Klasyfikacja olejów silnikowych

Posty: 184   •   Strona 5 z 13   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13
Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2007-03-19, 16:06

lukas.elk napisał(a):Motul 5l 10w-40 4100 Turbolight 160zł.
Motul 5l 10w-40 4100 Turbolight 160zł.
ja kupiłem takowy kilka miesiecy temu na allegro z przesyłką wyszło 135 . wygląda na oryginał

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-03-19, 16:14

Buty PUMA z chin tez wygladaja na oryginał. Nie mówie oczywiscie ze ten olej jest zły i na pewno to podróba czy cos takiego. Ale po prostu cos tak ważnego jak olej wole kupić w sklepie. Wiem ze czesto sklepy tez sprzedaja na allegro ale oleju akurat bym nie kupił. Wole nie ryzykowac. To nie filtr powietrza czy cos takiego. Moze byc jakis przeterminowany czy cos. Nigdy nie wiesz a spredawca ci nie powie. I gwarancji tez nie masz. A "namacalny" sklep gdzie masz bezposredni kontakt ze sprzedawca to jednak duza roznica. Ja bym nie ryzykował i kupił w sklepie...
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

Avatar użytkownika
Snyka
Moderator
 
Posty: 1287
Dołączył(a): 2004-09-12, 23:45
Lokalizacja: POZNAŃ

przez Snyka » 2007-03-19, 16:15

VR1 Racing Motor Oil 5W-50/10W-60

Najwyższej jakości oleje sprawdzone podczas rajdów na całym świecie.
Specjalnie opracowane oleje silnikowe dla maksymalnie obciążonych silników czterosuwowych - przede wszystkim samochodów terenowych, rajdowych i wyścigowych. Syntetyczne komponenty zapewniają doskonałe smarowanie silnika w warunkach ekstremalnych - przy dużym obciążeniu i przy wysokich obrotach - w jeździe rajdowej i wyścigowej. Sprawdzone w najcięższych rajdach posiadają unikalną formułę chemiczną, redukują tarcie wewnętrzne, zwiększają moc silnika, chronią silnik przed przegrzaniem. Oleje Valvoline VR1 Racing mogą być stosowane w codziennej eksploatacji, szczególnie w samochodach eksploatowanych na długich trasach.

Zalety VR1 Racing:
- 5W-50: API SJ/CF
- 10W-60: API SJ
- Charakteryzuje się podwyższoną trwałością i odpornością filmu smarnego
- Gwarantuje doskonałą ochronę w szerokim zakresie temperatur
- Pozwala utrzymać silnik w czystości i dobrej kondycji
- Cechuje go podwyższona stabilność termiczna i odporność na utlenianie.


tazke decyzja padnie na Vavoline 5w50 lub motul 5w50 jak maja taki


MOTUL 300V POWER 5W-40

Olej do silników 4-suwowych o wysokich osiągach.
Do zastosowań profesjonalnych

100% SYNTETYCZNY - TECHNOLOGIA PODWÓJNYCH ESTRÓW
SAE 5W-40

POWRÓT

ZASTOSOWANIE

Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.

Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa.
Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
WŁASNOŚCI

STANDARTY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE: SUBARU WORLD RALLY TEAM - World Rally Championship, Graff Racing, Formuła Renault

Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 5W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzenie na obroty i przez cały czas to samo wysokie ciśnienie oleju przy wysokich obrotach silnika w wysokich temperaturach.
ZALECENIA

Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem.
MOTUL 300V POWER 5W-40 może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Ostatnio edytowano 2007-03-19, 16:24 przez Snyka, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-03-19, 16:21

Nie maja takiego z Motula. Tylko 5w-40.

http://motul.auto.pl/
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-03-19, 16:22

ja mam motula 10W40 4100 za 110,00zł, ale tylko dla siebie :(, normalnie to za 130,00.
Motul jeżeli jest szczelnie zapakowany i nikt przy nim nie kombinował przelewki, to na pewno jest oryinalny, ponieważ nie ma rozlewni poza fabryką macieżystą, więc nie przechodzi przez setki rąk :rotfl:
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-03-19, 16:27

No jest rozlewany tylko we francji ale moze tez dlugo lezec w magazynie. Bo nie jest to zbyt popularny olej. Ja musiałem czekac 3 dni :rotfl: Nie wiem czy oleje sie stazeja czy cos ale... Tak czy siak wedlug mnie jak olej to tylko Motul ;) A co ciekawe teraz wyczytalem na stronie polskiego dystrybutora ze syntetyk mozna mieszac z minerałem :szok: Z tego co slyszalem to nie wolno ale moze Motul ma na to sposob :razz:
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

Avatar użytkownika
Snyka
Moderator
 
Posty: 1287
Dołączył(a): 2004-09-12, 23:45
Lokalizacja: POZNAŃ

przez Snyka » 2007-03-19, 16:33

Ostatnio edytowano 2007-03-19, 16:37 przez Snyka, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-03-19, 16:33

to ja mam olej od kopa, a stażeje się jak wszystko, zależy w jakich warunkach jest przechowywany, jak w blaszanej wiacie to w zimie mróz a lecie gorąc to przyspiesza proces stażenia, a jeszcze jedno, 4100 nie jest już produkowany, zostało to co w magazynach, teraz robią chyba 6800 lub 6100 nie pamiętam dokładnie

[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 3:36 pm ]
300V chrono, stosuje się do nowych silników, hani w tym wieku wystarczy zwykły motulek
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
Snyka
Moderator
 
Posty: 1287
Dołączył(a): 2004-09-12, 23:45
Lokalizacja: POZNAŃ

przez Snyka » 2007-03-19, 16:38

Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie.

rzeczywiscie nowe a Honda jest wysokoobrotowa zwlaszcza VTi to nie az taki zwylky !

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-03-19, 16:47

jak uważasz, ja to już wolał bym zmienić dwa razy częściej olej motula 10W40 niż raz zalać 300V i jeszcze zaoszczędzę, ale to moje zdanie, jeżeli ktoś pyci na rajdach lub na 1/4 itp. to jak najbardziej proszę bardzo, ale jazda w cyklu miejskim i małe pytowanko po ulicach to nie to samo co rajd
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
Dr_
Forumowicz
 
Posty: 1173
Dołączył(a): 2006-07-30, 14:23
Lokalizacja: PL

przez Dr_ » 2007-03-19, 16:51

http://allegro.pl/item176626946_motul_6 ... light.html


Co myslicie o tym oleju i o kupowaniu go od tego goscia na allegro? Cena jak najbardziej do przyjecia jest

Avatar użytkownika
Haro
Forumowicz
 
Posty: 1008
Dołączył(a): 2007-02-09, 11:50
Lokalizacja: Inowrocław

przez Haro » 2007-03-19, 17:00

Koleś na bank kupił siedemset Galonów LOTOSU Minerał do maszyn rolniczych i je po cichu w piwnicy przelewał do własnoręcznie zebranych po całym świecie baniaków od Motula. Zarabia na tym tyle kasy, ze az jezdzi Golfem i ma w h... dziwek w chacie, porozwieszanych na ścianach !

Avatar użytkownika
Dr_
Forumowicz
 
Posty: 1173
Dołączył(a): 2006-07-30, 14:23
Lokalizacja: PL

przez Dr_ » 2007-03-19, 17:02

aha :) to biorę

Avatar użytkownika
giscrx
Forumowicz
 
Posty: 1833
Dołączył(a): 2006-05-24, 11:22
Lokalizacja: Kraków

przez giscrx » 2007-03-19, 17:15

Dr_, jak jesteś zainteresowany to daj znać, coś się wykombinuje ( z piwnicy spod ziemniaków) :rotfl:
części do japońców firm: 555, TRW, CTR, SIR, SKF, FEBI, REINZ, CORTECO; raparaturki błotników UWAGA: masz problem z progami, jest teraz na to sposób, pojawiły się na rynku progi dedykowane do CRXa, cena 165,00zł za szt.

Avatar użytkownika
lukas.elk
Forumowicz
 
Posty: 912
Dołączył(a): 2007-01-24, 23:04
Lokalizacja: Olsztyn/Ełk

przez lukas.elk » 2007-03-19, 20:59

giscrx napisał(a):4100 nie jest już produkowany, zostało to co w magazynach, teraz robią chyba 6800 lub 6100 nie pamiętam dokładnie

Hmm to ciekawe. Czyli ten olej 6100 czy cos nie pochodzi od polskiego dystrybutora tylko niewiadomo skad bo polski dystrybutor takiego oleju w ofercie nie ma. Ma tylko 4100. -> http://motul.auto.pl/
Jeśli ci pomogłem kliknij "pomógł" pod moim postem.
--
Sprzedam:
-przepustnica ED9 (czujnik polozenia nietkniety)
-alternator do D16Z6/Civic 5 gen

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 184   •   Strona 5 z 13   •   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości

Teraz jest 2024-03-29, 12:45