Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez OgórBiałystok » 2008-04-24, 00:54
przez karwos » 2008-04-24, 00:57
przez OgórBiałystok » 2008-04-24, 00:58
przez karwos » 2008-04-24, 16:36
przez Bolsik » 2008-04-24, 19:47
przez OgórBiałystok » 2008-04-25, 00:38
przez Bolsik » 2008-05-14, 08:11
przez karwos » 2008-05-14, 13:24
przez synek » 2009-03-12, 22:34
przez karwos » 2009-03-12, 23:16
przez xdeadly » 2009-03-12, 23:29
przez sniper » 2009-03-15, 13:30
przez synek » 2009-05-07, 21:54
przez maciu$ » 2009-09-22, 14:27
przez Grzesław » 2009-09-22, 15:55
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości