Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez doman » 2007-06-11, 13:48
przez Iron man » 2007-06-11, 21:38
przez kaurz » 2007-06-12, 02:31
przez kamilos » 2007-06-14, 15:05
przez Ewii » 2007-06-20, 21:26
przez tomciuherba » 2007-06-24, 21:30
przez Krychu » 2007-06-25, 23:53
przez nitrox89 » 2007-06-26, 09:13
przez karwos » 2007-06-27, 13:12
przez Matti5d » 2007-06-29, 09:50
przez Fire » 2007-07-09, 18:39
przez kubot87 » 2007-07-09, 21:32
przez Damian666 » 2007-07-09, 22:46
przez Pjotr » 2007-07-09, 23:46
przez Junior » 2007-07-10, 00:22
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości