ROK PRODUKCJI: 1991
SILNIK: D15Z6 VTEC
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia biegów L3
UKŁAD KIEROWNICZY: dołożone wspomaganie kierownicy
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA I ELEKTRYKA: seria (el. szyberdach)
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze przód i tył: ATE, klocki przód i tył: ATE
BODY-KIT: seria
WNĘTRZE: seria
CAR-AUDIO: jest
KOŁA:
lato: felgi Zender 15”, opony Bridgestone Potenza RE050 195/50R15
zima: felgi seria, oryginalne kołpaki, opony 175/60R14
UBEZPIECZENIE: do 17 września 2018
PRZEGLĄD: do 17 września 2018
Czas rozstać się z Hondą CRX, której posiadaczem jestem od ponad 7 lat.
Auto w 100% bezwypadkowe i praktycznie seryjne. Praktycznie, ponieważ miejsce oryginalnego silnika (D16Z5) zajął D15Z6 (SOHC VTEC) z Hondy Civic VI gen. z przebiegiem 170 tys. km. (auto kolegi, który zeswapował na B16A2). Do CRX’a zostało zamontowane wspomaganie kierownicy, co znacznie ułatwia manewrowanie. Honda wyposażona jest w instalację gazową (sekwencyjną).
Instalacja jest profesjonalnie zamontowana oraz WYSTROJONA. Auto jest bardzo ekonomiczne. Średnie spalanie gazu to 8l na 100km

Samochód ze strony mechanicznej nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Piętą achillesową praktycznie w każdej Hondzie lat 90-tych jest niestety korozja. Tutaj również zagościł ząb czasu i jak widać na zdjęciach "ruda" wchodzi na nadkola, które są ORYGINALNE! (od nowości nie było wstawianych reperaturek).
Wnętrze bardzo czyste i zadbane. Brak jakichkolwiek przetarć, rys, dziur, itp.
Chciałbym, żeby samochód trafił w ręce pasjonata marki.
Zawracaczom dupy serdecznie dziękuję! Uszanujcie swój i mój czas.
Nie interesuje mnie zamiana, chyba że za pieniądze

Osoby zainteresowane zapraszam do Torunia.
Nie odpisuję na SMS'y!
Możliwość sprawdzenia u mechanika lub na dowolnej stacji diagnostycznej.
Jeśli szukasz dobrego ekonomicznego i bezawaryjnego samochodu, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
cena: 12 500zł
kontakt: 603 983 244