Problem z mechanikiem!!!
Luźno o wszystkim... Tematy w ktorych nikt sie nie odezwal od 30 dni, sa automatycznie usuwane.

Posty: 23   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Swistak
Forumowicz
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2007-03-11, 14:58
Lokalizacja: Skierniewice

przez Swistak » 2014-08-02, 09:48

Na razie nie mogę nic więcej powiedzieć. We wtorek będę na spotkaniu z prawnikiem i wszystkiego się dowiem co i jak więc na razie nic więcej nie mogę napisać. Samochód jest u mnie w garażu. nie rozebrany ani nic żeby mi nie zarzucili, że coś tam grzebałem. Jedyne co wiem co się stało bo widać, że pasek rozrządu zjechał na stronę silnika i zaczął się ciąć a potem pękł i wiadomo co dalej. Prawdopodobnie jest to spowodowane złym złożeniem rozrządu ale na razie to tylko takie gdybanie. Będzie rzeczoznawca, który to rozbierze u mechanika i wtedy będzie jasne co się stało i dlaczego. Na razie nic więcej nie mogę napisać. Jak sprawa się rozwinie i będę wiedział na czym stoję to wtedy dopiero udzielę Wam informacji.

A do wyjaśnień warsztatu to twierdzą, że między ich zbudowaniem/złożeniem B20VTEC a awarią rozrządu nie ma powiązania i nie ma gwarancji ponieważ jest to jednostka "wysilona" i zbudowana z dwóch odmiennych używanych silników. Tyle mogę na tę chwilę napisać.
Profesjonalny serwis urządzeń biurowych: HP, Lexmark, Samsung, Ricoh, OKI
Kontakt:
- 609 084 853
- p_kubacki@wp.pl

Wystawiam faktury VAT.
Dojazd do klienta, diagnoza urządzenia od 10 pln brutto.

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-08-02, 17:36

Swistak, Masz poważny problem z wykonawcą usługi i ostrzeżenie nie narusza prawa .A dzięki temu jest spora szansa , że nikt nie wdepnie na minę . Masz fajnie opisany problem i ujawnienie nazwy firmy nie spowoduje konsekwencji . "Reklamę" robią sobie sami wypuszczając bubel , narażając klienta na problemy i koszty. Gwarancję na usługę zawsze masz , jest to zapewnione prawnie . Trzy miesiące + rękojmia . Informacje na ten temat udzieli Ci Rzecznik Praw Konsumenta.Nie ma znaczenia jaka to jednostka napędowa , seryjna , czy zmodyfikowana .

Avatar użytkownika
wrobel_junior
Forumowicz
 
Posty: 722
Dołączył(a): 2009-04-23, 22:39
Lokalizacja: Łódź

przez wrobel_junior » 2014-08-03, 13:20

ja obstawiam na to ze skoro pasek spadl w strone silnika i jest caly pociety to znaczy ze albo wogole nie zalozyli podkladki ustalajacej pasek rozrzadu ktora jest na malym kole zebatym na wale albo zalozyli ja odwrotnie , taka jest moja wizja awari twojego silnika , i nie ma co ukrywac oni spier**** robote ktorej z regoly nie da sie spie*** ;p ale jednak
F*** JDM be a ricer. :]

Też kiedyś kupie sobie crx-a ;D

Avatar użytkownika
Vincent
Forumowicz
 
Posty: 3263
Dołączył(a): 2011-05-05, 00:45
Lokalizacja: CRX Club WROCŁAW
Samochód: CRX Del Sol

przez Vincent » 2014-08-03, 14:26

Raczej brak + zły naciąg. Istnieje jeszcze podejżenie że rozleciała się rolka napinająca i że ktoś poskładał na starociach. Spotkałem się też z ponacinanym celowo paskiem .Wyjaśni to opinia biegłego , z którą mam nadzieję , będziemy mogli się zapoznać .

Avatar użytkownika
Swistak
Forumowicz
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2007-03-11, 14:58
Lokalizacja: Skierniewice

przez Swistak » 2014-08-03, 21:38

Proszę wszystkich o cierpliwość. We wtorek będę miał spotkanie z prawnikiem i powiadomię Was jak sprawa będzie się toczyć i co dalej. A tym czasem spokojnie i bądźcie cierpliwi bo sprawę tak czy tak wcześniej czy później opiszę bardziej szczegółowo tak żeby była przestrogą dla innych.
Profesjonalny serwis urządzeń biurowych: HP, Lexmark, Samsung, Ricoh, OKI
Kontakt:
- 609 084 853
- p_kubacki@wp.pl

Wystawiam faktury VAT.
Dojazd do klienta, diagnoza urządzenia od 10 pln brutto.

c00li
Forumowicz
 
Posty: 157
Dołączył(a): 2009-08-22, 18:30
Lokalizacja: Sopot

przez c00li » 2014-10-02, 11:47

Jakiś postęp w temacie po dwóch miesiącach?

Avatar użytkownika
Swistak
Forumowicz
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2007-03-11, 14:58
Lokalizacja: Skierniewice

przez Swistak » 2014-10-02, 15:37

Niestety po wymianie kilku pism między moim prawnikiem a prawnikiem firmy, która mi uszkodziła silniki nadal brak porozumienia. Warsztat wypiera się wszystkiego i nie poczuwa się do odpowiedzialności za uszkodzenie silnika i nie ma zamiaru za to brać odpowiedzialności...sprawa trafiła do sądu a tam niestety będzie to trwało i trwało...
Profesjonalny serwis urządzeń biurowych: HP, Lexmark, Samsung, Ricoh, OKI
Kontakt:
- 609 084 853
- p_kubacki@wp.pl

Wystawiam faktury VAT.
Dojazd do klienta, diagnoza urządzenia od 10 pln brutto.

Avatar użytkownika
Swistak
Forumowicz
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 2007-03-11, 14:58
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Problem z mechanikiem!!!

przez Swistak » 2015-09-21, 08:46

Odświeżam kotleta. Sprawa utknęła w sądzie. Jeden pozew został odrzucony przez sąd z powodu zaniedbań prawnika. Drugi pozew został złożony w styczniu i do dzisiaj sprawa nie ruszyła. Po konsultacjach z nowym prawnikiem auto zostało przewiezione do mechanika gdzie we wtorek odbędą się oględziny rzeczoznawcy sądowego i wystawiony dokument z opisem stanu technicznego silnika i auta po tak długim postoju najpierw u mechanika a teraz u mnie w garażu. I mam nadzieję, że CRX wyjedzie w przyszły miesiącu już o własnych siłach z garażu.
Profesjonalny serwis urządzeń biurowych: HP, Lexmark, Samsung, Ricoh, OKI
Kontakt:
- 609 084 853
- p_kubacki@wp.pl

Wystawiam faktury VAT.
Dojazd do klienta, diagnoza urządzenia od 10 pln brutto.

  Poprzednia strona
Posty: 23   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-03-28, 14:11