Strona 4 z 4

PostNapisane: 2012-01-21, 11:59
przez pirul
Zwykłe 12kątne nasadki metryczne, w każdym sklepie narzędziowym znajdziesz.

Obrazek

PostNapisane: 2012-01-21, 12:01
przez M!R@S
jeśli podstawicie pod miske na krawędzi to na 100% nic sięnie stanie, kilka razy tak robiłem

D16z5 polift miał 212mm i 20zębów
D16z9 przedlift miał 200mm i 21zębów
miałem z tym problem kiedyś bo ktoś u mnie w skrzyniach namieszał :P

Jeśli chodzi o te te śruby to klucz nasadkowy 10tka albo oczkowy i też się da odkręcić z tego co pamiętam ;] A jeśli chodzi o klucz to tak jak pisze Dawca44, klucz w castoramie kosztuje 9zł ;] tzn nasadka

PostNapisane: 2012-01-21, 18:00
przez atom1
no wlasnie, zwykla plasko oczkowa 10 i odkreci te sruby bez problemu jak nie masz nasadki

Re: Wymiana sprzegla KROK PO KROKU

PostNapisane: 2017-11-10, 17:50
przez Bieniu83
Witam.Potrzebuje dokładne wymiary jeśli chodzi o sprzęgło gdyż jest tyle wymiarów do tego samego silnika że się pogubiłem.Chodzi mi o ED9 z silnikiem D16Z5.Z góry dziękuje za pomoc.

Re: Wymiana sprzegla KROK PO KROKU

PostNapisane: 2017-11-10, 19:37
przez chinczyk
najlepiej jak wyjmiesz i przemierzysz
tarcze moga byc 200 lub 212 do tego na walku 20 lub 21 zebow
z tego co pamietam najczesciej sa 20 zebowe i srednica 212 ale lepiej porownac