Informacje o wtryskach , co z czego i jaka wielkość

Posty: 14   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Cień696
 
Posty: 2061
Dołączył(a): 2006-05-12, 15:06
Lokalizacja: Zamość

Informacje o wtryskach , co z czego i jaka wielkość

przez Cień696 » 2010-01-09, 00:09

witam iz przegrzebalem google ,fora inne i niestety nie znalazlem za wiele informacji ;/
a poszukuje dla siebie wtryskow chcialbym minimum 280ccm ale dobrze byloby znalesc takie 310/345 cos w tych granicach :) i najlepiej jak by wtyczki moje pasowaly i nie musial dodawac resistor boxa bo niedawno go wywalalem i niechce mi sie ciac kabli znow ;p ale jak nie znajde to sie zalozy co bedzie ;p
jesli cos wiecie na temat wtryskow co z czego pasuje i jaka maja wilekosc to bede wdzieczny :) napewno przyda sie tez potomnym :)

nieznalazlem nigdzie info ile maja wtryski z h22a7 z accorda type r ? i z h23 wersja usdm?
niewiem czy dobrze kminie? ale w tych z obd2 wtryski byly wysokoomowe a wczesniejsze potrzebowaly resisotr boxa
oto info jakie ja znalazlem:
B16a1 240cc niskoomowe wiec resistor box potrzebny
B16a2 240cc
B18c6 240cc
JDM B18c 270cc tu nie potwierdzona informacja ;/ ale ogolnie w silnikach z itra jest wieksze cisnienie na listwie i stad sprawnosc chyba 270cc
wszystkie d serie 240cc oprocz d16y7 maja 190cc
s2000 - 360cc wysokoomowe
CTR - 310cc chyba tez wysokoomowe ale czy by pasowaly do b seri ??
tutaj troszke suche info:
VEHICLE Injector Types Flow Rate
1988-91 Civic si/crx si Peak and hold 240cc
1992-95 Civic si/ex Saturated 240cc
1996-00 Civic Saturated 240cc
1990-91 Integra Peak and hold 240cc
1992-00 Integra ls/gsr/type R Saturated 240cc
1992-96 Prelude non-vtec Peak and hold 240cc
1992-96 Prelude VTEC Peak and hold 345cc
1997-up Prelude VTEC Saturated 280cc
1991-up Sentra se-r/200sx se-r Saturated 265cc
1991-up MR2 Turbo Peak and hold 440cc
1988-91 Supra Turbo Peak and hold 550cc
1993-up Supra non -Turbo Saturated 315cc
1993-up Supra Twin Turbo Peak and hold 550cc
2000-up Celica GT-S Saturated 310cc
1990-up Miata 1.6 liter Saturated 215cc
1993-up Miata 1.8 liter Saturated 240cc
1993-up RX-7 Twin Turbo Saturated 550cc/850cc
1990-96 300zx Twin Turbo Saturated 370cc
1991-up 3000GT VR-4 Peak and hold 350cc
1989-up Eclipse Turbo Peak and hold 450cc

i jeszcze takie info :
A do takich mocy sa przystosowane, mysle ze sie przyda (moc na kolach)
240cc = 180-190whp 310cc = 200-220whp 370cc = 220-280whp
440cc = 280-330whp 550cc = 330whp-380whp 660cc = 380whp-425whp
720cc = 425whp-475whp 880cc = 475whp-525whp 1000cc = 525whp-600whp
Ostatnio edytowano 2010-01-10, 16:11 przez Cień696, łącznie edytowano 1 raz
SPRZEDAM!
Części z CRX / ITR / CTR - Swapy b18 / k20 /
mozemy wstawic takze w rozne budy
potrzebujesz czegos to smialo pytaj ;)
784-933-899

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2010-01-09, 02:21

bzyq sprzedaje teraz fajne wtryski precision :) -> forum/viewtopic.php?t=39569&highlight=precision

Avatar użytkownika
Mibars
 
Posty: 1923
Dołączył(a): 2006-09-05, 21:41
Lokalizacja: Nadarzyn

przez Mibars » 2010-01-09, 02:29

Cień696 napisał(a):rezonator


Rezystor chyba :) "resistor box", czyli pudełeczko z kilkoma oporniczkami ciutkę większej mocy :)

Avatar użytkownika
Cień696
 
Posty: 2061
Dołączył(a): 2006-05-12, 15:06
Lokalizacja: Zamość

przez Cień696 » 2010-01-10, 16:09

sebas, troszke za duze nie wykozystam tego wiec poco przeplacac...
Mibars, juz poprawiam blad :razz:

a wiec nikt nic nie pisze o jakis informacjach to moze wiecie co za wtryski sa w :
h22a7 accord type r ?
h23 wersja usa?
SPRZEDAM!
Części z CRX / ITR / CTR - Swapy b18 / k20 /
mozemy wstawic takze w rozne budy
potrzebujesz czegos to smialo pytaj ;)
784-933-899

Avatar użytkownika
bzyq2001
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 2004-03-28, 22:14
Lokalizacja: Drawsko P.

przez bzyq2001 » 2010-01-10, 16:19

to co wkleiles to dane z usa, ktore nie zawsze sie powielaja z wesjami eu i jp,
w jdm b18c tez siedza 240
h23 ma 240

[ Dodano: 2010-01-10, 14:21 ]
no i niby jdm h22a maja 310 i nie wiadomo ile maja pralki eu w gen4 (czy jak usa 345 cyz jak jdm 310)
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam:
- lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2010-01-10, 17:20

a czy ktoś się orientuje czy z subaru wrxa wsadzę bez problemu wtryski do hondy :) ?

Avatar użytkownika
bzyq2001
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 2004-03-28, 22:14
Lokalizacja: Drawsko P.

przez bzyq2001 » 2010-01-10, 17:21

w subarynkach byly top i side fead, jesli sa top to wsadzisz, ewentualnei jakas mala przerobka wtyczek ;)
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam:
- lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2010-01-10, 17:25

spoko spróbuje od znajomego za grosze wyrwać z wtyczkami :rotfl:

Avatar użytkownika
mr073k
 
Posty: 910
Dołączył(a): 2009-01-25, 19:48
Lokalizacja: Barczewko k.Olsztyna

przez mr073k » 2010-01-10, 18:18

wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp

Skąd brać wtryski?
-------------------------------------------------------------------------
Honda Civic (92-00):
-240cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-------------------------------------------------------------------------
Honda Prelude (1992-96 H22A V-tec):
-310cc (JDM) 345cc (USDM)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-------------------------------------------------------------------------
Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (88-89) :
-310cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (90-02) :
-330cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Honda S2000:
-360cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-------------------------------------------------------------------------
Nissan Skyline (R33 GTS-T, oraz S13 CA18DET):
-370cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Nissan 240sx (Ka24e 'Red Top'):
-380cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (wolnossące):
-390cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)
-------------------------------------------------------------------------
Subaru Impreza WRX (tylko typu top feed):
-420cc (niebieskie)
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Nissan Skyline (R32, R33, R34- GTR RB26DETT):
-440cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Toyota Supra Turbo (1986+, 7mgte):
-440cc
-Saturated
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (turbo, 4g63):
-450cc (niebieskie)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)
-------------------------------------------------------------------------
Mazda RX7 (1986-88 wolnossąca):
-460cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mazda rx7 (1986-91 Turbo II):
-550cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Subaru Impreza wrx STI (tylko typu top feed):
-550cc (różowe)
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
(żółte wtryski nie będą działać, gdyż są typu side feed)


To co ja mam zapisane o wtryskach, moze sie przyda :)

Avatar użytkownika
ppiotrek
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2009-07-10, 20:40
Lokalizacja: Łódź
Samochód: M Power

przez ppiotrek » 2010-01-10, 20:13

Trzeba dodać, że właścicielem tekstu o wtryskach, który wkleił mr073k jest Pati.
Tu link do źródła => http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?p=115512
Mój były CRX http://honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=54008&p=500719

Avatar użytkownika
przema72
 
Posty: 2251
Dołączył(a): 2006-12-08, 08:19
Lokalizacja: Włoszczowa

przez przema72 » 2010-01-10, 20:19

ppiotrek napisał(a):Trzeba dodać, że właścicielem tekstu o wtryskach, który wkleił mr073k jest Pati.
Tu link do źródła => http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?p=115512

, raczej nie ;) pati znalazł go na jednym z amerykańskich for ;] wiec właścicielem tego tekstu nie jest

http://www.robietherobot.com/storm/fuel ... rguide.htm

.

Avatar użytkownika
Cień696
 
Posty: 2061
Dołączył(a): 2006-05-12, 15:06
Lokalizacja: Zamość

przez Cień696 » 2010-01-11, 00:12

a co powiecie o wtryskach z preludy ale tej nowszej po 97roku h22a jdm ile moze miec cc?
SPRZEDAM!
Części z CRX / ITR / CTR - Swapy b18 / k20 /
mozemy wstawic takze w rozne budy
potrzebujesz czegos to smialo pytaj ;)
784-933-899

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 8183
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2010-01-11, 01:36

ja mam z V gen H22 anglika i są 280CC - wysokoomowe wtyczki obd2
Ostatnio edytowano 2010-01-15, 23:47 przez sebas, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9791
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2010-01-15, 22:52

temat podklejam bo ciekawy, tylko nie piszcie w nim glupot a konkrety
, dzisiaj pojechalem po wtryski do siebie, tanio kupilem od probe 2.2 i teraz male info:

probe 2.0 ma wtryski identyczne wygladem, ale kolor oprawek jest NIEBIESKI
probe 2.2 turbo (na bank to te bo siedzialy w kolektorze jeszcze) maja oprawki koloru BIALEGO do tego numer 195500-2150 marki DENSO

sa o 2mm wyższe niz seryjne, i rownież o 2mm szersze w miejscu w którym wklada sie je w kolektor (ale mysle ze korekcja gumek w kolektorze zalatwi sprawe) część która wchodzi w listwe jest identyczna :-)

wtyczki niestety sa inne u nas kwadrat tutaj elipsa- ale mysle ze mala korekta i uciecie "obramówki" z wtyczki zalatwi sprawe- potem na trytytki go przykleic do wtrysku i gitara :)) jutro bede lepil dzisiaj juz nie mam checi :))

no i zdjecia poglądowe:
Obrazek
Obrazek
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Posty: 14   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2017-11-22, 14:34