Bład 43 i 44 EE8

Posty: 18   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

Bład 43 i 44 EE8

przez leczero » 2014-05-22, 14:05

Witam walczę z tymi błedami już dość długo bez rezultatów przeczytałem wszystkie tematy odnośnie tych błedów na forum i wymienilem sondy lambda na nowe ntk(oczywiscie reset) dalej to samo filtr paliwa zmieniany 5 mies temu jeszcze przed wywaleniem błedow i wczoraj zmienialem wtryskiwacze tez bez rezultatu swiece kable kopułka i palec tez nowe check zapala sie po rozgrzaniu silnika spalanie wzrosło z 7l przed błedami do 12l teraz i nieraz nie równo przyspiesza z niskich obr.2,3,4 tys tak jak by jej czegoś brakowało jak by chciala jechac a nie mogła choć nie zawsze tak jest dodam jeszcze ze przakaznik cyka jak należy scieszki i luty wygladaja dobrze nie mam pomysłów już czekam na dobre pomysły i z góry dziekuje ;)
Obrazek

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-05-22, 15:01

taka mała sugestia, jest błąd "czegośtam" lub "jego obwód" posprawdzaj te obwody ;) Może w wiązkach jest problem. albo na kostkach.
Obrazek

Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

przez leczero » 2014-05-22, 15:17

Dymek a jak to zrobić od czego zacząć?
Obrazek

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-05-22, 15:29

Paczeć gdzie idą kabelki od danego elementu, czy nie są poprzecierane, czy kostki są dobrze popodłączane do przewodów i czy nie są styki zaśniedziałe. U mnie był taki problem z czujnikiem cyl-1 kiedyś, okazało się że kostka nie była w najlepszym stanie i po wyczyszczeniu, wszystko grało jak ta lala.
Obrazek

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-05-22, 21:02

a kolektor masz seryjny? komp ? obd ? za malo danych jaki to silnik i jak modfikowany
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

przez leczero » 2014-05-22, 23:35

Kolektor seria układ wydechowy dziurawy komp seria podmienialem bo mam 2 i na każdym to samo obd-0 silnik b16a1 wkładka k&n reszta seria
Obrazek

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2014-05-23, 22:00

no to dziwne to i gazu nie masz w takim razie, wiec wszystkie usterki wyeliminowales... a jednak buba, albo faktycznie gdzies polaczenia albo dalej bym obstawial sondy, jak masz mozliwosc przerob kompa i wylacz sondy ;-)
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

przez leczero » 2014-05-23, 23:01

Robiłem eksperyment tydzień temu rozłączyłem sondy rozgrzałem silnik i wyskoczył błąd 1 i 2 wiec nie wiem czy wina leży po stronie sond a może być coś z pompą paliwa bo ostatnio na rezerwie przerywała przyśpieszanie cały czas? Jak przerobić tego kompa?
Obrazek

LAWWILL
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2013-12-08, 20:26

przez LAWWILL » 2014-05-24, 00:04

zamien sondy miejscami

Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

przez leczero » 2014-05-24, 00:17

w sęsie odwrotnie podłączyć?
Obrazek

Avatar użytkownika
M!R@S
Forumowicz
 
Posty: 7693
Dołączył(a): 2006-03-18, 15:43
Lokalizacja: Polkowice

przez M!R@S » 2014-05-24, 08:55

przez około pół roku były dobre 4tematy o tym i w każdym każdy sobie poradził ;)

Sondy odwrotnie lub coś nie tak z paliwem zawsze było, a tak było u mnie.
Obrazek

LAWWILL
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2013-12-08, 20:26

przez LAWWILL » 2014-05-24, 14:16

wykrec je i zamien miejscami,nie da sie wykrecic to zmien piny -sa dwie rozne kostki i dwa rozne piny musisz sie wtedy pobawic,zazwyczaj blad znika i auto nie przerywa ale wiadomo roznie bywa(

Avatar użytkownika
mateuszx47
Forumowicz
 
Posty: 356
Dołączył(a): 2009-12-20, 00:59
Lokalizacja: Elblag
Samochód: Lancer CS9 4G63

przez mateuszx47 » 2014-05-24, 14:50

mi tez przerywalo jak miałem odwrotnie podlaczone sondy i check się zapalal
Było ---- Ed9 1990r.-->D16Z5-->B16A1
Było ---- Ep2 2004r.-->D16V1
Jest ---- CS9 Mitsubishi Lancer 2006r. 4G63

Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

przez leczero » 2014-05-24, 15:42

a mogę porozcinać kabelki i podłaczyc odwrotnie na ,,ruski gwint'' na skretke i zaizolowac taśmą bo nie mam tych złączek aluminiowych?

[ Dodano: 2014-05-24, 17:36 ]
podłaczyłem odwrotnie zrobiłem reset przejechałem 30 km i check sie nie zapalił :rotfl: a zawsze zapalał się po 5 10 km więc viktoria chyba :) dziękuje za pomoc i pozdrawiam :D
Obrazek

LAWWILL
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2013-12-08, 20:26

przez LAWWILL » 2014-05-24, 18:39

jakie dzieki- 100 euro na rzecz klubu i kazdy zadowolony :)

  Następna strona
Posty: 18   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2024-03-29, 03:00