Strona 3 z 4

PostNapisane: 2011-05-02, 11:32
przez mack1111
raczej napewno 212

PostNapisane: 2011-05-02, 11:54
przez atom1
tez bym tak obstawial

PostNapisane: 2011-05-02, 16:56
przez sebas
powinno być 212mm ale w jednej solce widziałem 200 z y8 :szok:

PostNapisane: 2011-05-02, 21:30
przez mały91
Przy poprawnej regulacji linki, dźwignia przy skrzyni musi miec jakieś 4-5mm luzu tak?

PostNapisane: 2011-05-02, 21:49
przez Ojoj
chyba dokładnie tyle. ważne żeby był ten luz, żeby linka nie była napięta

PostNapisane: 2011-05-03, 10:29
przez SirSamuel
sebas napisał(a):powinno być 212mm ale w jednej solce widziałem 200 z y8 :szok:


Ja slyszalem ze 200 mm wchodzi jak lekki zamach fidanzy sie wsadzi a z seryjnym kolem jest 212mm. Jakby ktos wiedzial jak to jest naprawde niech podpowie

PostNapisane: 2011-05-03, 16:54
przez sebas
SirSamuel, koło zamachowe musi być dopasowane do reszty sprzęgła albo 200 albo 212mm więc coś źle słyszałeś... lekki zamach nie ma nic do tego :P

PostNapisane: 2011-07-18, 11:14
przez Vermilion
Ok. Mam D16Z6. Biorę się na dniach za wymianę łożysk w skrzyni i sprzęgła. Powiedzcie mi czego jeszcze potrzebuję do wymiany, jakiś uszczelek itd? Mam:
- 2 łożyska do skrzyni
- sprzęgło z dociskiem i oporowym
- 2l MTF'u Honda

Dokupię pewnie jeszcze nakrętki na półośki, pod skrzynię wchodzi jakaś uszczelka?

Czy po wyjęciu skrzyni wymiana łożysk to jakaś skomplikowana akcja? Jakich narzędzi potrzebuję?

PostNapisane: 2011-07-18, 11:59
przez MeLLooN
Uszczelki nie ma silikonem uszczelniasz do skrzyń. A 2 łożyska to za mało trochę chyba ze masz pewność że to tylko te 2 Ci wyją. Jeżeli z wałka będziesz miał nawet łatwo jeżeli chodzi o różnicowy to dobre ściągacze się przydadzą ;) . No i jest kilka myków żeby dobrze rozebrać i poskładać skrzynie ;)

PostNapisane: 2011-07-18, 12:37
przez Vermilion
Pewności nie mam, ale mam te które niby wyją najczęściej w tych skrzyniach :) Jak po wyjęciu zobaczę jeszcze jakieś rozsypane to też wymienię.

PostNapisane: 2011-07-18, 13:49
przez Mibars
Czermu ten temat nie jest w FAQ?

Ja od siebie dodam małe pytanko o sposoby podtrzymania silnika, jak nie mam od góry go do czego podwiesić. Przecież kobyłki pod miskę olejową nie podstawię...

PostNapisane: 2011-07-18, 14:07
przez Vermilion
Ja mam zamiar pień drzewa podstawić pod miskę :P U kumpla w Corolli tak robiliśmy jak łapy wymienialiśmy i było ok ^^

PostNapisane: 2011-07-18, 19:06
przez sebas
Mibars, lewarek się podstawia

PostNapisane: 2012-01-21, 10:32
przez sebastian1984men
witam u mnie docisk jest przykreecony cos ala torks ale to nie torks cos drobniejsze czym to odkrecic:P probowalem je rozwiercic nie da sie slizgaja sie wiertla ociac takze nie da sie a mam kpl nowych srub:P

PostNapisane: 2012-01-21, 11:39
przez Dawca44
sebastian1984men, są takie nasadki.