Jakie masz opony?
Luźno o wszystkim... Tematy w ktorych nikt sie nie odezwal od 30 dni, sa automatycznie usuwane.

Posty: 55   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Jakie masz opony obecnie?

zimowe komplet
56
74%
zimowe jedna os
5
7%
letnie komplet
15
20%
 
Liczba głosów : 76
Avatar użytkownika
maras26
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 2008-04-19, 23:49
Lokalizacja: Jelenia Góra,Francja

przez maras26 » 2009-02-21, 00:52

4 zimówki

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2009-02-21, 01:12

Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego jakbym miał tylko 2 zimówki to lepiej dać je na tył, bo wolałbym walczyć z uciekającym tyłkiem na zakręcie niż po prostej wylecieć z tego zakrętu machając nerwowo kierownicą i próbując złapać przednimi kołami przyczepność... Jak bawiłem się troche na parkingu tej zimy to jak przód wpadł w poślizg to nie mogłem już nic zrobić...
200sx

Avatar użytkownika
ZiG HRC
Forumowicz
 
Posty: 593
Dołączył(a): 2004-03-21, 21:34
Lokalizacja: Szczecin

przez ZiG HRC » 2009-02-21, 01:16

Wszyscy ktorzy majac 2 zimowki zakladaliby je na tyl niech odpowiedza na bardzo proste pytanie. Na cholere wogole zakladac te zimowki?? Na 4letnich efekt bedzie ten sam :razz:

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2009-02-21, 01:26

a moze tylko na zapasie ma byc zimowka?
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-02-21, 01:30

odpowiedź jest prosta - jadąc na śliskiej (ośnieżonej) nawierzchni czterema letnimi, auto w zakręcie ucieka albo tyłem albo przodem - wpadasz w poślizg, mając zimówki tylko z przodu wchodzisz w zakręty szybciej bo auto się słucha i tył na letnich Ci ucieka - wpadasz w poślizg, mając zimówki tylko z tyłu jedziesz w zakrętach ostrożniej bo przód Ci może uciec, więc wjeżdżasz w zakręt na tyle ostrożnie, że przód nie ucieka, a tył się trzyma pewnie na zimówkach - nie wpadasz w poślizg. Ale nie o tym temat.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2009-02-21, 01:37

hehe... albo jeszcze inaczej dajesz letnie na przód, nie wyjedziesz w ogóle z posesji, bo masz pod górkę lub uktniesz na pierwszym podjeździe, jesteś bezpieczny na zakrętach i na prostych :rotfl2:
200sx

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-02-21, 01:41

zawsze można wyjechać tyłem ;) wiadomo, że to jest półśrodek, który w ogóle nie powinien być stosowany jak ktoś ceni swoje zdrowie, ale jeśli już no to ja tak to widzę jak napisałem
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
freelanc3r
Forumowicz
 
Posty: 511
Dołączył(a): 2007-09-30, 15:14

przez freelanc3r » 2009-02-21, 01:42

moral z tego taki:
nie badz glupi kup 4 zimowki, a jak nei masz pieniedzy to zostan w domu, ewentualnie kup jakies tansze ;P

Avatar użytkownika
redbul
Forumowicz
 
Posty: 1004
Dołączył(a): 2006-07-09, 18:48
Lokalizacja: Mikstat

przez redbul » 2009-02-21, 01:42

h8r, u mnie by tak właśnie było bo nikt ulicy nie odsnieza i potrzeba jest saperka w bagażniku , bo po tej drodze prawie nikt nie jeździ :D

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2009-02-21, 01:49

pirul, tylko co to da jechanie tyłem jak dalej oś napędowa nie ma przyczepności?

Wiadomo, że kupuje się 4 zimówki, ale chciałbym wiedzieć dlaczego lepiej założyć na tą oś a nie inną. Można to wykorzystać też latem, słyszałem, że zakłada się różne opony, żeby zniwelować pod/nadsterowność, no ale tu znowu na każdym kole powinna być możliwie najlepsza opona.
200sx

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2009-02-21, 02:22

to był żart :)
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
qba_21
Forumowicz
 
Posty: 1786
Dołączył(a): 2007-02-17, 21:09
Lokalizacja: Ołobok/Świebodzin
Samochód: CRXEE8

przez qba_21 » 2009-02-21, 03:30

powiem wam że i letnia opona letniej w zimie nie równa, ja osobiście mam komplet zimówek. Jak bym miał 2 zimówki i 2 letnie to w naszych Hondzinkach przednionapedowych założył bym na przód zimowe. Czemu, bo t ojest os ciagnąca i na zakrętach bym uwarzał co by dupa nie uciekła wcześniej odpowiednio zwalniając.
Tak jak pisaliście wcześniej jaka by opona nie była trzeba uwarzać bo zadna opona zimowa nie da ci takiej przyczepności na śnieg, lodzie jak letnia na suchym. I tego sie trzymajmy ;)
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D

Avatar użytkownika
Gawend
Forumowicz
 
Posty: 286
Dołączył(a): 2009-01-11, 06:54
Lokalizacja: WrocławBSK

przez Gawend » 2009-02-21, 04:15

No DYMEK 88 jak chcesz zakładaj na przod ;) sobie letnie a z tyłu zimowe ;) ;) Ja jestem zdania ze zimowe powinny być z przodu u mnie w aucie bo na letnich ruszyć sie nieda jak jest slisko i zahamowac tez nie :) Numeru nie potrzebuje ;) Mnie zalewa krew jak stoje za kims i ktoś sie slizga bo nie moze ruszyć bo załozył zimowe z tyłu :) w przednionapedowym a w zakretach i tak zima sie nie szaleje bo wiadomo jak jest nagły kawał lodu i drzewo latarnia ...czy inna przeszkoda nasza tak zwany checkpoint:) POzdrawiam

Avatar użytkownika
gilu89
Forumowicz
 
Posty: 657
Dołączył(a): 2008-10-20, 18:05
Lokalizacja: Konin WLKP

przez gilu89 » 2009-02-21, 10:48

jak kiedyś gdzięs słyszałem: "ZAŁOŻYĆ OPONY NA JEDNĄ OŚ? CZY NA WSZYSTKIE KOŁA? odpowiedź: ZAKŁADASZ JEDNEGO BUTA? CZY DWA?

panowie po co ta dyskusja, wiadomo ze należy zakładać 4opony, nie iśc w pół środki. wiem że w czasach PRLu nikt zimowych nie zakładał i też było dobrze (mój ojciec tak mówi bynajmniej). jednak po każdy doceni jazdę na zimówkach i napewno zmieni zdanie i powie "ja to tylko zimowe, w zyciu bym na letnich nie jezdzil!" heh a póki ktos oszczedza u zakada na jedna os badz wcale bedzie tutaj dyskutowal co lepsze. moim zdaniem lepiej kupic jakies 4 tansze opony niz 2 dobrej firmy. pzdr

Avatar użytkownika
tigercrx
Forumowicz
 
Posty: 427
Dołączył(a): 2008-02-15, 11:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez tigercrx » 2009-02-21, 10:58

4 oponki toyo t1r 195/50/15 letnie:( 9dlatego autko stoi cala zime w garazu) :)
pozatym po co mi zimowki crx nie jest samochodem stworzonym na zime jego mozliwosci i atutu doskonale widac latem ;) w zime mam inny transport "IKARUs " :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
tigercrx - troszke gratkow od starego edzia mi zostało jak cos potrzeba to pw pozdro

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 55   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-20, 04:53