Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez kirek55 » 2010-01-08, 16:30
przez SpookyAga » 2010-01-18, 12:55
przez xdeadly » 2010-02-05, 16:00
przez Pinio » 2010-03-03, 22:26
przez MaciusCrx » 2010-03-03, 22:54
przez Tomek_ed9 » 2010-07-16, 09:51
przez AWEK » 2010-07-17, 06:39
przez vonka » 2010-10-08, 19:04
przez grzesiek84 » 2010-11-20, 17:58
przez bialykoszalin » 2011-01-01, 23:18
przez EtnieSovskY » 2011-01-16, 23:40
przez Biały21 » 2011-01-17, 10:46
przez wrobellos » 2011-01-17, 17:49
przez EvilGucio » 2011-01-19, 16:27
przez rogalike » 2011-01-19, 17:40
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości