Przelot 2" czy 2,25"??

Posty: 210   •   Strona 9 z 14   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14
Avatar użytkownika
toomek_124
Forumowicz
 
Posty: 935
Dołączył(a): 2010-04-29, 22:37
Lokalizacja: brać kase na mody ?

przez toomek_124 » 2012-01-04, 17:12

czy moze mi kgos dokladnie powiedziec ile mm w srodku ma rura na wydech 2.25 cala ? bo juz sie pogubilem :(
ed9 d16z5

Avatar użytkownika
rapid
Forumowicz
 
Posty: 288
Dołączył(a): 2006-01-12, 01:33
Lokalizacja: Toruń

przez rapid » 2012-01-04, 19:22

Średnice rur mierzone są najczęściej po zewnętrznej.
Biorąc pod uwagę średnicę 2,25" (kwasiak) wychodzi 57,1mm. Odejmij od tego grubość ścianek 1,2mm i wychodzi 54,7mm wewnątrz.

Inaczej sprawa wygląda w przypadku rur aluminiowanych, gdzie ich średnica jest zazwyczaj mniejsza, tj. 45mm, 50mm, 55mm, 60mm.
I tak układ nie będzie miał już 2,25" a 2,16" = 55mm (po zewnętrznej)

Tak czy siak rury aluminiowane są dobrą alternatywą dla wyrobów z kwasówki. Są tańsze i lżejsze i czasami jak w moim przypadku stanowią idealną alternatywę pomiędzy 2,25" a 2,5" czyli 2,36" ;)
RAPID ART |studio reklamy
www.rapidart.pl

Avatar użytkownika
toomek_124
Forumowicz
 
Posty: 935
Dołączył(a): 2010-04-29, 22:37
Lokalizacja: brać kase na mody ?

przez toomek_124 » 2012-01-04, 21:09

a czy jak bede mial 56-57 mm w srodku rury odczuje slabszy dol ? czy nie az tak derastycznie ?
ed9 d16z5

Karol_ee8
Forumowicz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 2011-10-20, 22:05

przez Karol_ee8 » 2012-01-04, 21:29

Jak chcesz mieć ból głowy od rana to nie rób przelotu :P. Ja mam 2,25 w ssg robiony końcowy M-techa pucha na 1 przelotowym i głowe idzie urwać :D

Avatar użytkownika
ppiotrek
Forumowicz
 
Posty: 547
Dołączył(a): 2009-07-10, 20:40
Lokalizacja: Łódź
Samochód: M Power

przez ppiotrek » 2012-01-04, 21:37

Karol_ee8 napisał(a):Jak chcesz mieć ból głowy od rana to nie rób przelotu :P. Ja mam 2,25 w ssg robiony końcowy M-techa pucha na 1 przelotowym i głowe idzie urwać :D

Bzdura. Kwestia odpowiednich tłumików - w sensie dużych.

Karol_ee8
Forumowicz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 2011-10-20, 22:05

przez Karol_ee8 » 2012-01-04, 21:39

Czy ja wiem, pierwsze miałem bez to już była porażka, ostatnio wspawałem prawie 60 cm przelotowy i jest deko róznicy :(

Avatar użytkownika
ppiotrek
Forumowicz
 
Posty: 547
Dołączył(a): 2009-07-10, 20:40
Lokalizacja: Łódź
Samochód: M Power

przez ppiotrek » 2012-01-04, 23:13

Duża końcowa puszka załatwi sprawę.


*Mam na myśli dużą poprzeczną... Okrągłe tłumiczki końcowe są po prostu głośne. Przyzwoicie się robi przy dwóch dużych środkach dopiero.
Mój były CRX http://honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=54008&p=500719

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-01-04, 23:48

kazda rura ma wymiar zewnetrzny i podana grubosc scianki ktora trzeba odjac aby uzyskac wymiar wewnetrzny- to ze sa srednice podane w calach i milimetrach- to tylko nasza glupota bo mamy metryczny system mm a nie cali- i sami siebie wprowadzamy w blad
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Gładki
Forumowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2009-06-18, 14:51
Lokalizacja: Szczecin

przez Gładki » 2012-01-08, 20:30

Panowie szybkie pytanie.

Auto do rally kolektor 4-2-1 jebajowy. Chcę zrobić wydech bez tłumików środkowych i kata jedynie poprzeczny tłumik na końcu. Silnik o seryjnej mocy. Jakiej średnicy powinna być rura od kolektora do końcowego?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-01-08, 23:07

z rowera 620D :-)..2.25
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Gładki
Forumowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2009-06-18, 14:51
Lokalizacja: Szczecin

przez Gładki » 2012-01-08, 23:31

Atom a wsio pasuje P&P czy trzeba coś gdzieś pasować?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2012-01-09, 19:38

rura pasuje idealnie zagieciami (ale potrzeba jeszcze ten kawalek co katalizator) no i konczy sie jak seryjna przed wahaczem wiec ta tez tzreba cos kminic
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

wodzus
Forumowicz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 2010-03-24, 21:23

przez wodzus » 2012-01-18, 10:51

Gładki napisał(a):Panowie szybkie pytanie.

Auto do rally kolektor 4-2-1 jebajowy. Chcę zrobić wydech bez tłumików środkowych i kata jedynie poprzeczny tłumik na końcu. Silnik o seryjnej mocy. Jakiej średnicy powinna być rura od kolektora do końcowego?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


tylko ten poprzeczny jakieś bydle włóż bo inaczej łepek urwie
fele BORBET
zawias BILSTEIN B6 + POLSPRING
heble EBC
wydech PROEX
dolot SIĘ ROBI
audio- a po co jak fajnie mruczy

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2012-01-18, 12:23

jak chinczyk ma na wyjsciu te 2cale czyli jakies chyba 48mm w srodku to moze i zastosuj rure 50 do konca.

z koncowym poprzecznym w stylu elteca /mtecha i proexa bedzie super:)

hornet666
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2012-01-17, 20:42

przez hornet666 » 2012-03-02, 20:52

Ja bym szedł w 2.25cala na 2 tłumikach M-techa Mam tak w 3 Hankach i jest cicho ! za głośne tłumiki pały ganiają a i przy badaniach problem
co do kolektora to 4-2-1 będzie miał lepszy dół (najważniejsze jak duże ma rurki przy flanszy która podchodzi do głowicy reszta bez różnicy czy 2cala czy 2.25

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 210   •   Strona 9 z 14   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Teraz jest 2024-04-20, 04:38