Strona 2 z 2

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

PostNapisane: 2016-05-05, 07:21
przez kid
Trzeba lutowac. Podstawka od 40gr do 7zl w zależności jaka wybierzesz + kość; sprowadzalem po 3zl kości na dwie mapy.
Turboedit do strojenia, jest tam jakiś plugin, który chyba mierzy moc na drodze po podaniu przełożeń, kół, oporów jakie stawia samochód, ale nigdy go nie sprawdzałem.

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

PostNapisane: 2016-05-05, 09:00
przez SEBA brccrx
kid napisał(a):Trzeba lutowac. Podstawka od 40gr do 7zl w zależności jaka wybierzesz + kość; sprowadzalem po 3zl kości na dwie mapy.
Turboedit do strojenia, jest tam jakiś plugin, który chyba mierzy moc na drodze po podaniu przełożeń, kół, oporów jakie stawia samochód, ale nigdy go nie sprawdzałem.


Ok, dzieki wielkie!

Zajebi!@#e pomogles :)

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i pomoc w zbieraniu informacji!

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

PostNapisane: 2016-05-05, 19:39
przez akMe
ct9 z glanzy / starleta to jest wielkosci mojej piesci- ona za mala jest nawet w tym 1.3 :D haha
TD04 - jaka muszla?

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

PostNapisane: 2016-05-05, 19:55
przez SEBA brccrx
CT9b ma lepsze parametry od CT9, ale w sumie od poczatku jakos sklaniam sie ku TD04 do 1.5, nie bylem pewien czy nie bedzie za duze.....
W 1.3 12v SOHC TD03 radzi sobie bardzo dobrze.

TD04L 49377-02100

Re: D15B2 Turbo, pytania o pasujace czesci

PostNapisane: 2016-05-05, 21:03
przez akMe
TD04L-13G ?
lepsza napewno niz ct9
Nie wiem jak ta td03- moze ktos inny sie wypowie :D