Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Berbo » 2017-12-11, 00:24
przez atom1 » 2017-12-11, 00:49
przez chinczyk » 2017-12-11, 17:56
przez Tobiaro_delsol » 2017-12-11, 21:06
przez rurka8 » 2017-12-12, 23:17
przez Menefis » 2017-12-13, 08:51
przez Damian crx » 2017-12-13, 12:23
przez Ptasior » 2017-12-13, 12:30
przez Mrowa » 2017-12-14, 20:44
przez BornToBuyCRX » 2017-12-14, 21:27
przez shark84 » 2017-12-16, 13:12
Berbo napisał(a):ja za shark84 chciałbym, zebys wpadł EPką
przez KromaR » 2017-12-16, 17:35
przez -venom- » 2017-12-17, 00:01
przez jeżyna » 2017-12-17, 12:48
przez wrobellos » 2017-12-17, 13:23
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości