serio?
Ok pierwszy lepszy za 500usd.
Oil catch tank - zapewne jest OK o ile jest w srodku baflowany.
Blow Off Valve - bedzie trzymal cisnienie jak dobra kopia czy bedzie ulatywalo z niego jak z bovow po 5usd?
38mm Waste gate 10 psi - j.w
Valve Set for Waste Gate - tzw MBC - czy MBC za 5usd jest warte zachodu? a co jesli popusci ? Wiem, ze sa osoby co na tym jezdza ale tez i "czytalem" o wystrzelonych silnikach z powodu popuszczenia/ przeladowania.
Gasket Kit for Waste Gate - uszczelka jak uszczelka
Steel Braided Oil Feed Line - pewnie ok. No chyba nie bedzie takie chamskie i nie [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] na robocie
Oil Return Line - j.w
Oil Pan Fitting - kawal blaszki - nie moze byc zle.
Necessary Vacuum Tee’s - no powinno byc ok.
Necessary Vacuum Lines- j.w
Necessary Gaskets and Bolts- j.w
Necessary Hardware- j/w
Turbo- chinczyki lubia sie rozspasc w pol. DOSLOWNIE ROZKLEIC. Czy bedzie dmuchala rowno? czy luzy na wirniku beda fabryczne czy dopiero po 400kilometrach?
Czy zacznie puszczac bąka ? zapewne ale kiedy? Pewnie szybciej niz nadmuchasz 0.5bara
-Fuel press regulator- niema na liscie ale jest na zdieciu ew przeoyczlem. Duzo os uzywa tych po 10usd aczkolwiek z doswiadczenia wiem, ze lubia sie spierdolic.
intercooler- pewnie nie mozna narzekac za cene 30usd.
kolektor zeliwny- jak wszystkie z allegro pol swiata na tym jezdzi- bedzie dzialac
Czy hejtuje?
TAK.
Dlaczego?
Bo oszczedny placi dwa razy.
elo.