Panowie pomocy!!!! Moja solniczka zimuje zawsze w garażu. Jednak musiałem ją wystawić na 2 tg przed dom. Niestety nie mogę odpalić fury!!!!
1. Podładowałem aku - nie odpalił, kręcił aż się rozładował, ale nie zaskoczył. 2. Podładowałem aku + kable i zasilanie z Accorda - nie odpalił, kręcił ale kicha 3. Podładowałem aku + kable i zasilanie z BMW sąsiada (aku 90 Ah) - nie odpalił, kręcił ale kicha 4. Na pych nie odpalił - nie mogę do za bardzo rozbujać, bo śliska droga. 5. Do garażu nie mogę auta wepchnąć ślisko i w 3 nie daliśmy rady
Dziś kupiłem nowy akumulator i zobaczę czy ruszy, ale nie jestem optymistą Co jeszcze mogę zrobić, żeby auto odpaliło i spędziło zimę w suchym miejscu???
przede wszystkim musisz zidentyfikowac problem i nie jest nim akumulator. Moze przekaznik pompy nie zaskakuje? Zobacz czy masz iskre na swiecach, czy podaje paliwo - to na poczatek
nie będzie szybciej wczoraj w trójkę nie daliśmy rady mam dość stromy podjazd i nawet po posypaniu piachem nie byliśmy w stanie wepchnąć auta aku włożony - kręci mocniej i tyle poluzowałem rurkę od paliwa przy listwie i po przekręceniu kluczyka paliwo poleciało. dziś było nieco powyzej 0, auto się odmroziło co zprawdzić dalej?
Zmierzyłem kable: 11,8 kOhm, 10,5KOhm, 8,5kOhm, 7,5kOHm. Ktoś wie jaka powinna być prawidłowa wartość? Jak sprawdzić czy jest iskra bez odpalania silnika?
kopułka była zdejmowana wczoraj - wyglądała na suchą. Myślałem, żeby cały aparat zdjąć. Czy później jest problem z założeniem? czy są jakieś istotne detale żeby nic nie spierdzielić jak będę go zakładał z powrotem?
najpierw sprawdz czy daje prund, bo samo wyjecie i wlozenie nic nie da, jak nie ma pradu to trzeba luknac czy na ta wtyczke 2 pinowa dochodzi po zaplonie 12v