Strona 1 z 1

d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-10-15, 19:36
przez damian19866
Witam, przymierzam się do takiego projektu w ed9 i mam kilka pytań. Jakie tłoki wystarczą na taką moc zastanawiałem się nad vitarami słyszałem że przy odpowiednim strojeniu i pasowaniu dadzą radę, są dużo tańsze więc nie chce przepłacać jeśli nie ma takiej potrzeby, blok będzie tulejowany i kołkowany więc tłoki lepiej w nominale czy nie ma to takiego znaczenia? drugie pytanie odnośnie głowicy czy trzeba ją jakoś dodatkowo modyfikować? ciekawi mnie też sprawa z pompą oleju, czy seria podoła?

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-10-15, 19:46
przez dawidcrx2
tłoki tylko jakieś markowe typu cp/ wiseco , pod 500km raczej jakis porting glowicy ze zmierzonymi przeplywami itp. pomysl tez o walku rozrzadu z odpowienio zparojektowanymi krzywkami pod turob i wiadomo twardsze sprezynki i talezyki.

Auto ma byc typowo pod drag? czy tez do normalnej jazdy?

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-10-15, 20:04
przez damian19866
Planuję do dragu, bo to moje weekendowe auto i na co dzień mam inne ale lubię pojeździć też czasem edkiem dla odmiany i chciałbym żeby nadawało się też na przejazdzki.

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-01, 16:55
przez damian1986
http://fmic.pl/jrspec-jb-series/149960- ... rs-bb.html
a miał ktoś styczność z takim ślimakiem? przy jakich obrotach pojawia się full bost?

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-02, 00:05
przez Dzemor
damian1986 napisał(a):http://fmic.pl/jrspec-jb-series/149960-jrspec-gt2860rs-bb.html
a miał ktoś styczność z takim ślimakiem? przy jakich obrotach pojawia się full bost?


Myślę że od 100 tyś w górę ;) a jeśli chcesz wiedzieć jakie mniej więcej obroty silnika to wtedy musisz podać co to za silnik jest :) bo na to ma wpływ bardzo duża ilość czynników jak np. pojemność czy skok tłoka :P

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-02, 08:32
przez damian1986
chodzi o d16z6 tak jak w temacie,

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-02, 10:15
przez Dzemor
GT28 (kulkowa) full boosta ma już przy 3,5 tyś obrotów więc w tej będzie przy 4-4.5 tyś :)

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-02, 15:18
przez damian1986
a czy kompresor przy tych 500 km dał by radę utrzymać doładowanie do tych 4,5 tys obrotów zanim turbo zacznie w pełni dmuchać? A czy ten np. 1 bar nie pojawi już przy niższych obrotach?

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-05, 09:36
przez Kaspol
Bedziesz osadzal dartony czy na krotoszynach?

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-06, 14:03
przez damian1986
darton plus kołkowanie,

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-06, 14:25
przez Kaspol
M.I.Dy czy zwykle? Nigdzie sie nie moge doszukac opinii na temat Krotoszynow jak to z ich wytrzymaloscia. Jaki teraz koszt samego osadzenia plus kolkowanie?

Re: d16z6 i 500km

PostNapisane: 2017-11-12, 21:14
przez damian1986
2tys