Witam walczę z tymi błedami już dość długo bez rezultatów przeczytałem wszystkie tematy odnośnie tych błedów na forum i wymienilem sondy lambda na nowe ntk(oczywiscie reset) dalej to samo filtr paliwa zmieniany 5 mies temu jeszcze przed wywaleniem błedow i wczoraj zmienialem wtryskiwacze tez bez rezultatu swiece kable kopułka i palec tez nowe check zapala sie po rozgrzaniu silnika spalanie wzrosło z 7l przed błedami do 12l teraz i nieraz nie równo przyspiesza z niskich obr.2,3,4 tys tak jak by jej czegoś brakowało jak by chciala jechac a nie mogła choć nie zawsze tak jest dodam jeszcze ze przakaznik cyka jak należy scieszki i luty wygladaja dobrze nie mam pomysłów już czekam na dobre pomysły i z góry dziekuje
Paczeć gdzie idą kabelki od danego elementu, czy nie są poprzecierane, czy kostki są dobrze popodłączane do przewodów i czy nie są styki zaśniedziałe. U mnie był taki problem z czujnikiem cyl-1 kiedyś, okazało się że kostka nie była w najlepszym stanie i po wyczyszczeniu, wszystko grało jak ta lala.
no to dziwne to i gazu nie masz w takim razie, wiec wszystkie usterki wyeliminowales... a jednak buba, albo faktycznie gdzies polaczenia albo dalej bym obstawial sondy, jak masz mozliwosc przerob kompa i wylacz sondy
Robiłem eksperyment tydzień temu rozłączyłem sondy rozgrzałem silnik i wyskoczył błąd 1 i 2 wiec nie wiem czy wina leży po stronie sond a może być coś z pompą paliwa bo ostatnio na rezerwie przerywała przyśpieszanie cały czas? Jak przerobić tego kompa?
wykrec je i zamien miejscami,nie da sie wykrecic to zmien piny -sa dwie rozne kostki i dwa rozne piny musisz sie wtedy pobawic,zazwyczaj blad znika i auto nie przerywa ale wiadomo roznie bywa(
a mogę porozcinać kabelki i podłaczyc odwrotnie na ,,ruski gwint'' na skretke i zaizolowac taśmą bo nie mam tych złączek aluminiowych?
[ Dodano: 2014-05-24, 17:36 ] podłaczyłem odwrotnie zrobiłem reset przejechałem 30 km i check sie nie zapalił a zawsze zapalał się po 5 10 km więc viktoria chyba dziękuje za pomoc i pozdrawiam