Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez crx1993 » 2004-05-10, 15:40
przez wally » 2004-05-10, 16:45
przez Mariusz19b » 2004-05-10, 19:53
przez wally » 2004-05-10, 20:17
przez sabinka » 2004-05-10, 21:48
przez Iron man » 2004-05-11, 09:54
przez crx-tm » 2004-05-14, 16:21
przez wally » 2004-05-14, 16:23
przez crx-tm » 2004-05-15, 15:33
przez -Andrew- » 2004-05-20, 19:42
przez szakal001 » 2004-05-22, 14:18
przez wally » 2004-05-24, 18:30
przez MACKI » 2004-05-24, 19:43
przez Aleks » 2004-05-24, 21:28
przez wally » 2004-05-24, 23:05
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości