Strona 2 z 5

PostNapisane: 2013-09-02, 23:20
przez orowiok
dochodzi napięcie do rezistor boxa?

PostNapisane: 2013-09-02, 23:24
przez crxJLC
tego nie wiem . powiedz mi jak to sprawdzić ? i co jak nie dochodzi ?

PostNapisane: 2013-09-02, 23:32
przez orowiok
W zielonej kosce od rezistora masz 4 czerwono/czarne kable i jeden chyba żółty. Weź jakąś oprawkę żarówki z działającą żarówką, podepnij jeden przewód pod ten żółty kabel z kostki a drugi podepnij pod mase np aku.
Jak zaświeci to prąd dochodzi do rezystora.
A jak chcesz sprawdzić czy prąd przechodzi przez rezystor to z tej zielonej kostki wypnij ten żółty kabelek i wsun go w odpowiednie miejsce w kosce przy rezystor boksie. I pokolei do każdego z tych 4 pinów przykladaj jeden przewód od żarówki a mase do budy albo aku. Jak zaświeci to rezystor działa.
Aha, musisz mieć kluczyk przekręcony na start :)

[ Dodano: 2013-09-02, 23:33 ]
Jak rezistor box ci działąto:
1. nie masz masy z aku, co steruje wtryskami
2. pompa (o ile ją słychać) daje słabe ciśnienie
3. nie masz iskry
4. słaba kompresja

[ Dodano: 2013-09-02, 23:41 ]
A tak z ciekawości spytam, masz dobrze podpięte przewody wn? Chodzi mi o kolejnosć. bo ja miałem w złej kolejności i za uja nie chciał palić a kręcił jak głupi :dupa: :razz:

PostNapisane: 2013-09-03, 05:30
przez crxJLC
a probowka tez to sprawdze prawda? dzis to ogarne jezeli pogoda pozwoli.
Przewody WN Dobrze polaczone , pompe slychac , cisnienie jak sprawdzalem jakis rok temu bylo duze , chyba ze sie teraz cos wysralo . I iskra tez jest .

PostNapisane: 2013-09-03, 10:25
przez orowiok
zwykłą próbówką to wątpie że się uda sprawdzić, weź żarówkę np od tylnych kierunków i podepnij na krutko tak jak pisałem, jak masz oprawkę to będzie łatwiej

PostNapisane: 2013-09-03, 10:34
przez sebas
Jaka żarówka... jakie probówki. Od tego są mierniki ;) ... Za 20zł najprostszy w markecie można kupić.

PostNapisane: 2013-09-03, 10:44
przez Vincent
Są jeszcze tańsze,żeby tylko sprawdzić ,czy do wtrysków dochodzi prąd i jest masa.Już o tym rozmawiałem z crxJLC, To trwa kilka minut.5

PostNapisane: 2013-09-03, 11:08
przez orowiok
sebas, zgadza się, ale na szybkiego jak chce sprawdzić czy w ogóle ma prąd to żarówka starczy

PostNapisane: 2013-09-03, 13:54
przez emg
orowiok napisał(a):1. nie masz masy z aku, co steruje wtryskami


komp steruje wtryskami podając masę, plus jest stały.

PostNapisane: 2013-09-03, 14:20
przez orowiok
emg napisał(a):
orowiok napisał(a):1. nie masz masy z aku, co steruje wtryskami


komp steruje wtryskami podając masę, plus jest stały.


chodziło mi o eku :)

PostNapisane: 2013-09-03, 18:17
przez crxJLC
prąd dochodzi do rezystora. Z rezystora tez wychodzi prąd . Pompę słychać tak jak zawsze . Zapomniałem powiedzieć że jak ją kręciłem jakieś dwa tygodnie temu sprawdzając wtryski zapalił mi się check na blacie i tak było z trzy razy pod rząd i potem normalnie już zgasł i nie pali się do teraz . Błędów na kompie nie pokazuje . I co dalej ?

PostNapisane: 2013-09-03, 18:32
przez orowiok
sprawdź ciśnienie paliwa i kompresje

PostNapisane: 2013-09-03, 18:33
przez crxJLC
kompresje sprawdzę jutro a ciśnienie paliwa jak sprawdzić ?

PostNapisane: 2013-09-03, 19:48
przez emg
czek się w ogóle teraz nie świeci po właczeniu zapłonu?

PostNapisane: 2013-09-03, 20:06
przez crxJLC
zapala się i gaśnie normalnie

[ Dodano: 2013-09-05, 18:20 ]
sprawdziłem ciśnienie : pierwszy gar (od rozrządu) 1: 8,5 2: 12,5 3: 13 , 4: 13,5
ten pierwszy trochę małe ciśnienie ale czy to ma coś do podawania paliwa ?