzającą moze ktoś zna jej wymiary czy może dać jakiś link na końcu ma być tłumik poprzeczny przelotowy, czy ktoś ma SPRAWDZONY układ wydechowy i zna wymiary odległości pomiedzy tłumikami.
Prosze o wypowiedzi osób które się znają (mają coś takiego u siebie i się sprawdza)
silnik d16z5
Z góry dzięki
[ Dodano: 2009-06-09, 15:31 ]
w dniu dzisiejszym został wyj.... kat tłumik przelotka nieznananej firmy (był) został zamocowany za kolektorem w odległości jakieś 5 cm nastepnie jest prosta rura jakieś 4,5cm średnicy i końcowy wydech seria efekt taki przy 3 tyś dostaje nagle kopa i idzie do 6,5 potem już nie ;\
a jak by dać kolektor 4-2-1 na 2 cale a potem rezonator lub jakiś tłumik przelotowy typu AWG ale już o średnicy 2,25 cala???
czy dać całość 2 cale???
bo do d16 chyba niemożna dostać kolektora na 2,25 cala???
[ Dodano: 2009-06-15, 01:15 ] końcowy mam poprzeczny o średnicy 2,25 cala
2,5" do turbo wystarcza.
A co do wolnossącego d16 to albo skopiuj lub kup jakiś dedykowany układ, albo daj komuś żeby policzył co się zna. I więcej niż 2" to nie ma sensu. Nic nie zyskasz jeżeli w silniku nie będziesz poważnie grzebał zarazem.
ja do Y8 dalem 2.25" i nie narzekam. oczywiscie silnik nie bedzie seryjny a lekko dlubniety. zastanawiam sie czy dokladajac kompresor w przyszlosci taki przelot wystarczy, czy nowy uklad wydechowy trzeba zakladac?
Krakow - Honda CRX Del Sol ESi Transtop 140KM 1996 rocznik ( czerwona ) - Sprzedana
Koeln - Ford Focus Titanium 1.6 Ecoboost 182KM 2012 rocznik ( candy red )
Koeln - Ford Fiesta ST2 1.6 Ecoboost 182KM 2014 rocznik ( molten orange ) - 2014