Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sszaki » 2008-09-19, 17:37
przez turtel » 2008-09-19, 19:10
przez yondro » 2008-11-04, 23:58
przez mrozek201 » 2008-12-25, 01:15
przez Kaspol » 2008-12-25, 12:30
przez Remi » 2008-12-25, 23:58
przez Pinkie » 2008-12-26, 13:44
przez Miaziu » 2009-02-05, 11:08
przez adrianp02 » 2009-02-05, 23:04
przez Gawend » 2009-02-11, 01:20
przez Raflo » 2009-02-23, 12:11
przez Scott » 2009-02-23, 19:29
przez adamuss » 2009-02-24, 21:04
przez Kustysia » 2009-02-25, 10:49
przez Agusia_sol » 2009-03-02, 22:43
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości