najlepiej nowe, używki nie wiadomo ile pochodzą. Ja do siebie kupowałem uniwersalne NGK i nie ma problemu. U mnie była jedna walnięta, wymieniłem dwie by nie bawić się z nimi dwa razy niepotrzebnie
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D
Temat sond powraca. Wiec najprawdopodobniej błędy są dlatego że, Wiązkę od sond polaczylem ze zwykłym kabelkiem, a wiązka ( kable) od sond są z ekranem. Ktoś wie jak łączyć takie kable wiązki które są z ekranem?? Albo czy jest ktoś kto potrafi Wyłączyc korekcję lambd w programie, ustawiając tryb open loop.??
Było ---- Ed9 1990r.-->D16Z5-->B16A1 Było ---- Ep2 2004r.-->D16V1 Jest ---- CS9 Mitsubishi Lancer 2006r. 4G63
sa takie metalowe klamerki do zagniatania, a ekran laczysz z postalymi przy kompie sie schodza w jeden, mysle ze w turboedit da sie wylaczyc, jutro spytam ziomka ktory zajmuje sie mapami do hond u mnie w okolicy
Mam Wiązkę silnika z EE, jak kupiłem to kostki sond były urwane ( kolo skrzyni) . Jak polaczylem kostki odrazu to było ok, teraz kabla było mało to przedłużyłem ze zwykłym bez ekranu i jest błąd. Najlepiej jak bym kupił takie kostki z kawałkiem kabla, lub spróbować jak wyżej wyłączyć. Nie mam zamiaru zmieniać całej wiązki silnika, jeśli wogole bym gdzieś dostał. Ktoś jest kto dlubie przy kompach?
Było ---- Ed9 1990r.-->D16Z5-->B16A1 Było ---- Ep2 2004r.-->D16V1 Jest ---- CS9 Mitsubishi Lancer 2006r. 4G63