Z pewnym smutkiem ale jednak, po 3 sezonach ścigania (+1 rok budowania auta) mam zamiar sprzedac swojego race cara. Nie liczac bazowej ceny auta, w same modyfikacje zostało włożone 45k pln, co sprawiło ze Civic jest obecnie lekką i zaskakująco szybką ośka z wieloma fajnymi pod wzgledem osiągów na torze modyfikacjami.
Sprzedać mam zamiar teraz lub na wiosne. Cena za auto jak stoi to 29.000pln
Kontakt: XXX-XXX-XXX (Adam) lub ptasior@redcafe.pl
Lokalizacja: Błonie k. Warszawy
Specyfikacja i zdjecia poniżej.
KAROSERIA:
- Civic 4gen ED6 '91 po blacharce i odmalowaniu lakieru na czarną perłe w 2010
- z tyłu lotka Chargespeed,
- maska carbon + hood spaceres,
- dokładka tylnego zderzaka z EE9,
- czerwony pasek na listwach z EE9,
- z tyłu emblemat SiR
SILNIK:
- D16Y8 po remoncie na oem czesciach zalany valvoline maxlife 10W40
- turbo td04hl z kocem i owinietym taśma termo downpipe oraz screamer pipe
- przewody i swiece NGK
- węże chłodnicze Mishimoto
- 2 wentlatory SPAL na fabrycznej chłodnicy
- chłodnica oleju Mocal 10-cio rzędowa + przewody + podstawka Mocal z termostatem
- pompa paliwa DW
- wtryski RC 440ccm + listwa z regulatorem cisnienia paliwa
- magnetyczny korek spustowy oleju BLOX
- wydech 2.38 cala (invidia)
ELEKTRONIKA:
- ECU P28 OBD1 strojone na PB98 Crome'm przez Furiousa (JHM),
- zegary AUTO GAUGE SM PEAK (Boost, Temperatura oleju, Ciśnienie oleju, EGT),
- shift light na kontrolce "check engine"
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia D15B2 + nowe łożyska, dłuższa 5-tka (0,702) + poli gumy drążka
- sprzęgło EXEDY STAGE II (3-łopatkowy spiek z podwójnymi sprężynkami),
- szpera plytkowa + skrzynia zalana olejem Castrol 75W-140,
- kute felgi SLIK L186S 15X6.5 ET 42,
- opony 4x Toyo R1R (195/50/R15)
ZAWIESZENIE:
- zawieszenie gwintowane ISC Racing z regulacja twardosci tłumienia i preload sprezyny, sprezyny 12kg/mm + 8kg/mm
- przedni stabilizator 23mm z Integry, tylny 20mm Tanabe,
- regulowane górne wahacze przednie i tylne,
- wszędzie poliuretanowe tuleje,
- rozbudowany X-bar w srodku,
- rozpórka przednia górna TenzoR,
- zawias ustawiony na wagach krzyżowych u TOMSONa
- geometria i kąty ustawione w ASKO
UKŁAD HAMULCOWY:
- pompa hamulcowa i serwo 1 cal z Prelude H22,
- przód zaciski z Prelude H22 pod 282mm na zwrotnicach z vteca (EE8),
- przód gładkie tarcze 282 mm + klocki Ferodo DS25000
- tył swap z ED7 na tarcze (tarcze Ferodo + klocki TExtar + zestaw naprawczy),
- płyn hamulcowy Millers RBF 300+,
- korektor siły hamowania ED9,
- przewody w stalowym oplocie (przód + tył),
WNĘTRZE:
- kubełki Bimarco Expert (homologacja FIA),
- pasy szelkowe 4-punktowe 3 calowe RRS (homologacja FIA),
- kierownica Momo Corse,
- stalowy shortshifter,
- boczki i słupki wyflokowane,
- akumulator przedniesiony do bagażnika,
UKŁAD KIEROWNICZY:
- przekladnia quaife 2.83 lock-to-lock
Waga 928kg z połową baku.
Pomiar z hamowni 200KM + 240Nm