Strona 3 z 5

PostNapisane: 2013-09-05, 18:21
przez orowiok
Do filttra paliwa dochodzą dwa przewody paliwowe. Na jednym jes śroba, trzeba ja odkręcić i wpiąć tam manometr.

PostNapisane: 2013-09-05, 18:52
przez crxJLC
wpiąłem tam manometr i nic nie pokazało . Może końcówka nie taka . Ale jak przekręciłem bez manometru to sikło paliwo tak że widziałem je w samochodzie (około 30cm) nie wiem , ale ja obstawiam elektronike..

[ Dodano: 2013-09-07, 08:05 ]
panowie powiedzcie mi czy po drodze od komputera do wtryskow sa jakies bezpieczniki czy cos takiego ? albo bezpieczniki od wtryskow sa jakies ? jak podlacze + z ressistora i mase z aku to powinien wtrysk ruszyc prawda ?

PostNapisane: 2013-09-07, 15:25
przez piotrek940
UP

PostNapisane: 2013-09-08, 01:41
przez B2ur3K
UP! ;)

PostNapisane: 2013-09-08, 11:58
przez orowiok
Tak, wtrysk powinien klikac jak dasz plus z resistora i mase z aku.

PostNapisane: 2013-09-08, 12:27
przez Vincent
Jak masz napięcie (+) na wtryskach ,to prawdopodobnie jest brak sterowania masą.

PostNapisane: 2013-09-10, 17:43
przez crxJLC
dobra , wtryski dzialaja bo sprawdzalem je tak : plus z resistora i masa z aku i pykały . Potem z kostek od wtryskow wzielem plus i mase i krecilem i niema masy . Czyli rozumiem ze komputer padl tak ?

PostNapisane: 2013-09-10, 18:02
przez Vincent
Nie koniecznie ,teraz sprawdż przy kompie .

PostNapisane: 2013-09-10, 18:04
przez crxJLC
a które piny za to odpowiadają ?

PostNapisane: 2013-09-10, 21:22
przez Vincent
O ile dobrze pamiętam,komputer steruje wtryskiwaczami zwierając po kolei piny A1, A3, A5, A7 do masy powodując w ten sposób przepływ prądu przez cewkę wtryskiwacza a ten z kolei zaczyna tryskać paliwem.

[ Dodano: 2013-09-10, 21:22 ]
images_2ndgen/manual_II_pliki/6-12.pdf

PostNapisane: 2013-09-10, 21:29
przez crxJLC
no ok , czaje . Ale powiedz mi po co mam tak to sprawdzać jak sprawdzałem na kostce ? po drodze są jakieś bezpieczniki czy coś ? czy chcesz sprawdzić czy mam uszkodzoną wiązkę ? Mam odpiąć kostkę i sprawdzać czy muszę kabel uszkodzić ?

PostNapisane: 2013-09-11, 08:47
przez atom1
najpierw odpiac kostke od komputera i ze wszystkich wtryskow, i sprawdzic przejscie, jezeli jest to KOMP

PostNapisane: 2013-09-11, 11:38
przez Vincent
atom1 napisał(a):najpierw odpiac kostke od komputera i ze wszystkich wtryskow, i sprawdzic przejscie, jezeli jest to KOMP

Dokładnie tak i nie trzeba niszczyć żadnych przewodów.

PostNapisane: 2013-09-11, 18:09
przez crxJLC
czyli plus z aku i mase z tych pinów tak ?

PostNapisane: 2013-09-11, 20:28
przez atom1
nie, miernik na przejscie i sprawdzic czy jest miedzy pinami od wtyczki kompa do wtyczki wtrysku