Chciałbym zamontować sportową kierownice w swojej solce, ale chcialem zrobić taki myk, żeby moc odpinać kierownice, nie wiem czy dobrze się określam bo brakuje wlasnie mi fachowej nazwy. i teraz tu pytanie czy do tego musi być specjalna naba czy jeszcze coś innego, żeby szło wyciągać tą kierownice, i jak takie coś się nazywa.
Dobra a teraz jak dobrać odpowiednią nabe już niekoniecznie musi być quick-release, żeby pasowała do Hondy? Chciałem zaznaczyć, ze mam z 97r i kierownica różniła się tym, że miala poduszke powietrzną, bedzie problem z montażem? Ktoś przerabiał już wymiane kierownicy w del sol z poduszką ?
Aż takiego problemu z wymianą nie ma. Ale dłużej wyciągasz oryginalną niż zakładasz z z nabą. No o trochę rzeźby z podłączeniem klaksonu. Fabryczna ma jakby to ująć rolkę obrotową w którą jest wpięta kostka od poduchy i klaksonu, jak ją odepniesz będzie Ci świecić kontrolka od SRS, naby na to raczej nie założysz no i jak wyżej wspomniałem rzeźba z klaksonem(o ile jest Ci potrzebny) Chyba że ktoś ma sposób na ten klakson to chętnie dowiem się czego nowego bo mam ten sam problem
Z klaksonem nie problem, mozna sie pobawić na jakiś guzik, żeby działał niekoniecznie w kierownicy. bardziej mi zalezy na wiedzy czy jesli wszystko zdejme to czy nie bedzie problemu z zalozeniu naby, bo wszedzie gdzie szukam to pisze naba do crx del sol 92-95 i zastanawia mnie czy tez sie nada do 97 z poduszka powietrzna
jezeli chodzi o klakson to przeciez w nabach tez masz miejsce do podlaczenia klaksonu (metalowy okrąg wewnątrz) i wystarczy ślizg z oem kiery wyjąć i dopasować i będzie działało normalnie...jak jest problem z dopasowaniem oem ślizgu to można samemu taki zrobić z blaszki albo sprężynki. sam mam tak u siebie zrobione i klakson normalnie działa w sportowej kierownicy w zadne guziki sie bawic nie trzeba