jakie najlepsze obniżenie do EE8?

Posty: 16   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez dj-napster » 2018-01-20, 20:16

Rozważam delikatne obniżenie EE8 dla lepszego wyglądu, ok 3 cm by było ok, jednak chciałbym zachować komfort serii.
Czy istnieje jakiś gwint do EE8 z regulacją twardości?
widzę że Tein nie nie ma w ofercie gwintu z regulacją twardości do tego auta, w Prelude targałem z Japonii nówkę FLEX z regulacją za kolosalne 4300pln :) i było to najlepsze rozwiązanie, zwłaszcza że jeszcze dokupiłem EDFC do sterowania z kabiny. Na max miękkim jechało się jak serią a na dziurach utwardzałem żeby nie nurkowało.

Jeśli nie to może jakieś dobre sprężyny ktoś poleci? ale musi jeździć jak seria..

Mareczuczek
Forumowicz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 2015-09-12, 19:52
Samochód: Ed9

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez Mareczuczek » 2018-01-20, 21:13

Może któryś z tych: BC Racing / D2 racing / K sport / ISC

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez dj-napster » 2018-01-20, 21:20

Wszystkie nazwy kojarzą mi się z betonem,
choć D2 ma regulację tłumienia i niezależne obniżenie bez napinania sprężyny więc powinien dobrze wybierać. Tylko preludowcy jechali po tym że chinszczyzna itp, oraz nie posiada EDFC a bez tego ciągłe otwieranie maski i demontaż boczków w bagazniku jest udręką.
Najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto ma i nie w celach sportowych.
Ostatnio edytowano 2018-01-20, 21:25 przez dj-napster, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez Ptasior » 2018-01-20, 21:25

Do minus 30mm jest jeszcze znosnie. Jest gwint ISC - ma regulacje tlumienia (od gory), twardosc sprezyn dobierasz z 4/8/10/12 kg/mm i na przedniej osi mozesz tez ustalic preload sprezyny (jest pillowball). Mialem ISC wersja racing, jest troche zabawy z dobraniem odpowiednich dlugosci tloczysk amorow do crx/c4g (jakby co, to moge potem podac jakie trzeba zamowic u Klemensa) ale da sie zejsc na jakies 30-40mm w dol.Obrazek
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
ptyk05
Forumowicz
 
Posty: 990
Dołączył(a): 2013-08-01, 15:23
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec
Samochód: Honda CRX ED9

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez ptyk05 » 2018-01-20, 21:37

Jeśli chodzi o sprężyny to tylko Eibach Pro KIT czarne -35 mm ( czerwone twardsze ). Po założeniu nie zauważyłem żadnej różnicy względem serii. Testowane na 2 różnych autach.

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez Ptasior » 2018-01-20, 21:45

Mialem tez weiteca, tapczan ciut twardszy od serii
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez dj-napster » 2018-01-20, 22:26

ptyk05 napisał(a):Jeśli chodzi o sprężyny to tylko Eibach Pro KIT czarne -35 mm ( czerwone twardsze ). Po założeniu nie zauważyłem żadnej różnicy względem serii. Testowane na 2 różnych autach.


kiedyś czytałem głównie pozytywne opinie o tych sprężynach, jedyne negatywne były o tym że amor bardziej dostaje i bardzo szybko może się skończyć. Możliwe że to piszą osoby które nie miały nigdy sprężyn obniżających.

Osobiście miałem w ED9 obniżone sprężynami przez poprzednika ale to było coś taniego, zjeździłem całą Polskę i było wszystko w normie, szczególnie na seryjnych kołach. Na 195/50/15 było już nieprzyjemnie.
Czy te sprężyny pasują do EE8? http://jdmshop.eu/czesci-Honda/czesci-h ... -E4010-140
dziwne że tam jest napisane że nie pasują do EE9, przecież to samo chyba co ED/EE?

Avatar użytkownika
akMe
Administrator
 
Posty: 2051
Dołączył(a): 2009-03-19, 17:43
Lokalizacja: Irl

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez akMe » 2018-01-20, 22:52

dj-napster napisał(a):Wszystkie nazwy kojarzą mi się z betonem,
choć D2 ma regulację tłumienia i niezależne obniżenie bez napinania sprężyny więc powinien dobrze wybierać. Tylko preludowcy jechali po tym że chinszczyzna itp, oraz nie posiada EDFC a bez tego ciągłe otwieranie maski i demontaż boczków w bagazniku jest udręką.
Najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto ma i nie w celach sportowych.


A co nie jest chinszczyzna, wszystko.
d2 jest robione na Tajwanie, sam mam i polecam poza tym to to samo co yellow, isd czy jakos tak, ksport itp... wszystko to samo

EDFC- no fajnie miec- jak masz 10k na gwint to kupuj kw najwyzszy wariant albo teina zazwyczaj narzekaja osoby ktore maja tatechnix za 849zl
poza tym jakie ciagle otwieranie maski i demontaz boczkow ustawiasz i jezdzisz.
32 stopniowa regulacja i ustawienie sprezyny pozwala zrobic idealy setup.
Poza tym z tylu w crx sciagasz "klapki" i masz dostep do amora wiec nie problem pokrecic imbusem 3x w prawo albo 6 w lewo.


btw lubie czytac posty preludowcow, wiekszosc z nich pisze jak by sie z chu***mi na glowy pozamienialo.

dj-napster napisał(a):kiedyś czytałem głównie pozytywne opinie o tych sprężynach, jedyne negatywne były o tym że amor bardziej dostaje i bardzo szybko może się skończyć. Możliwe że to piszą osoby które nie miały nigdy sprężyn obniżających.


Amor skonczy sie szybciej... nie w ciagu 5 lat a w ciagu 4....
Mozesz kupic na amortyzator top haty ktore rozwiazuja problem.
Wpisz w google "civic top hats"

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez dj-napster » 2018-01-20, 23:17

akMe napisał(a):
A co nie jest chinszczyzna, wszystko.

EDFC- no fajnie miec- jak masz 10k na gwint to kupuj kw najwyzszy wariant albo teina zazwyczaj narzekaja osoby ktore maja tatechnix za 849zl
poza tym jakie ciagle otwieranie maski i demontaz boczkow ustawiasz i jezdzisz.


Np Tein to nie jest chinszczyzna, i to chyba wszystko :) ale nie ma do CRX dostępnego.
Coś w internecie grzebałem i chyba był kiedyś super street dostępny, regulowało się jak w tanich gwintach czyli ściskając sprężynę ale miał za to regulacje twardości.

Bez EDFC nie da sie komfortowo korzystać w trasie z regulacji, musiał bym stawać przed drogami różnej jakości czy przed autostradami i przestawiać amory. Miałem Teina Flex najpierw bez EDFC i wiem co mówię bo kreciłem dalekie trasy. Jak jechałem na miękkim to jak się nagle zaczęła droga lana w 1970 roku i auto było za miękkie, trzeba było bardzo wolno jechać żeby nie zanurkować przodem, a za mną kolejka jakby wracał janusz z raceism.

Chyba tym przypadku najrozsądniejsze będą sprężyny na seryjny amor, tylko niech ktoś potwierdzi że te z JDM Shop podejdą do EE8

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez wrobellos » 2018-01-21, 00:39

Ja mam d2 racing, 36 stopni regulacji, szybko moZna dostosowac do panujacych warunkow

Avatar użytkownika
-venom-
Moderator
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 2008-09-24, 19:46
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ED9 B16A1

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez -venom- » 2018-01-21, 19:18

dj-napster napisał(a):
ptyk05 napisał(a):Jeśli chodzi o sprężyny to tylko Eibach Pro KIT czarne -35 mm ( czerwone twardsze ). Po założeniu nie zauważyłem żadnej różnicy względem serii. Testowane na 2 różnych autach.


kiedyś czytałem głównie pozytywne opinie o tych sprężynach, jedyne negatywne były o tym że amor bardziej dostaje i bardzo szybko może się skończyć. Możliwe że to piszą osoby które nie miały nigdy sprężyn obniżających.


Czarne eibachy są lekko sztywniejsze niż seria, ale jeździ się bardzo fajnie. Z tym, że nie dadzą zbyt dużego efektu wizualnego, bo 28 letnia sprężyna też już trochę siadła.
DOHC VTEC

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez wrobellos » 2018-01-21, 20:20

moje obserwacja - eibach na crxach, przod lekko sie obniza a tyl nadal pieje w gore....

Avatar użytkownika
MarO
Forumowicz
 
Posty: 299
Dołączył(a): 2011-03-06, 20:07

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez MarO » 2018-01-23, 15:36

mój jest na Eibachach -35 posadzony, czy tył bardziej pieje? Może ale to minimalnie, wiadomo że przód bardziej siądzie bo z tłu powietrze :)
Wg mnie to idealny kompromis po między wyglądem a jazdą.
Temat z moim EE8
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=67693

Avatar użytkownika
ptyk05
Forumowicz
 
Posty: 990
Dołączył(a): 2013-08-01, 15:23
Lokalizacja: Korbielów/Żywiec
Samochód: Honda CRX ED9

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez ptyk05 » 2018-01-23, 21:56

Dokładnie, jedynie Eibach :)

Avatar użytkownika
Dzemor
Forumowicz
 
Posty: 302
Dołączył(a): 2013-10-14, 19:22
Lokalizacja: Koszalin

Re: jakie najlepsze obniżenie do EE8?

przez Dzemor » 2018-01-25, 18:12

Ciężko mi się wypowiedzieć bo przerobiłem tylko trzy warianty - jakieś sprężyny obniżające i KYB Excel-G (seryjne amorki które umarły w rok po 15 tyś. km), jakiś niebieski gwint za 800zł z Allegro (ten w aucie kolegi działa do dziś i mógł bym go całkowicie polecić :D ) i mój największy zawód ISC w wersji Racing ( początkowo super było. Na miękkim może nie limuzyna ale myślę że można by to nazwać wygodną jazdą, a po utwardzeniu auto staje się mega czułe i prowadzi jak po nitce. W między czasie dobry kolega z pracy kupił se też to zawieszenie do Accorda i po przejechaniu STU kilometrów zaczynało pukać w środku, a pierścienie na trzpieniach wyrabiały tak gniazda że mało brakowało aby kiedyś wyszły przez maskę, po wymianie gwarancyjnej sytuacja miała miejsce jeszcze dwa razy po czym auto zostało sprzedane. Jak ktoś nie wierzy to tutaj jest link do filmiku jak puka amortyzator w środku >klik< a w moim aucie zaczęły później się pojawiać te objawy lecz pomimo małego przebiegu ( około 10 tyś km) rok od zakupu upłynął już). Podsumowując - lepiej dołożyć do TEIN-a niż wydawać hajsy na szajsowate ISC.

Jak coś niezrozumiałe to pisać to wytłumaczę trochę jaśniej :D

  Następna strona
Posty: 16   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Teraz jest 2024-03-28, 23:25